Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

N47 ma chyba klapy w uszczelce. Tak jest w F10.

Uszczelka ori z klapami to 150zł w ASO.


Moc nie spada

Kolektor od 318 pasuje (ale to chyba o M47 mowa?)


Co zrobic? Najpierw obejrzec, ew. wymienic.

Opublikowano
Na dniach zabiorę się za rozbiórkę i zobaczę bo niekiedy sam serwis to robił wcześniej. Zastanawiam się właśnie nad ewentualną naprawą klap a nie ich wymianą żeby było ori. Jednak strach przed urwaną klapą też jest duży bo w mojej rodzinie akurat brat miał ten problem że wpadła klapa i po piecu. Na filmach z usunięcia klap widziałem że trzymają się na bolcu/sztycy. Ale generalnie warto wywalać czy jednak jak zostanie w ori w sensie z klapami jest lepiej ?
Opublikowano

Gdyby klapy były niepotrzebne, nie byłyby montowane. Usuwanie klap to druciarstwo.


Tu masz wyjaśnienie odnośnie tych klap



W n47 w pierwszych latach produkcji kolektor jest bez wymienialnych klap. Prześlij nr vin na pw, potwierdzę Ci jakie masz klapki. Na allegro masz regenerowany kolektor z wzmocnionymi klapami i osią. Od roku z takiego korzystam i jest bezproblemowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

N47 ma chyba klapy w uszczelce. Tak jest w F10.

Uszczelka ori z klapami to 150zł w ASO.

Moc nie spada

Kolektor od 318 pasuje (ale to chyba o M47 mowa?)


Co zrobic? Najpierw obejrzec, ew. wymienic.

177ps ma na stale w kolektorze, tylko ostatnie roczniki, 184ps maja klapy wymienne. Oczywiscie, jesli sa dobre, nie usuwamy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.