Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, może pytanie z tych niezbyt mądrych, ale to moje pierwsze BMW :) Jak włączyć tryb SPORT PLUS, ja mam do wyboru jedynie SPORT oraz SPORT INDIVIDUAL? :)
Opublikowano

Wciskanie przycisku sport wielokrotne zmienia tryby sport. Wsywietala się to na frontoweym wyświetlaczu na dole. Chociaż nie wiem czy to jest w słabszych wersjach, coś ktoś kiedyś mowil, że nie ma.

Chociaz ja mailem w f10 28i :)

Opublikowano
Ok, dziękuję za wyjaśnienie, tego się obawiałem :( A orientujecie się czy już przy 40d jest SPORT PLUS?
Opublikowano

40i ma, więc pewnie 40d też - dziwne, że ucięli tą funkcjonalność w 30d. Różnica między Sport a Sport+ jest bardzo duża. Typowy tryb do ostrej jazdy/zabawy.


W Sport Individual też nie masz możliwości ustawienia Sport+? Nie pamiętam czy u mnie można dać tam Sport+ czy tylko Sport.

Opublikowano

W Sport Individual też nie masz możliwości ustawienia Sport+? Nie pamiętam czy u mnie można dać tam Sport+ czy tylko Sport.

Niestety w Individual również nie ma, szkoda... :(

Opublikowano

Potwierdzam, że 40d ma Sport +

Bardzo fajny tryb chociaż jeszcze za bardzo nie skorzystałem bo auto na dotarciu.

Opublikowano
Tylko 25d i 30d nie ma trybu sport+, różnica jest bardzo duża. Sport+ to zasadnicze i ostre ustawienia do mocnej jazdy. Standardowy sport to taka wersja light fajnym gadaniem wydechu :wink:
Opublikowano
Wszystko to kwestia dokodowania sobie adaptacyjnego zawieszenia m oraz włączenia kilku opcji w sterownikach.Sport + w X25d jest również wyraźnie lepszy a comfort + jeszcze bardziej komfortowy (przy obi nastawach zmieniają się parametry silnika, zawieszenia (tłumienia amortyzacji) oraz wspomagania kierownicy, które tez można wybrać jako sport lub komfort.
Opublikowano
Fajnie. Tak czy siak wciśnięcie gazu do podłogi niezależnie od trybu, powoduje maksymalne przyspieszenie. Wciśnięcie hamulca, wplywa zaś dość destrukcyjnie na osiągniętą prędkość. Skręcenie kierownicą (niezależnie od trybu, powoduje mniej, lub bardziej zmianę kierunku jazdy). Tryby sportowe mogą to jedynie odrobinę wyostrzyć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ponieważ pedał "gazu" ma wyłącznie elektryczne połączenie z silnikiem a z tego co słyszałem pedał hamulaca też nie jest obecnie bezpośrednio połączony z hydrauliczną pompą hamulcową (informacja do sprawdzenia) to sprawa nie jest tak prosta i oczywista jak ci się wydaje.
Opublikowano
Panowie, to w końcu o co tu chodzi, dlaczego niektórzy nawet w X25d mają sport+ a inni w x30d już nie, ktoś coś wie konkretnego? :) z pewnego źródła?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co rozumiem to tylko tomek777477 ma SPORT+ w wersji, która tego nie posiada ale dlatego, ze sobie dokodował. Zapewne poza ASO więc jak coś mu się poważnego posypie to z gwarancji mogą być nici.

Taka zmiana zostawia ślad w kompie samochodu nawet jeżeli przed oddaniem do ASO ją cofniemy.

Opublikowano
Same bmw oferuje na stronie Connected drive store dla mojego auta „adaptacyjne zawieszenie sportowe m” za jedyne 1999,00, które już przecież w aucie jest a jedynie wymaga zdalnego przekodowania sterowników, więc to jest legalne i z gwarancją nie ma nic wspólnego.Temat ogarnąłem sam -wystarczy aplikacja BimmerCode , odpowiedni Bluetooth wpięty w gniazdo obd oraz fachowe instrukcje naszych kolegów na forach USA oraz DE.Co do Aso.....zależy jak z nimi pogadasz...ja mam PowerBoxa, którego nie demontuje przed oddaniem auta do serwisu i jest ok - udają, że nie widzą nic dodatkowego ;-), wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.

Każda poważna awaria silnika lub skrzyni biegów zapewne spowoduje "dochodzenie". Ja w E83 na decyzję "centrali" o wymianie silnika czekałem chyba ponad tydzień. Zapewne trwały analizy przyczyny i szukanie winy użytkownika.

Opublikowano
Co do Aso.....zależy jak z nimi pogadasz...ja mam PowerBoxa, którego nie demontuje przed oddaniem auta do serwisu i jest ok - udają, że nie widzą nic dodatkowego ;-), wiec musiałoby się coś totalnie posypać tak aby centrala weryfikowała usterkę-ale to chyba trochę jak wygrać w totka.

 

W przypadku grubej awarii - wymiana skrzyni lub silnika - w centrali analizowane są logi i może być ciepło. I pracownik ASO nie ma wtedy wpływu na ewentualną decyzję odmowną. Chociaż osobiście znam tylko jeden przypadek takiej odmowy - użytkownik sam wyłączył sobie przy pomocy Carly Auto start/stop , dopatrzyli się dodatkowego kodowania i dupka zbita :!:

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.