Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój problem to smród z wydechu, wiem że mam usunięty dpf - tak już kupiłem, okazuje się że katalizatora też nie ma, strasznie śmierdzi z wydechu, bardzo mi to przeszkadza bo smród jest okropny , jakiś czas temu byłem na chiptuningu, czy po zamontowaniu katalizatora z filtrem będzie wszystko normalnie pracować? Czy może być to objawem wtrysków lub EGR?
Opublikowano
po zamontowaniu wszystkie tz. dpf i katam najlepiej befzie przywrócić autondo serri pojeździć trochę zobaczyć czy wszystko jest ok po czym udać sie na lrogram jeszcze raz jak
Jack_Strong-
Opublikowano
Witam, mój problem to smród z wydechu, wiem że mam usunięty dpf - tak już kupiłem, okazuje się że katalizatora też nie ma, strasznie śmierdzi z wydechu, bardzo mi to przeszkadza bo smród jest okropny , jakiś czas temu byłem na chiptuningu, czy po zamontowaniu katalizatora z filtrem będzie wszystko normalnie pracować? Czy może być to objawem wtrysków lub EGR?

 

Jak zamontujesz DPF - to odejmij od programu 20 koni. DPF obcina moc samochodu po programie. wynik na hamowni zalezy od kasacji dpf-a. Mi tuner mowil , ze w moim 2.0d z dpf wyjdzie od 190 do max 200 koni, zas jezeli usune dpf mozemy atakowac 210-215 koni. Skasowalem dpf i wyszlo 210 koni na hamowni m47 163 06.


Licz sie z tym, ze jak DPF wroci to auto zmulisz nieduzo ale odczujesz to.

b28nl6U.png
Opublikowano
Witam, mój problem to smród z wydechu, wiem że mam usunięty dpf - tak już kupiłem, okazuje się że katalizatora też nie ma, strasznie śmierdzi z wydechu, bardzo mi to przeszkadza bo smród jest okropny , jakiś czas temu byłem na chiptuningu, czy po zamontowaniu katalizatora z filtrem będzie wszystko normalnie pracować? Czy może być to objawem wtrysków lub EGR?

 

Jak zamontujesz DPF - to odejmij od programu 20 koni. DPF obcina moc samochodu po programie. wynik na hamowni zalezy od kasacji dpf-a. Mi tuner mowil , ze w moim 2.0d z dpf wyjdzie od 190 do max 200 koni, zas jezeli usune dpf mozemy atakowac 210-215 koni. Skasowalem dpf i wyszlo 210 koni na hamowni m47 163 06.


Licz sie z tym, ze jak DPF wroci to auto zmulisz nieduzo ale odczujesz to.


A jak u ciebie po usunięciu dpf ze smrodem spalin? Katalizator na miejscu?

Opublikowano

U mnie po kasacji dpf w ogóle nie czuc spalin w kabinie auto nie dymi wcale. Tlumiki mam seryjne. Tylko dpf wybebeszony. Egr mam wyłączony na stale i zaślepiony wąż z powietrzem do egr. Dpf tez wyprogramowany kompem i fizycznie usunięty. Auto mi jedynie dymi trochę jak jest zimny silnik temperatura poniżej 0 stopni na zewnątrz auta . To dymi lekko na biało a jak sie nagrzeje to przestaje całkiem dymic.


Zmień filtry kabinowe. Na bank cos pomoże.

b28nl6U.png
Opublikowano
Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków
Opublikowano
U mnie dlatego zostawiłem kata ,i powiem szczerze że nie widzę dużej różnicy w smrodzie.Jedynie przy samym odpale na zimno ale to dlatego że dodaję do ropy oleju do 2-suwów.
Opublikowano
U mnie dlatego zostawiłem kata ,i powiem szczerze że nie widzę dużej różnicy w smrodzie.Jedynie przy samym odpale na zimno ale to dlatego że dodaję do ropy oleju do 2-suwów.

 

A dpf wycinałeś? Kat i dpf są w jednej puszce?

Opublikowano
Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków

Nie słuchaj wieśniaków w dresach, tylko wróć do DPFa normalnie. Program możliwe, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz.


Cała Polska to czerwona plama w europie jeśli chodzi o jakość powietrza, a półgłówki pisza, żeby wycinać DPFa i EGRa.. :mad2:

Opublikowano
U mnie kat i dpf jest jednej puszce.Tylko ja mam 2006 rok 231ps.

 

ja mam 2004 rok 218 km, u mnie sa dwie puszki i pierwsza to dpf a druga to katalizator, tak?

 

Masz katalizator z przodu, potem mala pucha dpf i tlumik koncowy.


Do zadnego dpf-a nie wracaj, bo zrobisz najwieksza glupote jaka tylko mozesz zrobic.


Raz ze zmulisz auto, dwa jak ci sie znowu filtr zabije to bedziesz mial spadki mocy ale juz konkretne.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem co chcecie od DPFa?

