Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki ale już sa lusterka w carbonie :wink:

Znajomy ostatnio zaprosił mnie na zdjęcia, musze przyznać, ze fajnie to wyszło.

435-8.jpg

435-7.jpg

PS2.jpg

PS1.jpg

435-4.jpg

435-12.jpg

435-13.jpg

435-14.jpg

435-10.jpg

435-9.jpg

435-11.jpg

Opublikowano

Piękne 4er, sam się zastanawiam nad sprowadzeniem za jakiś czas - F33 440i/435i, ew. 430d/435d to takie moje "małe" marzenie, a na polskim rynku ich praktycznie nie ma, tym bardziej w cabrio.

Jakbyś kiedyś chciał sprzedać, to daj znać :D


Btw. nie myślałeś o pomalowaniu tych obrysówek/odblasków na kolor nadwozia? Ew. kupno jakichś zaślepek w kolor?

Opublikowano

Dzięki Panowie :wink:

Co do obrysówek to rozmyślałem czy kupić jakieś zaślepki w kolor ale po dłuższym namyśle uznałem, że fajnie nawet wygląda ta pomarańcz i jednak tak zostawie :lol:

Zastanawiam się na jaki kolor zrobić zaciski, chodzi mi po głowie niebieski jak w M, żółty jak lambo lub pomarańczowy :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z jakiej gminy jesteś? tereny jakby znajome...
Opublikowano

Zaciski polecam w kolor taki, jaki już jest na elementach samochodu - wg zdjęć pomarańcz, ale przypuszczam, że na żywo może bardziej czerwień nawiąże do tego co już masz.


PS.

Komplet zdjęć cabrio tylko i wyłącznie z zamkniętym dachem... :shock:

Opublikowano
  pikopiko napisał(a):
Z jakiej gminy jesteś? tereny jakby znajome...

 

Rokietnica :)

  Slawomir napisał(a):
Zaciski polecam w kolor taki, jaki już jest na elementach samochodu - wg zdjęć pomarańcz, ale przypuszczam, że na żywo może bardziej czerwień nawiąże do tego co już masz.


PS.

Komplet zdjęć cabrio tylko i wyłącznie z zamkniętym dachem... :shock:

 

Co do zacisków to właśnie myślę intensywnie nad pomarańczowym, nie wiem czy nie będzie za dużo czerwonego jak jeszcze dorzucę zaciski :D

Co do zdjęć to bylem gościem bo to znajomy ustawił sie na zdjęcia ze swoim golfem R. Jak polatam dokładkę i ja zamontuje to wtedy wpadnie pełny zestaw fotek i będzie z otwartym dachem :) a co do dokładki to jestem już na finishu, klar już położony tylko trzeba jeszcze go obrobić :8)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Naprawdę zostawiłbym srebrny zacisk, oczywiście bez domieszki brokatu jak dajesz do renowacji.

Z dwóch względów:

1. Tylny zacisk wygląda jak w wersji 2.0d, a nie jak np. f30 big brake kit czy jak ma boxster w standardzie. Fajnie, gdy jest komplet i zacisk tylny też jakoś wygląda masywniej.

2. Surowy srebrny też ma swój urok, tak mechanicznie to wygląda, nie wiem czy ktoś rozumie o co mi chodzi :D

Robić np. pomarańczowy zacisk na przodzie i ten tylny wypierdek też będzie pomarańczowy - wygląda to jak klasyczne malowanie zacisków szprajem w Astrze albo Golfie III. Klasyczna remiza się robi.

M3 e92 nie miało wściekłych zacisków, ale wielkość tarczy + nawiercenia oraz sama felga 359 robiły robotę:

NvdRayL.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Greyman667 napisał(a):
  pikopiko napisał(a):
Z jakiej gminy jesteś? tereny jakby znajome...

 

Rokietnica :)



Czyli dobrze myślałem. Ja kilka km dalej po S11...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Bardzo ładne wnętrze. Też chciałbym mieć czerwone skóry w mojej F33.

Odnośnie tego, że z otwartym dachem buda się trzęsie na nierównościach to u mnie tego nie ma, wiadomo, że przyjemniej jedzie się po gładkim ale nie czuć utraty sztywności wcale... Mam zawieszenie m-performance, może to ma jakiś wpływ.

