Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem. Mianowicie w mojej 330ci na zimnym potrzebuje z jakieś 5 sekund żeby odpalić, poza tym nie ma żadnych innych objawów (nie dymi, pracuje równo i podaje jak powinna). W momencie kiedy auto jest rozgrzane, zgaszę je i odpale po chwili to odpala na strzała. Wystarczy że postoi z 10 min i już znowu musi trochę pokręcić żeby odpalić. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Wyczytałem gdzieś, że może to być czujnik położenia wału, ale pewności nie mam.
Opublikowano
Poszukaj po google to znajdziesz masę podobnych problemów we wszelakich autkach. To czesto chodzi o to że zostaje np w dolocie trochę LPG i jak na zimnym odpalasz to zapodaje benzynę, ktora miesza się z tą resztką LPG i musi jakby to przepompować żeby odpalił czystej benzynie. Wiele osób mówi że jest to związane niekiedy ze zużyciem reduktora... Ale to nie do końca tak jest. I jest to nieco dziwny problem. Ja w starej E36 mialem ten problem na instalacji BRC, który wystąpił po 3 latach od montażu. Po jakiś 2 latach sam z dnia na dzień ustąpił i przez kolejne dwa lata nie występował. W E46 mam instalację na stagu, problem ten wystąpił po jakiś 4 latach od montażu gazu, występował ponad pół roku, już myślałem nad zmianą reduktora a z dnia na dzień problem sam ustąpił i już od jakiś 2 lat nie występuje... Także widzisz jak to wygląda. Znajdziesz o tym sporo w google jak poszukasz, opisałem ci jak to wyglądało u mnie. Osobiście jeśli cię to nie irytuje jakoś ponad plan to bym to zostawił w spokoju. Są ludzie, którzy przed zgaszeniem auta po prostu przerzucali na chwilę na benzynę żeby gaz wypalić i czesto to pomagało... Ale taka zmiana paliwa co gaszenie auta jeszcze bardziej jest irytująca niż to czuchranie rozrusznikiem...
Opublikowano
Problem w tym, że nie korzystam z gazu bo co jakiś czas sam się wyłącza
Opublikowano

To na jaki wuj ja się produkuję, jak ty na LPG nie jeździsz :duh:


Lepiej by było jak byś od razu rozpisał konkretnie sytuację, bo snucie domysłów na czym ty jeździsz itp jest ..... warte :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtedy gdy masz problem z odpaleniem daj 3 razy na zapłon i poczekaj aż pompa nabije, prawdopodobnie nie jest już tak wydajna a to są początki. Możesz też oczywiście zrobić pomiar ciśnienia manometrem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.