Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć Wam!

Chciałbym Wam przedstawić mój nowy nabytek po sprzedaży e92 330xd, który niebawem do mnie dopłynie zza oceanu Atlantyckiego :) Auto wylicytowane na aukcji na coparcie, z uszkodzeń brak tylnej szyby i jednej listwy dachu, lotka carbonowa zderzaka przedniego też posiada jakieś pęknięcia, poza tym samochód ok! Szukałem czegoś z małymi uszkodzeniami i trafiła się ta sztuka, która dodatkowo jest wyposażona w dodatki optyczne m performance takie jak:

- dyfuzor zderzaka tył,

- dokładka zderzaka przód w carbonie,

- lusterka carbon, dźwignia ręcznego carbon,

- nakładki na pedały m performance.

Z pakietu mechanicznego:

- układ dolotowy m performance,

- wydech końcowy m performance z chromowanymi końcówkami.


Aktualny przebieg 70400mil czyli około 113000km, samochód wyprodukowany w maju 2014 bardzo fajnie wyposażony, zależało mi na najbogatszej wersji oraz na czerwonych skórach, na które choruję już od jakiegoś czasu :twisted:

Dodatkowo auto wyposażone w koła z serii M2/ M4 styling 437m, bodajże są to felgi kute? Auto serwisowane do samego końca w ASO BMW więc historia pojazdu jest mi w pełni znana.


W planach doprowadzenie auta do stanu idealnego, przeróbka na EU, polakierowanie zacisków proszkowo (kolor jeszcze do ustalenia), wrzucenie lotki carbonowej na klapę bagażnika, wymiana oleju i filtrów i na koniec sprawdzenie mocy silnika :twisted:


Prod. Date 2014-05-02

Service History !! CHECK HISTORY !!

Type 435I A

Series F33 (4 Series)

Body Type -

Steering Left Hand Drive

Engine N55

Displacement 0

Power 0kw / 0hp

Drive -

Transmission Automatic

Colour mineral-grau metallic

Upholstery Leather Dakota/korall-rot/akzent-schwarz

Check mileage http://www.auto-records.com


Editions and packages

S337 M Sports package

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package


Comfort and interior equipment

S423 Floor mats velours

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior mirror with automatic-dip

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S4DL Accent strips, black, high-polish

S4MR Interior trim strips, alum. hexagon

S4NE Blow-by heater


Multimedia

S609 Navigation system Professional

S610 Head-up display

S645 BMW US Radio

S655 Satellite tuner

S688 Harman/Kardon surround sound system

S697 Area-Code 1 for DVD

S6AC Intelligent emergency call

S6AE Teleservices

S6AK Connected Drive Services

S6AM Real-Time Traffic Information

S6AP Remote Services

S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone

S6WA Instrument panel with extended scope


Driver assistance and lightning

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S552 Adaptive LED headlight

S563 Light package

S575 Additional 12V sockets

S5AC High-beam assistant

S5AP Decoding anti-glare high-beam assistant

S5AS Driving Assistant

S5DL Surround View

S5DS Emergency release, luggage compartment


Wheels and drive

S258 Tyres with runflat properties

S2PL BMW LA wheel, M double spoke 442

S2TB Sport automatic gearbox

S2VB Tyre pressure display


Environment and safety

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

S387 Wind deflector

S3AG Reversing camera

S3DZ Omission of additional lettering, outer

S823 Hot-climate version

S840 High speed synchronisation

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S853 Language version, English

S8KL Oil service interval 15,000 km/12 months

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8TH Road sign detection

S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu


Individual equipment

S760 High gloss shadow line


Other equipment

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CB CO2 equipment

S925 Dummy-SALAPA

S992 Control of number-plate attachment

S993 model year code in VIN

S9AA Outer skin protection

SA090 90 Ah AGM battery

SLEDE Leather equipment


405482-2375df9503d849ffb528c902c93e77a8.jpg

405482-ac2d67b88eaf49c787a40cd5c76e8cf4.jpg

405482-44e3ed9263674c2eac0a6e8083357ae7.jpg

405482-41ea2dcf00d749a9a7e9f7cfd78b9cc5.jpg

405482-00207c43aadc407fa75afa37fc942e5c.jpg

405482-f5a0e855acf646368f9ae84358651d65.jpg

405482-2d872763c7004a5983f9d0ec603110c0.jpg

Edytowane przez Greyman667
Opublikowano

Pięknie,

wygląda jak moje 335i ;) podobnie zbita



pewnie swoje kosztowała, bo za taki stan i wypo to poszłooo. siano jak za M :D

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Pięknie,

wygląda jak moje 335i ;) podobnie zbita



pewnie swoje kosztowała, bo za taki stan i wypo to poszłooo. siano jak za M :D

 


