Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie posiada disy, to pojedynczy vanos, sprawdź ten regulator ciśnienia paliwa jak pisał szumrak czy nie puszcza paliwa do kolektora ssącego. Regulator masz na listwie wtryskowej. Sondy siemensa tak jak powinno być? Wtyczki nie zamienione między cylindrami?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pokaz mase poliertrza,prace sond,wszystko co tam możesz na wolnych obrotach i podczas jazdy.

Jak wykonujasz jakiś pomiar to przedstaw wyniki ,bo mogą one być w normie tylko wg.Ciebie.

W rozrządzie sprawdziłeś polozenie wałkow ,a mnie np interesowała praca napinacza...

Ile ten silnik łyka oleju?

Masz egr?-to go oblukaj

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potencjometru przepustnicy, styczniki miały m20. Swoją drogą na inpie powinno być to widać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale w parametrach rzeczywistych napewno było widać, masz tam gdzieś kąt otwarcia przepustnicy.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi o to że starsze silniki miały w potencjometrze krańcówkę(stycznik) i trzeba było je odpowiednio ustawić przy montażu, a w nowszych po prostu wymieniasz i po sprawie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.