Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moj problem zaczął sie od tego, że wyskoczyl mi błąd ładowania. Oddałem alternator do regeneracji co kosztowało mnie niecałe 300zł i wymienione zostały lozyska, szczotki i regulator. Wydaje mi sie ze to zbyt niska cena dlatego obawiam sie że regulator moze byc beznadziejnej jakosci. Po wymianie juz kilka razy powtorzyla sie sytuacja że zaczynało przerywać radio, kierunkowskazy zaczynaly świecic lub szybko migać, wyrzucalo przeróżne błędy. Za kazdym razem gdy tylko zgasze samochod, nie chce juz odpalic. Jezeli odpale ją od innego auta, znowu potrafi pochodzic np. 2 dni i sytuacja powraca. Wszystkie przewody plusowe i minusowe oczyściłem, kupiłem nowy akumulator. Dodam ze przy każdej takiej sytuacji sprawdzalem napięcie na akimulatorze i na alternatorze. Raz potrafiło byc i tu i tu 11v, raz po 14v, raz sie zdarzylo ze na alternatorze mialem 17v a na akumulatorze 11v. Zdarzylo sie ze akumulator mial 11v, a po odstawniu przez noc wzrastalo do 12v. Dodam ze facet ktory regenerowal alternator zarzeka sie że regulator jest odpowieni do tego samochodu. Komputer nie pokazuje zadnego błedu. Jeździlem juz do dwoch "znawców" od BMW i rozkładają ręce. Obstawiałem również kleme IBS jednak z tego co wyczytałem to powinna wyrzucać jakies błędy jezeli w niej tkwiłby problem.


Z góry dziękuję za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podobnych tematów jest od groma....

Czytając twój post z zakresu prac przy alternatorze nie zostały zrobione diody prostownicze , a często były one wymieniane jako winowajca takich amplitud napięcia.


Wiem , nie chce się czytać tych wszystkich tematów.

Człowiek liczy na to ,że ktoś poda gotową receptę.


Czemu akumulator po nocy zmienił napięcie z 11V na 12V....??? ponieważ akumulatory potrafią się same odbudować, oczywiście do pewnych wartości.

11V to jest już blisko głębokiego rozładowania. Nie doprowadzają do tego bo będzie to skutkowało szybszym zestarzeniem się akumulatora.


Odłącz od klemy IBS zasilanie , taką małą kostkę przy minusowej klemie.

Jeśli IBS jest niesprawny to napięcie powinno ustabilizować się na poziomie 13,4V.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.