Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy zna ktoś dobry serwis który wymienia olej w xdrive w województwie Lubuskiem, bądź północnej części dolnośląskiego?

Serwis w ZG zawołał za wymianę 950zl nie wiem czy do dużo czy mało, ale wiem, ze niektórzy z dostępem do komputera(adaptacja) wymieniają sobie sami, ale ja niestety tego nie zrobie gdyż nie potrafię :) wiec nie chce się sfrajerowac w serwisie ZG gdy może ktoś robi ta sama prace tylko taniej. Z góry dziekuje.

"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
Opublikowano
Hej,bo pewnie się boja ze za chwile przyjedziesz ze coś szarpie itp.Ja wymieniałem sam osobiśćie i dla mnie to była przyjemność , bez kalibracji robiłem i jeżdzę już 3 lata.Tylko zalać dobrym olejem .
Opublikowano

Wal do mnie ( Częstochowa ) ... weź 4 pak Pepsi i butelkę tegoż oto złotego płynu :

https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-5593-Ravenol-Transfer-Fluid-DTF-1-1L-uniw.html?gclid=Cj0KCQiAqo3-BRDoARIsAE5vnaLXeEmA8kpUBTS-888ZOwTwpJnFIemTh7tifR_2tJGSibxilZOIsqwaAnRAEALw_wcB

I to tyle ;) .... No plus paliwo do mnie i z powrotem ...

Przy okazji porównamy oba diabły jak idą ;) ... Aaaa i jakbyś chciał zrobić sobie 350KM i 680 Nm to przy okazji też służę informacją co i jak żeby to sens miało ;) ..

Opublikowano

Bardzo kusząca propozycja :) z chęcią bym porównał. Częstochowa to tylko 4h drogi ode mnie, a sam wiesz, ze jazda x3 to sama przyjemność :) ja chciałem kupić coś takiego: https://allegro.pl/oferta/oe-bmw-olej-skrzyni-rozdzielczej-xdrive-dtf-1-1l-9413017661?utm_medium=app_share&utm_source=facebook


To jest to samo?

"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
Opublikowano

Oczywiście że można ... tylko to jest to samo co RAVENOL TRANSFER FLUID DTF-1 (TF-0870)... tylko blisko 2x droższe ...

4 godziny teraz ... kiedy nie było jeszcze S-ki to do Kisielina jechałem 6 godzin w jedną ( 440 km ) ...

Ale tak na prawdę szczerze to nie ma w tej wymianie NIC trudnego .. jedyne co to jakiś kanał czy podnośnik ...

Odkręcasz osłonę aluminiową >> 4 śruby klucz 13 + dwie małe na klucz 8 mm .. potem w xdrive masz dwa korki ( bodajże klucz 16 ) .. najpierw górny potem dolny odkręcasz i wylewa się zupka ... po kilku minutach zakręcasz dolny korek i pompką albo strzykawką (dużą z apteki za kilka groszy ) wlewasz 700 ml nowego oleju .... zakręcasz korek i tyle ...

W INPIE można skasować interwał wymiany ... ja nie jestem zwolennikiem żadnych adaptacji i kasowań w sterowniku ATC .. to jest upierdliwy mechanizm a w obu X3 wymieniłem ( razem z olejem w dyfrach przy okazji ) i śmiga jak złoto .. więc po co kombinować ;) .. ??

Tu jest piękny instruktaż ;)

Opublikowano
Dzieki za opis. Może naprawdę sam spróbuje to zrobić. Graz mam, dostęp do podnośnika także. Może coś z tego będzie :) zamawiam olej który poleciłeś :) czy są potrzebne jeszcze jakieś uszczelki bądź inne czesci? Czytałem gdzieś, ze przy wymianie dobrze wymienić śruby/korki. Czy to prawda?
"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
Opublikowano

Witam nie musisz nic wymieniać oleju wlej do przelania górym korkiem.

W ista masz wymiane oleju nic skomplikowanego .W szkrzynce vtg jest zpisywany przebieg auta można to sprawdzić

Opublikowano
Witam nie musisz nic wymieniać oleju wlej do przelania górym korkiem.

W ista masz wymiane oleju nic skomplikowanego .W szkrzynce vtg jest zpisywany przebieg auta można to sprawdzić

lepiej spuśćić cały olej będze pewniejsze i zobaczysz jaki był stan oleju .

Opublikowano
NIE DO PRZELEWU >>> TYLKO 700 ml !!! ....To nie jest korek STANU tylko korek wlewowy !!! Tak jak na filmie z ASO BMW ...
Opublikowano
Co do serwisu dyfrow: 800ml przód, 1,5L tył. 700ml skrzyneczka xdrive?
"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
Opublikowano

Tak by to wychodziło ... Do dyfrów ( nie wiem może źle ) lałem po korek ... i mniej więcej właśnie przód było 700-800 a tył na pewno w okolicy 1300 - 1400 ...

Do Xdrive wszędzie trąbią 700 ml ...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje za pomoc.

Serwis zrobiony. Za jednym razem wymieniłem olej w silniku, dyfrach oraz w xdrive. Do tego świece beru i było dojście aby wymienić wszystkie wężyki od turbo na silikonowe, odme filtry itp. Także auto przygotowane na kolejne kilometry :) aż szkoda, ze tak mało nim jeżdżę :)

"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
Opublikowano

Do Xdrive wszędzie trąbią 700 ml ...

 

Niech trąbią gdzie chcą, a nawet w ASO na filmie mogą podawać...

Wg. serwisówki transferbox napełnia się olejem do dolnej krawędzi otworu wlewowego.

Tyle w temacie.


Inna sprawa, że transferbox z uwagi na konstrukcję nie jest jakoś wybredny na poziom oleju. Nie może być zbyt mało. Zębatki i łożyska chodzą w rozbryzgu, dodatkowo pompa podaje olej na sprzęgło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.