Skocz do zawartości

Jak włączyć tryb SPORT PLUS


bicpl

Rekomendowane odpowiedzi

Wciskanie przycisku sport wielokrotne zmienia tryby sport. Wsywietala się to na frontoweym wyświetlaczu na dole. Chociaż nie wiem czy to jest w słabszych wersjach, coś ktoś kiedyś mowil, że nie ma.

Chociaz ja mailem w f10 28i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz spróbować: https://bimmercode.app/cars/g05/ lub https://app.mycarly.com/en/brands/BMW/X5/G05/feature-list/?c=PL

ale czasami tam są opcje, których się nie da aktywować, więc obawiam się, że bez sprawdzenia na żywo się nie obejdzie. Ewentualnie poszukaj kogoś z E-sysem żeby sprawdził czy MSA OFF da się zrobić w Twoim modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40i ma, więc pewnie 40d też - dziwne, że ucięli tą funkcjonalność w 30d. Różnica między Sport a Sport+ jest bardzo duża. Typowy tryb do ostrej jazdy/zabawy.


W Sport Individual też nie masz możliwości ustawienia Sport+? Nie pamiętam czy u mnie można dać tam Sport+ czy tylko Sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to kwestia dokodowania sobie adaptacyjnego zawieszenia m oraz włączenia kilku opcji w sterownikach.Sport + w X25d jest również wyraźnie lepszy a comfort + jeszcze bardziej komfortowy (przy obi nastawach zmieniają się parametry silnika, zawieszenia (tłumienia amortyzacji) oraz wspomagania kierownicy, które tez można wybrać jako sport lub komfort.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie. Tak czy siak wciśnięcie gazu do podłogi niezależnie od trybu, powoduje maksymalne przyspieszenie. Wciśnięcie hamulca, wplywa zaś dość destrukcyjnie na osiągniętą prędkość. Skręcenie kierownicą (niezależnie od trybu, powoduje mniej, lub bardziej zmianę kierunku jazdy). Tryby sportowe mogą to jedynie odrobinę wyostrzyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ponieważ pedał "gazu" ma wyłącznie elektryczne połączenie z silnikiem a z tego co słyszałem pedał hamulaca też nie jest obecnie bezpośrednio połączony z hydrauliczną pompą hamulcową (informacja do sprawdzenia) to sprawa nie jest tak prosta i oczywista jak ci się wydaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z tego co rozumiem to tylko tomek777477 ma SPORT+ w wersji, która tego nie posiada ale dlatego, ze sobie dokodował. Zapewne poza ASO więc jak coś mu się poważnego posypie to z gwarancji mogą być nici.

Taka zmiana zostawia ślad w kompie samochodu nawet jeżeli przed oddaniem do ASO ją cofniemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same bmw oferuje na stronie Connected drive store dla mojego auta „adaptacyjne zawieszenie sportowe m” za jedyne 1999,00, które już przecież w aucie jest a jedynie wymaga zdalnego przekodowania sterowników, więc to jest legalne i z gwarancją nie ma nic wspólnego.Temat ogarnąłem sam -wystarczy aplikacja BimmerCode , odpowiedni Bluetooth wpięty w gniazdo obd oraz fachowe instrukcje naszych kolegów na forach USA oraz DE.Co do Aso.....zależy jak z nimi pogadasz...ja mam PowerBoxa, którego nie demontuje przed oddaniem auta do serwisu i jest ok - udają, że nie widzą nic dodatkowego ;-), wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.

Każda poważna awaria silnika lub skrzyni biegów zapewne spowoduje "dochodzenie". Ja w E83 na decyzję "centrali" o wymianie silnika czekałem chyba ponad tydzień. Zapewne trwały analizy przyczyny i szukanie winy użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Aso.....zależy jak z nimi pogadasz...ja mam PowerBoxa, którego nie demontuje przed oddaniem auta do serwisu i jest ok - udają, że nie widzą nic dodatkowego ;-), wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.

 

W przypadku grubej awarii - wymiana skrzyni lub silnika - w centrali analizowane są logi i może być ciepło. I pracownik ASO nie ma wtedy wpływu na ewentualną decyzję odmowną. Chociaż osobiście znam tylko jeden przypadek takiej odmowy - użytkownik sam wyłączył sobie przy pomocy Carly Auto start/stop , dopatrzyli się dodatkowego kodowania i dupka zbita :!:

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.