Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie .

Mam problem ze swoim BMW A mianowicie po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów pojawiły się błędy ( 119404 I 11A002 ) . Samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie ma mocy . Może jest ktoś z okolic Wrocławia i bylby w stanie mi pomóc ?


Pozdrawiam

Opublikowano
pierwszy blad to czujnik cisnienia drugi wysokie cisnienie paliwa wiarygodność, ciśnienie zbyt niskie bledy zwiazane z pompa hpfp ktora jest niestety wadliwa w tych modelach :wink: jednak zacznij od sprawdzania czujnikow byc moze przy wymiannie ktorys zostal uszkodzony

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Dziękuję za odpowiedź. Nie orientujesz się może kto we Wrocławiu lub okolicach mógłby mi pomóc? Byłem w ASO wczoraj Ale rozłożyli ręce...
Opublikowano
aso rozklada rece :mad2: :twisted2: banda nieudolow ja akurat jestem ze slaska ale mam rodzinke na dolnym slasku slyszalem ze chlopaki z Bukowia sobie dobrze radza Ihttps://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

To tak przy okazji...


Czy ktoś może się wypowiedzieć odnośnie silnika N55. Miałem ten motor w 335i f30 po chipie i do 130 tys km nic w nim nie robiłem poza częstymi zmianami oleju (co 10tys. Km), ale czytam w internetach, że należałoby zmienić panewki.

W F06 mam 160 tys. i dylemat czy robić coś, czy „jeździć aż się rozleci”? ;)

Opublikowano
jesli wymieniasz oliwe jak wspomniales co 10 tysi i nie slychac niepokojacych odglosow nie masz sie czym przejmowac :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie !

Problem rozwiązano.  Samochód był w wielu serwisach ASO, mechaników itd . Wymienono wtryski sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i nic to nie pomogło.  Finalnie okazało się u bystrego prawdopodobnie mało sławnego mechanika, że łańcuch rozrządu jest luźny i musi być wymieniony. Po wymianie wszystko hula.  Pozdrawiam!

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.