Uszkodzenia śmieszne, w historii pobranej z Aso widnieje wpis, że szyba sama pękła podczas próby otwarcia dachu :)

Co do ceny to tanio nie było, ale patrząc na uszkodzenia i wyposażenie auta + dodatki, które posiada i tak uważam, że była ona atrakcyjna :D

Dodatkowo auto było naprawdę fajnie serwisowane patrząc na historie, niedawno wpadły nowe świece, tarcze tył i nowe klocki na przodzie. Olej zmieniany co max 15k km no i generalnie po historii widać, że ktoś o auto dbał :)

Co do M to e92 bym pewnie znalazł ale wole świeższe auto no i koszty utrzymania f33 zdecydowanie niższe. Z resztą miałem okazję jeździć dosyć sporo zarówno e92 M3 jak i M4 i generalnie wrażenia z jazdy zdecydowanie na plus dla M4, istny szatan.


Już rozpocząłem poszukiwania i zakup części i tak oto dzisiaj wpadła paczka z filtrem oleju i olejem Motul 8100 x-cess 5w40 :wink:

20210104-104531.jpg


Dodatkowo wrzucam zdjęcie komory silnika bo ostatnio zapomniałem :twisted:


50747220-Image-7.jpg

Opublikowano
Przy tym przebiegu sprawdz panewki czy juz dawno nie jest za pozno :evil: :evil: :evil:

A dlaczego miało by być za późno? Ja z N55 zrobiłem 200tys km od nowości i zero problemów.

Opublikowano
Przy tym przebiegu sprawdz panewki czy juz dawno nie jest za pozno :evil: :evil: :evil:

 

To mógłbyś sprawdzać w autach z Europy, w których olej był zmieniany co 30k km. Przy regularnej wymianie oleju w n55 co te 15k km panewki wytrzymywały nawet 280k km z tego co czytałem na zagranicznych forach.

 

Przy tym przebiegu sprawdz panewki czy juz dawno nie jest za pozno :evil: :evil: :evil:

A dlaczego miało by być za późno? Ja z N55 zrobiłem 200tys km od nowości i zero problemów.

 

A w jakim były stanie? :)

Opublikowano
A w jakim były stanie? :)

Kupiłem X6 z N55 w 2010 roku, kiedy to był całkowicie nowy silnik. Z chorób wieku dziecięcego klawiatura była chyba wymieniana na gwarancji - nie jestem nawet pewien, gasł czasami na luzie, lub po odpaleniu, przeszło. Poza kołami wszystko robiłem zgodnie z zaleceniami tylko w ASO, łącznie z wymianą oleju co 30tys km. I nigdy auto mnie nie zawiodło, od pierwszego kilometra do ostatniego, kiedy gdzieś przy przebiegu 195tys km go sprzedałem. Także nie wiem o co z panewkami chodzi ;)

Opublikowano
Przy tym przebiegu sprawdz panewki czy juz dawno nie jest za pozno :evil: :evil: :evil:

A dlaczego miało by być za późno? Ja z N55 zrobiłem 200tys km od nowości i zero problemów.

Gratulacje,może miałeś silnik wyleczony z usterki,znany temat w silniku n5X.

 

To mógłbyś sprawdzać w autach z Europy, w których olej był zmieniany co 30k km. Przy regularnej wymianie oleju w n55 co te 15k km panewki wytrzymywały nawet 280k km z tego co czytałem na zagranicznych forach.

To chyba rożne fora czytamy,bo jak wbijam w Google n55 bearing rod to amerykanie maja obrócone motory już przy 50tys km :lol:


Żeby nie robić bicia piany i sztucznej afery,robiłem,znam wiele przypadków,przebiegi mocno nie wskazujące na usterkę (50-100tys km) , a jednak,obraca panew jak ta lala.


Dla przykładu ostatnia naprawa,auto prywatne,kupione z przebiegiem 50k KM z hameryki,jeżdżone na Millersie CFS 5w30 Motorsport Nano,zmiana co 5-7 tys km,niestety przy 72k KM zastukała panew :


3qVbGZZ.jpg

HjSmVju.jpg

ocTlJv9.jpg

Ox4SwMg.jpg

R9zzw30.jpg

02Yz2xh.jpg

DhRPjRT.jpg


Widać ze jedna korba spalona,panewki na najsłabszym korbowodzie:


Mx4y2M1.jpg

WpgCClR.jpg

dLzGVsp.jpg

mVZdEXW.jpg

reHp0kK.jpg

m4hKTXB.jpg

eu7hvaZ.jpg

NLbRqQo.jpg

pkebHKr.jpg

0l5YvLY.jpg


MT42aG6.jpg


Impreza skończyła się tak:


ZtofkPr.jpg


Problemem nie są same panewki,a pękające na czopach wały,przy kanale olejowym,przez mikropęknięcie gubi film,a dalej już wiadomo.