U mnie siedzi fabryczny . Ma się dobrze . wypala się co jakieś 1000km.

Wydech czysty że białej szmatki nie pobrudzisz.

Spaliny nie śmierdzą.

Auto 2004rok.

Mam je już długo.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków

Nie słuchaj wieśniaków w dresach, tylko wróć do DPFa normalnie. Program możliwe, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz.


Cała Polska to czerwona plama w europie jeśli chodzi o jakość powietrza, a półgłówki pisza, żeby wycinać DPFa i EGRa.. :mad2:

Sam jesteś wieśniakiem w dresie.Ja nie mam nic przeciwko systemom które nie uprzykrzają jazdy.Ja rok męczyłem się z dpf ponieweż 90 procent mojej jazdy to miasto na krótkich odcinkach,i znudziło mi się wyjeżdzanie co 150-200 kilometrów na autostradę i tłuc 50 kilosa aby dopalić dpf.W mieście niestety procedura nie działa więc system jest wadliwy,a jak jest wadliwy to nie powinno go być,a jak już jest to trzeba sobie jakoś radzić,a jedyna możliwość to usunięcie .A propo zanieczyszczenia powietrza to samochody osobowe odpowiadają za jakieś 1% zanieczyszczenia powietrza,bydło hodowlane 40%,niech im włożą dpf-y w zad.

Opublikowano
Dodam jeszcze jedno.Przez częste dopalanie dpf po tyśiącu kilometrach olej robił się jak smoła,kto się orientuje w temacie wie jaka temperatura jest komorze spalania podzczas wypalania.Po usunięciu dpf olej po 3-4 tysiącach jest jeszcze przejrzysty.Jeszce jedno gdy miałem dpf na 10 tyś kilometrów musiałem zrobić dolewkę około 1.5 litra,w obecnej chwili pobór jest niezauważalny.Niestety ale tak częste dopalanie jak u mnie skutkował bardzo szybkim przepalaniem oleju co idzie w parze ze zużyciem silnika i turbo.
Opublikowano
Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków

Nie słuchaj wieśniaków w dresach, tylko wróć do DPFa normalnie. Program możliwe, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz.


Cała Polska to czerwona plama w europie jeśli chodzi o jakość powietrza, a półgłówki pisza, żeby wycinać DPFa i EGRa.. :mad2:

święte słowa popieram :cool2:

Jack_Strong-
Opublikowano (edytowane)
Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków

Nie słuchaj wieśniaków w dresach, tylko wróć do DPFa normalnie. Program możliwe, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz.


Cała Polska to czerwona plama w europie jeśli chodzi o jakość powietrza, a półgłówki pisza, żeby wycinać DPFa i EGRa.. :mad2:

Sam jesteś wieśniakiem w dresie.Ja nie mam nic przeciwko systemom które nie uprzykrzają jazdy.Ja rok męczyłem się z dpf ponieweż 90 procent mojej jazdy to miasto na krótkich odcinkach,i znudziło mi się wyjeżdzanie co 150-200 kilometrów na autostradę i tłuc 50 kilosa aby dopalić dpf.W mieście niestety procedura nie działa więc system jest wadliwy,a jak jest wadliwy to nie powinno go być,a jak już jest to trzeba sobie jakoś radzić,a jedyna możliwość to usunięcie .A propo zanieczyszczenia powietrza to samochody osobowe odpowiadają za jakieś 1% zanieczyszczenia powietrza,bydło hodowlane 40%,niech im włożą dpf-y w zad.

procedura dziala jak auto jest w 100% sprawne

tylko ci kolego środków zabrakło chyba na dobrego fachowca bym powiedzial

nowy filtr z 3letnia gwarancja to oszałamiający koszt 700zł do przedlifta

trzeba bylo myslec jak auto kupowałeś a nie po mieście 3.0l dieslem jeździć nie wiem po co chyba żeby szacun na rejonie wśród tobie podobnym wzbudzić żałosne

:mad2:

zaraz jeden z drugim debil będzie płakał lamentował i zrzutki organizował w tv czy na fb bo mu dzieciak na raka czy inne świństwo zachoruje

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-
Opublikowano
Nie wiem co chcecie od DPFa?

U mnie siedzi fabryczny . Ma się dobrze . wypala się co jakieś 1000km.

Wydech czysty że białej szmatki nie pobrudzisz.

Spaliny nie śmierdzą.

Auto 2004rok.

Mam je już długo.

 

To tylko ci pozostalo czekac az filtr padnie i ci powyzej 4000 rpm w dieslu zrobi na maxa huczenie i tlumienie mocy auta. Bedziesz mial ponad 200 koni czy ile tam masz a auto powyzej 4000 rpm bedzie jechac jakby mialo 120 koni max.


Wtedy pierwszy polecisz do tunera co robi chipy egr i dpf-y.


Auto przy starym dpf jest zmulone, poza tym wiecej pali, bo na wypalaniu ssie jak smok.

b28nl6U.png
Opublikowano
Nie wiem co chcecie od DPFa?