Aż chyba opiszę na forum moją sztukę :)


edit: opisałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=192&t=384740

Opublikowano
  yorgol napisał(a):
Bardzo ładne wnętrze. Też chciałbym mieć czerwone skóry w mojej F33.

Odnośnie tego, że z otwartym dachem buda się trzęsie na nierównościach to u mnie tego nie ma, wiadomo, że przyjemniej jedzie się po gładkim ale nie czuć utraty sztywności wcale... Mam zawieszenie m-performance, może to ma jakiś wpływ.

Aż chyba opiszę na forum moją sztukę :)


edit: opisałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=192&t=384740

 

Chodziło Ci chyba o zawieszenie M? Bo nie ma zawiasu m performance. I też je posiadam, w każdym razie ja wyczuwam utratę sztywności auta.


Ogarnąłem dokładkę carbonową.... i w ciągu tygodnia przywaliłem w krawężnik więc pękła w tym samym miejscu :lol: poddaje się i zostawiam jak jest, jak się rozleci to będę myśleć nad nową :x

W międzyczasie wpadły nowe opony na przód. Wybór był prosty Pilot Sport 4S tyle że odrobinę szersze bo 225 były za mocno naciągnięte i szarpało na nierównościach, aktualnie siedzi 235/40 i jest idealnie. Jak przyjdzie czas wymiany tyłu to będę celować w 265/35.


W końcu doszły nowe końcówki wydechu, według mnie sztos, bardzo ładnie siadły.


W ostatnim czasie byłem na torze sprawdzić jak auto sobie radzi w ciężkich warunkach, prowadziło się wyśmienicie! Jedynie mogę się przyczepić do hamulców, które nie dawały rady i się zagotowały przez co straciłem prawie hamulec po 3ciej sesji :?

Rozmyślam już nad nowymi tarczami na przód i będę celować w nacinane i nawiercane tarcze, drogowo/torowy klocek i stalowy oplot. Biorę pod uwagę tarcz dwuczęściową TRW lub Zimmerman i żółty klocek EBC. Montował ktoś z Was jakiś sensowny zestaw, który dawałby rade? Od razu mówię, że nie chce się bawić w swap tarcz od m4... Zbyt droga zabawa


I parę fot na koniec :wink:


20210530-112640.jpg

20210530-112725.jpg

20210530-120217.jpg

20210530-122616.jpg

IMG-5704-4k.jpg

Opublikowano

Zrób lepsze fotki wydechu, chętnie popatrzę co tam dokładniej jest.


Ja5I0qu.jpg


Co do hamulców, to są u mnie w F87 przód i tył. Tył właśnie wyrzucam na śmietnik, bo jest przepaść! Różnica jest taka, że seryjne potrafiłem rozgrzać do czerwoności nie na torze, a na Salmopolu, gdzie przecież jadę połowę tego co po torze. Teraz po takich wyjazdach, kiedy mam dwa różne systemy jednocześnie słyszę, jak po każdej wieczornej jeździe bokiem tylne umierają - śmierdzą i strzelają, a przednie są po prostu ciepłe. To są dwuczęściowe EBC + yellow stuff + oplot i lepszy płyn.


Generalnie hamulce BMW to od kiedy pamiętam jest element, który po zużyciu pierwszego zestawu trzeba prawie zawsze wywalić i zapomnieć, jeśli masz silnik większy niż 2.0.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wydech to tylko nowe końcówki do końcowego m performance ale wyglądają według mnie bardzo dobrze. Dołożyłem dokładki zderzaka tylnego, podejrzewam, że zdania będą podzielone :lol:

Co sądzicie? Mi się osobiście podoba, do tego chciałbym dorzucić dokładki progów jakieś delikatne żeby współgrało z resztą.


20210601-181240.jpg

20210611-203232.jpg

20210611-203437.jpg

20210619-102512.jpg

20210619-102524.jpg


Zrobiony serwis olejowy przy 119500km, po przejechaniu 6000km od pierwszej wymiany w PL. Zostawiłem sobie stary filtr żeby wykonać sekcje zwłok w celu sprawdzenia czy są jakieś opiłki ale jeszcze się za to nie zabrałem. Następna wymiana po 8000km.


