Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Posiadam BMW E46 00r z silnikiem 184hp (M57D30)

Samochód kupiłem z padniętymi wtryskami.

Zamontowałem nowe wtryskiwacze i dopiero rozpoczęła się moja przygoda z samochodem.


Niestety mam dosyć irytującą dolegliwość związaną z funkcjonowaniem samochodu.

Na zimnym silniku samochód nie ma mocy oraz nie wkręca się ponad 2000rpm

Mogę mieć do oporu wciśnięty pedał gazu i tak to nic nie zmieni.

Dodatkowo jadąc np na autostradzie 130km/h w momencie gdy chce sobie przyspieszyć też może zdarzyć się tak że auto najzwyczajniej w świecie nie będzie chciało jechać szybciej (Minie 30 sekund i odzyskuje kopa)

Samochód nie ma problemów z odpalaniem na ciepłym/zimnym, nie kopci , zawsze odpala od "strzała"

Ludzie nakierowują mnie na: przepływomierz , pęknięty kolektor

W załączniku przesyłam VIDEO (Jechałem dziś samochodem - 3 bieg)

https://streamable.com/t8ztam

https://www5.zippyshare.com/v/1EgVrzG5/file.html Wydruk z inpy

Widzę że inpa wskazuje pompe progową.

Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy do przed odpaleniem samochodu odpiąć przepłwke i sprawdzić jak się sprawdzi na zimnym.



Dodatkowo problem z jakim się borykam to głuche puki z bagażnika.

Samochód puka już od minimalnych nierówności (Studzienka kanalizacyjna , droga z kostki granitowej)

Amortyzatory tylnie mam 72 i 74 procent.

Byłem na 3 stacjach diagnostycznych i na tych szarpakach itp nic nie wychodzi

Dodatkowy objaw to mocne puknięcie przy dynamiczniejszym ruszeniu (Tak jakbyśmy wozli w bagażniku metalową rure owinięta recznikiem i waliłaby od oparcia siedzeń do końca bagażnika.

Podpora wału sprawdzona

Czy mogą to być poduszki amorków ?

Dodatkowo auto ma tendencje do pokonywania zakrętów bokiem (Stąd też podejrzenie że to któryś z elementów zawieszenia ?może jakaś tuleja?)

W skrócie na mokrej nawierzchni nie trzeba mieć dużej prędkosci (systemy bezpieczeństwa aktywne) aby zarzucił dupą (Prywatnie posiadam e60 z dużo większą mocą i tam nigdy nic takiego mi sie nie przytrafiło, kiedyś miałem też e36 320i i nie raz ciężko było mi wymusić lekki drift a tutaj to idzie samoczynnie - wiadomo coś jest nie sprawne)

Wiem że w e46 jest tendencja do wyrwanego mocowania wózka ale chyba któryś z diagnostów by to zauważył.





Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia ciśnienie pompy progowej, na wolnych obrotach i pod obciążeniem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wejdź pod auto i sprawdź te mocowanie wózka do podłogi. Tym bardziej że słyszysz stuki. Poduszki amortyzatorów też mogą stukać

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.