Wal sam z siebie tez nie pęka,n5x to silniki pracujące na chorych temperaturach oleju :mad2:

Opublikowano

Pożyjemy, zobaczymy, z pewnością wezmę to pod uwagę jak auto będzie już u mnie i trafi na warsztat. Nie ma co się martwić zawczasu :)

Wiem, że te egzemplarze z początków lat produkcji sprawiały problemy w modelach e9x i f30 a po 2014 już raczej były poprawione i nie można na nie za bardzo narzekać.

Czy tak będzie to się okaże :D Co do samych postów w internecie na temat stukającej/obróconej panewki to faktycznie są ale nie wygląda mi to na ogromny problem dotyczący większości silników n55 tylko mniejszej części.

Opublikowano

Przykład który podałem dotyczy auta 2015r,takich z lat 14-15 mogę pokazać dożo więcej :P


Mój post był w celach pokojowych,trochę przy tych motorach posiedziałem,trochę osób znam które walczą z tym problemem,materiały z gówna,pierścienie a raczej śladowe ilości materiału zwane pierścieniami... prościej mówiąc KODOWANA USTERKA,bomba z opóźnionym zapłonem :x


Mam swoja teorie na n55,zastosowałem już modyfikacje która przyniosła 100% rezultat - co dalej ? czas pokaże.

Opublikowano
Tylko nie róbcie prywatnych wycieczek. Z tego co rozumiem, po prostu niektóre silniki N55 padają, ale to nie jest reguła i tyle ;) Niestety dowód anegdotyczny nie daje żadnj informacji, czy to jest 1% czy 50% silników, ale w moim M135i też pomimo wizyt na torze działał silnik idealnie.
Opublikowano



Coś mam wrażenie, ze wypisujesz bzdury. Ale spokojnie to tylko wrażenie.

 

ile takich silników rozłożyłeś/widziałeś rozebranych żeby negować ? widziałeś jakie są materialny? jaka jest technika składania dołu? jakie są "pierścienie" ? Z jakiego stopu jest wał i na co jest najbardziej podatny?


ps. wymiana oleju to nie jest rozebranie,żebyś nie mylił :P


Szczerze,obojętne dla mnie czy pokazany tutaj samochód wybuchnie czy nie,podzieliłem się z Wami opinia podparta jakimś już doświadczeniem + fotki co jak wygląda czarno na białym,nie jest to jedyny przypadek,jest tego bardzo dużo.


Chyba ze zapomniałem na czym polega forum i tu można tylko OH i AH robić :duh:

Opublikowano
Wszystko się sprowadza do sposobu użytkowania samochodu od nowości i od tego jak poskładali je w fabryce. Trzeba mieć po prostu te panewki na uwadze i monitorować stan oleju przy wymianach i spalanie oleju między wymianami. Jak ktoś palowal auto na zimnym to i wymiana oleju co te 10k km nie pomoże. Nie neguje możliwości, które napisał patriczken ale uważam tez, ze nie dotyczy to każdej jednostki n55 a jedynie garstki.. Znalazłem ankietę, która została przeprowadzona na FB dotyczącą n55 i prewencyjnej wymiany panewek. Zaledwie 10% użytkowników oznajmiło, że wymieniali panewki przed 100k mil. W ankiecie wzięło udział ponad 300 osób z czego około 30 napisało, że ruszali Panewki przed 100k mil, reszta powyżej lub wcale. Postaram się znaleźć ten screen jeszcze raz i go udostępnić.
Opublikowano (edytowane)
Ankieta nie będziesz jeździł,a skąd wiesz jak ta konkretna sztuka która kupiłeś była traktowana ? :D z USA to historii zero.


Podobny temat był tu na forum:


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=368326


powtórzę raz jeszcze - dziele się swoimi spostrzeżeniami dot n55,każdy zrobi jak uważa :cool2:

 



Nie wiem po co drążysz temat. Ale na Twoich hamerykańskich forach, na które się powołujesz ludzie reagują "że to dla nich nowość " nigdy o tym nie słyszeli"

I nie ma tyle wątków na ile sie powołujesz.

Weź może google translator i sobie to przetłumacz, bo chyba najwidoczniej moze masz z tym problem.

Edytowane przez matekBMW

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Chory mózg masz? Czy tabletek zapomniales wziąć?


Czlowieku,nie masz pojęcia o czym pisze po co sie udzielasz?