20210612-092654.jpg



Zamówiłem nowe tarcze, klocki i czujnik, wybór padł na 2-częsciowe nacinane i nawiercane brembo, klocek Brembo xtra. Po sprawdzeniu ceny zestawu EBC gdzie same klocki to koszt 1500zł zrezygnowałem :shock:

Przy okazji wymiany tarcz, zaciski pójdą do prochu, wybrałem kolor lrpe/fire orange, co sądzicie? :)


861449-x800.webp

Orange-Crush-BMW-X6-M-by-Pfaff-10.jpg

Opublikowano

pieknie,


zmien oliwe na cos porzadniejszego i zostaw 5W40 :P


ile dales za koncowki

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
  matekBMW napisał(a):
pieknie,


zmien oliwe na cos porzadniejszego i zostaw 5W40 :P


ile dales za koncowki

 

Myslalem, ze ten motul to raczej górna półka? Co w takim razie polecasz?

Końcówki kosztowały 250zl za 2 sztuki.

Opublikowano
RAVENOL TURBO VST USVO SAE 5W40

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Dzisiaj dzień pracy nad lakierem, dwuetapowa korekta lakieru, niestety maszyna polerska poddała się pod sam koniec i nie skończyłem maski, zderzaka i błotników :duh:


20210710-152503.jpg

20210710-152447.jpg

20210710-144224.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaciski będą fajnie wyglądać w tym kolorze.

Dokładki kontrowersyjne, ale mi się podobają.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Pracę ruszyły :)

Zaciski rozebrane, tarcze ściągnięte i okazało sie, że tylne pomimo grubości 19mm maja nierówno wytarta powierzchnię.. chciałem zamontować same nowe klocki ale to nie miałoby sensu na nierównej tarczy. W związku z tym zamówiłem komplet nowych tarcz i klocków. Skompletowałem myślę, że całkiem fajny zestaw:

Tarcze przód Brembo 09.C398.13

Klocki brembo xtra 06 088X

Tarcze tył Zimmerman Sport 150.2904.52

Klocki tyl Brembo P06072

Zestawy naprawcze zacisków, czujniki zużycia klocków oraz płyń motul RBF 660


Zaciski już się lakierują, w następnym tygodniu składamy :8)


20210726-175602.jpg

20210727-182620.jpg

20210728-164321.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie sledze calego watku, wiec nie wiem czy masz czy nie masz... ale jesli nie masz, to koniecznie przewody w stalowym oplocie sobie dokup. duza roznica.
Opublikowano
  scaramanga napisał(a):
nie sledze calego watku, wiec nie wiem czy masz czy nie masz... ale jesli nie masz, to koniecznie przewody w stalowym oplocie sobie dokup. duza roznica.

Węże zostawiam seryjne, trochę gotówki poszło w układ hamulcowy więc na stalowy oplot może się szarpnę przy okazji wymiany płynu hamulcowego w przyszłym roku ;)


Prace dobiegły końca, we wtorek udało się poskładać auto i od dwóch dni emerycko sobie jeżdżę żeby klocki ładnie się ułożyły na tarczy. W czasie gdy zaciski były u lakiernika udało się wymienić uchwyt wewnętrzny drzwi kierowcy. Ze starego zaczęła schodzić ta guma i wyglądało to nieciekawie i denerwowało przy wysokich temperaturach.


20210729-162637.jpg

20210729-164151.jpg

20210729-172255.jpg


Taka ciekawostka na jaką natrafiłem rozbierając boczek, produkowane w Polsce :D


20210729-163527.jpg


Miałem problem też z oświetleniem tablicy, ponieważ dostawała się do oświetlenia woda przez co jedna przestała kompletnie świecić, wpadł nowy komplet ;)


20210804-161935.jpg

20210804-162001.jpg

20210804-162251.jpg


I efekt końcowy prac :D Jestem bardzo zadowolony z roboty, hamulce poskładane na nowych uszczelniaczach i gumach, dodatkowo zabezpieczone powłoką Gtechniq C5. Mam nadzieję, że będzie tak dobrze hamować jak wygląda.


20210803-170041.jpg

20210804-160134.jpg

20210804-160141.jpg

20210804-160149.jpg

20210804-160157.jpg

20210804-160208.jpg

20210804-161857.jpg

20210804-161911.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świetne posunięcie z tymi hamulcami.

Kolor kapitalny.

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Gdzie kupiłeś te dokładki pod tylny zderzak? Jesteś z nich zadowolony?

Pytam ponieważ myślę nad zakupem kompletu dokładek (przedni spliter, lotki pod progi i właśnie pod zderzak jak u Ciebie) od Maxton Design do mojej i rozważam różne alternatywy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.