Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów.

Proszę o pomoc w zakresie zdiagnozowania błędu 282F00 określanego jako grzałka sondy , zwarcie do masy. Po wymianie obu sond, tej przed i za katalizatorem błąd nie znika a na desce nadal zapala się CHECK. Nie odczuwam przy tym zmiany w pracy silnika. Co może być przyczyną takiej informacji za strony sondy? :?:


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zostaje sprawdzić przewody w dwóch miejscach....w miejscach , gdzie może występować przetarcie przewód idących do komputera auta.

Na PW napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin oraz e-mail. Wyślę ci miejsca gdzie należy szukać awarii.


Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

DDE wykrywa zwarcie do masy na stopniu wyjściowym:

ogrzewanie czujnika tlenu, czujnik tlenu przed katalizatorem.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Monitorowanie jest aktywne, jeśli napięcie akumulatora jest większe niż napięcie minimalne. 10700 mV

Napięcie sterownika: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana, jeśli występuje dłużej niż następujący okres (czas odbicia): od 2000 ms do 5000 ms (w zależności od wersji).


Plan serwisowy

1. Sprawdź

przewody i połączenia wtykowe. 2. Jeśli przewody i połączenia wtykowe są w porządku:

Wymień czujnik tlenu przed katalizatorem.

Wpływ na błąd

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Lampka kontrolna awarii

Komunikaty w Centrum sterowania


Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany sondy lambda należy wykonać następującą funkcję serwisową: Usunąć adaptacje, układ wydechowy.

© 2021 - BMWFaultCodes

Opublikowano

Dziękuję za wskazanie możliwego problemu. Niestety, sprawdziłem wszystkie te miejsca i nie znalazłem przyczyny problemu. Po kolejnej diagnostyce okazało się, że komputer diagnostyczny nie pokazuje pracy żadnej z sond, tak jakby nie miały zasilania. Błąd stały, ten sam, 282F00.

Może jakiś pomysł gdzie szukać zaginionego prądu? :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź bezpienik F42......30A.

On zabezpiecza czujniki oraz inne podzespoły.

Opublikowano

No niewiarygodne :mad2: rzeczywiście spalony był ten wskazany przez Ciebie bezpiecznik. Jak to możliwe, że tak zaawansowany elektronicznie samochód nie sygnalizuje takiej prostej awarii? No nic mam nadzieję, że to incydent z tym spaleniem.

Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam. :cool2:

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Podpinam się pod posta

U mnie bylo to samo tylko pokazywało błedy na obydwóch sondach do tego błąd czujnika poziomu oleju. jak kolega powyżej nawet nie pomyślałem o bezpiecznikach i takowy wymieniłem F42 30A błedy zniknęły razem z tym od czujnika poziomu oleju. Jeden malutki bezpiecznik a jaka moc....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.