Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie mam problem z moim BMW. Po 4 miesiącach postoju postanowiłem trochę bardziej rozruszać autko i pojeździłem kilka dni. Po ponownym postoju wyskoczyła pomarańczowa kontrolka mówiąca o redukcji mocy itd. błędy wychodzą od potencjometru gazu. Błędy to 425d-. Accelerator Pedal Potentiometer Plausibility oraz 3f20 Pedal Position Sensor 2. Auto ma obcięta moc oraz czasem wyskakuje błąd DSC,ale gaśnie po wyjęciu kluczyka i ponownym odpaleniu. Kupiłem drugi pedał gazu,ale po wymianie zero poprawy i te same błędy. Czy szukać przyczyny w wiązce? Czy po wymianie pedału gazu powinienem zrobić adaptacje czy coś takiego? Numery pedału takie same jak w starym. Dziękuję za pomoc
Opublikowano
Temat częściowo ogarnięty. Błąd wentylatora wywoływał błąd pedału gazu a ten ograniczał moc. Po odpięciu wentylatora wszystko wraca do normy. Albo padł wentylator albo gdzieś dostała się wilgoć. Tak dla potomnych. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.