Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam e92 lci i chciałbym dołożyć do niego m pakiet. Auto przy zakupie posiadało już zderzaki i progi. Ja chce zrobić sobie środek-na start fotele. Bo pompowanych boczków brakuje mi najbardziej. I tu pojawia się problem, gdyż auto ma rudy środek ( którego nie zmienię bo na tym mi właśnie zależało) a sportowych foteli w tym kolorze można ze świecą szukać :mad2:

Najszybciej znajdę je myślę w wersji UK. Obecnie mam fotele elektryczne, grzane z pamięcią--brakuje boczków i wysuwanego dołu.

Jeśli chodzi o przekładkę Europa-Europa wszystko jest jasne. Trzeba dołożyć zasilanie na boczki i wszystko gra.


Jednak czy wie ktoś jak wygląda temat przełożenia tych foteli z wersji UK? Czy wystarczy rozpruć fotele i podmienić maty czy zostaje do zrobienia coś jeszcze?


Kolejna sprawa czy jeżeli znajdę siedzenia w odpowiednim kolorze, ale NA PRZYKŁAD bez pamięci- czy jest możliwość postawienia siedzenia sportowego na zwykłej bazie i zmontowanie tego tak by pamięć działała, bez drutowania instalacji, tak aby wyglądało to praktycznie na fabrykę? W końcu w zwykłej bazie fotela jest "uwzględnione" miejsce na przyciski od pompowania boczków (chociaż na chwilę obecną nie przyjrzałem się szczerze mówiąc dokładnie czy jest tam tylko zaślepka czy trzeba wyciąć otwór w wyznaczonym miejscu).

Opublikowano
Musisz przełożyć cała elektrykę fotela wraz z silniczkami jeśli chcesz żeby wszystko z Anglika działało. Przerabiałem ostatnio temat i był dramat. Lepiej to zostawić lub szukać Europy. Jeśli byś miał manualne to sprawa banalna do zrobienia. Ewentualnie wywalić pamięć foteli i ogarnąć wiązki ale tak czy siak to jest kupa roboty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no z tymi manualami tez chyba nie taka banalna. przelozenie maty zajetosci latwe nie jest. jakby sie okazalo latwe to moze niepotrzebnie ponad rok szukam ladnej malnualnej grzenej europy ;)
Opublikowano
Przełożenie maty grzania lub zajętości to max godzina roboty. Jakich mat potrzebujesz? Kilka mam, chyba
Opublikowano
Musisz przełożyć cała elektrykę fotela wraz z silniczkami jeśli chcesz żeby wszystko z Anglika działało. Przerabiałem ostatnio temat i był dramat. Lepiej to zostawić lub szukać Europy. Jeśli byś miał manualne to sprawa banalna do zrobienia. Ewentualnie wywalić pamięć foteli i ogarnąć wiązki ale tak czy siak to jest kupa roboty

 

Ale mówisz w tym momencie o postawieniu anglika na zwykłej bazie czy o wrzuceniu po prostu angielskich foteli w prądzie? Dlaczego cala elektryka do wymiany? Co nie pasuje?

Opublikowano
Myślałem o kupnie Europy w dowolnym kolorze ale po oglądałem ceny poszyć i koszta nie są małe dlatego chcę rozeznać się w temacie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Angliki elektryczne, bez memory, zakladasz bez problemu, pozostaje kwestia maty, albo przekladasz albo wykodowujesz. Z memory nie beda dzialac.
Opublikowano
Angliki elektryczne, bez memory, zakladasz bez problemu, pozostaje kwestia maty, albo przekladasz albo wykodowujesz. Z memory nie beda dzialac.

Ok. Dzięki za odpowiedź. Ale w takim przypadku nie dało by rady postawić fotela na starych silnikach tak jak ktoś wcześniej napisał i po prostu nie było by wtedy pamięci boczków a reszta by działała? Pytanie czysto teoretycznie bo jeśli znajdę w końcu te fotele to wątpię że będę chciał psuć stare że względu na ich świetny stan i możliwość odsprzedaży, chyba że najdzie mnie aż taka desperacja :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko jest plug&play.

 


czyli co... kupuje dowolne manualne sportsitze a anglika, wykodowuje mate zajetosci i wszystko smiga? p&p? :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Jesli masz wiazke czyli gruby minus i plus, kolega to ma wiec jest P&P.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cholera wie co mam, bo nie zagladalem... zwykly grzany stolek chcialbym wymienic na zwykly grzany sportowy. jakie sa polaczenia - nie mam pojecia. chce alcantare manualna. roznica jest chyba tylko taka, ze jest dodatkowy guzik do pompowania boczkow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz grzanie, masz wszystko co potrzeba aby sporty dzialaly.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Angliki elektryczne, bez memory, zakladasz bez problemu, pozostaje kwestia maty, albo przekladasz albo wykodowujesz. Z memory nie beda dzialac.

Ok. Dzięki za odpowiedź. Ale w takim przypadku nie dało by rady postawić fotela na starych silnikach tak jak ktoś wcześniej napisał i po prostu nie było by wtedy pamięci boczków a reszta by działała? Pytanie czysto teoretycznie bo jeśli znajdę w końcu te fotele to wątpię że będę chciał psuć stare że względu na ich świetny stan i możliwość odsprzedaży, chyba że najdzie mnie aż taka desperacja :mrgreen:

Co masz na mysli, postawic fotele na starych silniczkach?

Opublikowano
Kubaj123 napisał wcześniej że aby wszystko działało muszę przełożyc całą elektrykę łącznie z silniczkami fotela etc.
Opublikowano
Generalnie może ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić czy fotele są grzane jeśli są wymontowane z auta? Kostka będzie się różnić? Jeśli tak to którymi pinami?
  • 3 lata później...
Opublikowano
W dniu 13.01.2021 o 00:31, kubaj123 napisał(a):

Przełożenie maty grzania lub zajętości to max godzina roboty. Jakich mat potrzebujesz? Kilka mam, chyba

Masz jakieś porady jak to zrobić bo właśnie mi przyszły angliki ręczne i chce zmienić tą matę ale nie mam pojęcia jak do tego się dostać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.