Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kilka pytań odnośnie lamp dynamicznych w przedlifcie. Nie wiem gdzie znajduje się moduł skrętu bo takowy prawdopodobnie został uszkodzony bo mruga dioda od świateł automatycznych i czy ktoś dokładał ringi do lamp jakie polecacie i czy nie wyskakuje błąd przy dołożonych ringach. Chce się podjąć rozklejaniu lampy i sklejaniu chociaż nie mam w tym doświadczenia także każda rada będzie cenna jaki klej itd :)


Pozdrawiam :)

Opublikowano

Dokladac ringi ? Chyba kazde e60 ma ringi - pewnie ci chodzi o dokladanie markerow LED.


Ja dokladalem i musisz mega uwazac, bo markery chinskie maja kiepskie spasowanie i bardzo mocno sie grzeja.


Ja dalem za 2 sztuki 150 pln spasowanie super zachodza na wymiar swieca ladnie ale .... wtyczka od zasilania co podpinasz do instalacji nie jest dobrze zrobiona na wymiar wsadzasz to do kabla od instalacji feflektora i lata wtyczka jak chce wypada, gdzie komplet 150 pln, a nie te smietniki za 60 przykladowo.


Trzeba to wiazac opaskami zaciskowymi bo wyleci z wtyczki i ringi prawe czy lewe poprostu zgasna ruszysz wtyczka i dalej swieca. Chinski syf w wiekszosci.


Chyba najlepsza opcja to seryjny ring HELLA za 80 pln sztuka caly stelarz + zarowka seryjna - zamontujesz to i bedzie swiecic mega dlugo pasuje na wymiar wtyczki wszystko sie ladnie zaciskaja no i to sie nie nagrzewa.


A jak ostatnio zlapalem te transformatorki od markerow LED po godzinie jazdy myslalem, ze mi reke poparzy to jest tak gorace , ze masakra jak dotknie jakiegos kabla nie daj bog to przy dluzszej trasie moze przepalic.


Albo jakies profesjonalne kupowac za 200-300 pln albo seria i tyle.


A zeby to zmienic to albo masz reke jak 8 letnie dziecko albo w zyciu nie zmienisz i trzeba reflektor zdejmowac jak bylo w moim przypadku.


Ja mam bi-xenon skretny + H7 nie da rady tam markerow led wsadzic bez zdejmowania reflektora - PRE LCI - dosc ze na samym dole zarowka od ringow to jeszcze dziura na reke jest za mala wejdzie moze z 2 palce a trzeba cala reka zlapac mocno i odkrecic.


Pozdro

b28nl6U.png
Opublikowano
Nie wiem gdzie znajduje się moduł skrętu bo takowy prawdopodobnie został uszkodzony bo mruga dioda od świateł automatycznych

Pozdrawiam :)

 

Moduły do reflektorów znajduja sie z tylu reflektora - zdejmujesz oslone z tylu reflektora prostokatna i masz tam 2 moduly i silniczki do xenonow na wierzchu. Tobie nie padl modul tylko silniczek skretu modul wysyla informacje by xenon skrecal a silniczek nim nie skreca i wysyla usterke do sterownika. Olej ten skret ,bo to skreca ledwo o 7,5 stopnia na prawo i lewo w zakretach tyle co nic minimalne doswietlanie. Szkoda twojej kasy na to pchac.


U mnie skret dziala poziomowanie, a szczerze to doswietlanie zakretow jest guzik warte. Glupim halogenem by lepiej juz te zakrety doswietlalo . Tutaj ci minimalnie skreci, a to za malo i tyle.

b28nl6U.png
Opublikowano

U mnie skret dziala poziomowanie, a szczerze to doswietlanie zakretow jest guzik warte. Glupim halogenem by lepiej juz te zakrety doswietlalo . Tutaj ci minimalnie skreci, a to za malo i tyle.


Nie wiem dlaczego masz takie odczucia, że nic to nie daje. Niejednokrotnie jeździłem po nocach krętymi górskimi drogami, którymi miałem okazję jeździć wcześniej autami bez doświetlania, to różnica jest ogromna.

Opublikowano

Dioda od świateł mruga, a działa poziomowanie i skręt? Jeśli nie to usterki raczej trzeba szukać w module AHL, Znajduje się pod schowkiem (przed pasażerem z przodu) i ma niebieską wtyczkę. Raczej trudno go przeoczyć. Zazwyczaj awaria modułu AHL skutkuje również brakiem komunikacji z tym oto modułem jak podłączysz jakiś skaner.

Nie wiem jak inni, może to olewają może lubią choinki, ale mnie niesamowicie wkurza jak coś jest i nie działa...

Opublikowano
Tak jak piszesz jeżeli mruga zielona dioda to zwykle uszkodzony jest moduł AHL i komunikacja z nim będzie niemożliwa. U mnie pierwszą usterką związaną z tym modułem był brak skrętu, poziomowanie działało nadal, ale z modułem były już losowe braki komunikacji. Jednak w krótkim czasie i to przestało działać i moduł zapalił się w ISTA na czerwono. Jeżeli poziomowanie działa, nie działa sam skręt, a z modułem AHL jest pełna komunikacja to przyjrzałbym się modułom pod lampami. Są od dołu lampy przykręcone na 3 imbusowe śruby. Często zdarza się, że uszczelka zaczyna puszczać i do środka zaczyna grawitacyjnie ściekać woda. Jeżeli uszkodzą się one na dobre to system powinien też zgłosić usterkę poprzez mruganie zielonej diody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.