U mnie siedzi fabryczny . Ma się dobrze . wypala się co jakieś 1000km.

Wydech czysty że białej szmatki nie pobrudzisz.

Spaliny nie śmierdzą.

Auto 2004rok.

Mam je już długo.

 

To tylko ci pozostalo czekac az filtr padnie i ci powyzej 4000 rpm w dieslu zrobi na maxa huczenie i tlumienie mocy auta. Bedziesz mial ponad 200 koni czy ile tam masz a auto powyzej 4000 rpm bedzie jechac jakby mialo 120 koni max.


Wtedy pierwszy polecisz do tunera co robi chipy egr i dpf-y.


Auto przy starym dpf jest zmulone, poza tym wiecej pali, bo na wypalaniu ssie jak smok.

dlatego filtr się wymienia albo czyści profesjonalnie a auto djagnozuje i serwisuje regularnie a nie robi wszystko na skróty

koledzy widzę że co dopiero z fabii mpi na beemy sie przesiedli a już szpącą i na drutach robią :nienie:

Jack_Strong-
Opublikowano
Sam jesteś wieśniakiem w dresie.Ja nie mam nic przeciwko systemom które nie uprzykrzają jazdy.Ja rok męczyłem się z dpf ponieweż 90 procent mojej jazdy to miasto na krótkich odcinkach,i znudziło mi się wyjeżdzanie co 150-200 kilometrów na autostradę i tłuc 50 kilosa aby dopalić dpf.W mieście niestety procedura nie działa więc system jest wadliwy,a jak jest wadliwy to nie powinno go być,a jak już jest to trzeba sobie jakoś radzić,a jedyna możliwość to usunięcie .A propo zanieczyszczenia powietrza to samochody osobowe odpowiadają za jakieś 1% zanieczyszczenia powietrza,bydło hodowlane 40%,niech im włożą dpf-y w zad.

Kupować diesla do jeżdżenia po mieście... skoro kompletnie nie znasz się na samochodach, po co w ogóle się wypowiadasz, powinieneś raczej czytać, niż pisać. Np. poczytaj sobie ile transport drogowy generuje szkodliwych substancji i pyłów zawieszonych. Dodam, że bydło pyłów zawieszonych nie generuje.

https://powietrze.malopolska.pl/baza/wplyw-poszczegolnych-zrodel-na-jakosc-powietrza-w-polsce/

Opublikowano
Nie wiem co chcecie od DPFa?

U mnie siedzi fabryczny . Ma się dobrze . wypala się co jakieś 1000km.

Wydech czysty że białej szmatki nie pobrudzisz.

Spaliny nie śmierdzą.

Auto 2004rok.

Mam je już długo.

 

To tylko ci pozostalo czekac az filtr padnie i ci powyzej 4000 rpm w dieslu zrobi na maxa huczenie i tlumienie mocy auta. Bedziesz mial ponad 200 koni czy ile tam masz a auto powyzej 4000 rpm bedzie jechac jakby mialo 120 koni max.


Wtedy pierwszy polecisz do tunera co robi chipy egr i dpf-y.


Auto przy starym dpf jest zmulone, poza tym wiecej pali, bo na wypalaniu ssie jak smok.

dlatego filtr się wymienia albo czyści profesjonalnie a auto djagnozuje i serwisuje regularnie a nie robi wszystko na skróty

koledzy widzę że co dopiero z fabii mpi na beemy sie przesiedli a już szpącą i na drutach robią :nienie:

 

Mi bez dpf auto duzo lepiej pracuje :) tez wynik na hamowni po kasacji dpf sie poprawil o 10 koni. Wole wiecej mocy niz ekologie. Montujcie dpf-y robta co chceta tylko potem nie plakac, ze auto zmulone wypalanie sie nie zalacza i jakies bledy wyrzuca :D :D

b28nl6U.png
Opublikowano
Mi bez dpf auto duzo lepiej pracuje :) tez wynik na hamowni po kasacji dpf sie poprawil o 10 koni. Wole wiecej mocy niz ekologie. Montujcie dpf-y robta co chceta tylko potem nie plakac, ze auto zmulone wypalanie sie nie zalacza i jakies bledy wyrzuca :D :D

Mam nadzieję, że w końcu jakiś diagnosta odeśle Twoje auto na lawecie do warsztatu.

Opublikowano
Mi bez dpf auto duzo lepiej pracuje :) tez wynik na hamowni po kasacji dpf sie poprawil o 10 koni. Wole wiecej mocy niz ekologie. Montujcie dpf-y robta co chceta tylko potem nie plakac, ze auto zmulone wypalanie sie nie zalacza i jakies bledy wyrzuca :D :D

Mam nadzieję, że w końcu jakiś diagnosta odeśle Twoje auto na lawecie do warsztatu.

albo ITD sie w końcu zainteresuje

ale kuni 11 wincej ma :mad2:

dziadostwo szkoda gadać

Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.