Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, ostatnio w moim E39 525i zapalił się check engine dlatego sprawdziłem logi i wyszło mi:

190 lambda probe heating downstream sensor 1.

191 lambda probe heating downstrem sensor 2.

152 Lambda probe voltage downstrem sensor 1.

153 lambda probe voltage downstrem sensor 2.

202 lambda regulating limit bank1

203 lambda regulating limit bank1

Jest się czym przejmować? Czy może jakoś to wyłączyć w cholerę bo to wogóle nie wpływa na silnik? Wcześniej miałem błędy 190/191 to mechanik mówił że to może być spowodowane lpg.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napewno ma to wpływ na osiągi silnika

190, 191 uszkodzone grzałki sond, pozostałe 4 błędy mogą być przez źle ustawiony gaz.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.