Zdjęcia które pokazałem po pierwsze nie są z f10 tylko z f34,po drugie nie 2010 a 2015r,zresztą nie mam Ci nic do wyjaśnienia,ściemniaczem i to nie zdjęć możesz być tylko Ty ;)

Opublikowano
Ankieta nie będziesz jeździł,a skąd wiesz jak ta konkretna sztuka która kupiłeś była traktowana ? :D z USA to historii zero.


Podobny temat był tu na forum:


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=368326


powtórzę raz jeszcze - dziele się swoimi spostrzeżeniami dot n55,każdy zrobi jak uważa :cool2:

 

Pewnie, że ankietą jeździć nie będę. Próbuję Ci pokazać, że ten problem dotyczy garstki aut z silnikiem n55, czego nie rozumiesz? To, że do Ciebie trafiły sztuki, w których były powycierane panewki i pierścienie nie znaczy, że każdy model z tym silnikiem ma ten problem.

Co do historii z USA to teraz zaczynasz wypisywać bzdury.. Co to ma znaczyć historii zero? :D Jakoś mam pełną historię serwisową pobraną z serwisu BMW z wyszczególnieniem każdej czynności wykonanej przy samochodzie jak i każdej części, która została wymieniona od dnia wyjazdu salonu, wliczając w to takie elementy jak przycisk start/stop, na którym zaczęła się łuszczyć powłoka więc o czym ty piszesz? Do tego jest jeszcze raport CARFAX, w którym te informację się potwierdzają.


Specjalnie dla Ciebie przeprowadziłem ankietę i znalazłem na forum dotyczącym n55 kolejną..


Screenshot-20210104-223257-Facebook.jpg

Screenshot-20210105-091246-Facebook.jpg

Opublikowano
Gratulacje zakupu świetnego samochodu , tak się składa że prawie w tym samym czasie kupowaliśmy 435i u chłopaków z BrykizAmeryki :D
Opublikowano
Gratulacje zakupu świetnego samochodu , tak się składa że prawie w tym samym czasie kupowaliśmy 435i u chłopaków z BrykizAmeryki :D

 

Ile dales za 435i? :)


Rób galerię!! :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Gratulacje zakupu świetnego samochodu , tak się składa że prawie w tym samym czasie kupowaliśmy 435i u chłopaków z BrykizAmeryki :D

 

No proszę :D Trochę się napociłem zanim udało nam się w końcu auto kupić :wink: i dziękuję bardzo za miłe słowa! Czekam na Twoją galerię w takim razie, jestem ciekaw co udało Ci się wylicytować :)


Moja już wsadzona w kontener i załadowana na statek i z informacji od chłopaków z Bryki z Ameryki wczoraj wyruszyła w drogę :8)

Opublikowano
Gratulacje zakupu świetnego samochodu , tak się składa że prawie w tym samym czasie kupowaliśmy 435i u chłopaków z BrykizAmeryki :D

 

No proszę :D Trochę się napociłem zanim udało nam się w końcu auto kupić :wink: i dziękuję bardzo za miłe słowa! Czekam na Twoją galerię w takim razie, jestem ciekaw co udało Ci się wylicytować :)


Moja już wsadzona w kontener i załadowana na statek i z informacji od chłopaków z Bryki z Ameryki wczoraj wyruszyła w drogę :8)

U Mnie pierwsze podejście do 435i i od razu kupiona , długo próbowaliśmy kupić m3 e90 ale nic się nie udało cenny poszły w górę mocno.

Moja już ponoć w Rotterdamie czekam już z niecierpliwością , jak tylko ją ogarnę to zrobię galerie

400998-ca0e18a27d454a16a0547c0cdd939e2e.jpg


400998-f95f8166c6c74492aa9994dfe39ce923.jpg

Opublikowano

Licytowałeś ją pod koniec listopada na iaai? Kojarzy mi się, że chyba też mi ją podsyłali jako propozycję ale nie byłem jeszcze zdecydowany czy chce ściągać auto ze Stanów :)


Zakupiłem dwusiarczek molibdenu do oleju LM, widziałem same pozytywne opinie na forach odnośnie pracy silnika po dodaniu tego specyfiku. Trzeba wspomóc smarowanie panewek na zimnym :lol:

Wpadły też LEDowe żarówki kierunkowskazów, jestem ciekawy jak to będzie świecić w porównaniu do LEDowych żarówek dedykowanych do f3x, które w Polsce można dostać w granicy 200zł, tutaj Chińscy przyjaciele wołają 44zł za 2 sztuki.


20210113-072445.jpg


A w międzyczasie oczekując f33 kupiłem sobie takiego rodzynka do jeżdzenia :D Piękny samochód! :norty:


20210112-162538.jpg

Opublikowano

Idealny pod tesco :mrgreen:


Moze popros moda, zeby pokasowal te zbedne posty ze zdjecami tego rozebranego silnika, troche glupio to wyglada :D

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.