Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!
Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

b28nl6U.png
Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

Zapytaj najpierw człowieka czy za granicę nie jeździ, bo jak w Austrii dupną to sie nie wypłaci. A powoli i u nas za chwile pewnie przeglądu nie przejdziesz.

Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

 


Skasuj dpf?? czyli co konkretnie ??

Opublikowano
Jak jest zapchany, należy wyjąć i oddać do czyszczenia. Na dziś to żaden problem z myciem i regeneracją filtrów. Pewnie w każdym wiekszym mieście znajdziesz firmę która to robi. Oddajemy średnio jeden na tydzień do takiej usługi z ciężarówki i działa po regeneracji bez problemów. Jak pomyślisz ile km robi ciężarówka miesięcznie (10 - 15 tys.) to jest to dobre źródło wiarygodności takiej usługi. Proporcja ceny 500 netto w warsztacie "na mieście" do 4 tys netto. za fabrycznie regenerowany wkład przez producenta pojazdu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tych silnikach często dpf się zapycha przez zepsute termostaty (główny i egr), temperatura płynu chłodniczego spada podczas jazdy poniżej 75 stopni i blokuje proces wypalania. Znajomy miał dokładnie ten sam silnik co ty 525d 197KM i uszkodzone termostaty doprowadziły do zapchania dpf-a. Dlatego za nim pojedziesz do mechanika sprawdź w ukrytym menu temperaturę cieczy chłodzącej podczas jazdy, najlepiej stałą, równą prędkością, powinna być cały czas w okolicach 90 stopni, na filmie masz pokazane jak uruchomić ukryte menu, jak już będziesz widział temperaturę na wyświetlaczu to uruchamiasz silnik i w drogę na test.

------ lub -------


Ps: Co to znaczy że zaczął się świecić dpf ? Może wrzuć tu fotkę na forum bo ten symbol nie koniecznie musi oznaczać problem z filtrem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.