Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem E87 z uszkodzonym układem paliwowym. Wymieniłem wtyryskiwacze na piezoelektyczne z e90 177km łącznie z pompą CR oraz DDE i Cas. Z komputera zostały wykodowane klapki i dpf bo już widać była w "polskich" rękach i ktoś się go pozbył. Auto dobrze się zbiera z dołu Ale tak przy ok 3500 obr. Zaczyna przerywać i brakuje mocy. Po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu samochód jedzie normalnie. Dodam jeszcze że cały czas swieci się ciśnienie opon i nie działa trakcja. Auto nie posiada idrive.

Błędy jakie wyskakują to: 416F, 449a, 4bf7, 49a2. Natomiast w dsc:5e1f i D357.

Mam pytanie czy jeżeli została stara turbina to czy trzeba w nowym komputerze zakodowac sterownik od turbo na ten ze 143km? Bo jak wiadomo różnią się. I czy trzeba coś zakodować w Dsc żeby nie czytało błędów oraz czy zawor na szynie CR może zostać że 143 czy należy to wymienić na taki że 177km?

Za okazaną pomoc z góry dziękuję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DSC się koduje kluczami warsztatowymi i wymienia koronki z tyłu na półosiach . Reszta to nie wiem bo powstał taki kundel że dobrze że jeszcze nie szczeka :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre. :D

Moc odcina poniewaz masz niezgodnosc dde z dsc. Musisz to ogarnac. Aby byla moc, nie moze byc kontrolki dsc.

Opublikowano

Dsc już działa wymagało kodowania. Koronki były dobre. Zmieniłem turbo na takie ze 177 km i nadal jest problem z odcieniem mocy przy 3 tyś. Wcześniej jak było turbo ze 143 wyskakiwal błąd nastawnika teraz jest wszystko ok. Tylko 2 błędy zostały 4BF7 i 49A2. Nie wydaje mi się żeby były związane ze spadkiem mocy. Dodam że przed kodowaniem Dsc z mocą było tak samo.

Żadna kontrolka już się nie zapala i checka też nie wyrzuca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok. Zmienna geometria wstaje? Przy odpalaniu masz ruch ciegna?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwszy błąd

4bf7

The fault is detected if at least one signal of the KILOMETRE READING message is received with an error value.

49A2

The fault code is set if at least one signal of the A_TEMP_RELATIVZEIT message is received with an fault value.


Wygląda na problem transmisji między licznikiem a DDE, ale te błędy raczej nie są przyczyną problemu.

Opublikowano
Zmienna geometria działa. Tak przy prierwszej jak i przy drugiej turbinie. Początkowo myślałem że ta że 143 jest za mała, ale po zmianie na 177 jest to samo tylko jak pisałem nie wywala błędy sterownika. Czy problem może być w różnych numerach vin w liczniku i dde?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.