Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio dopatrzyłem się pod maską przewodu 0.25 (pomijam od czego, do czego, na co, po co i dlaczego) który na odcinku 2-4mm jest odarty z izolacji, widać druty (pojedynczy przewód z wiązki która wpada w connector. Wiem że istnieją łącza krzyżowe na zacisk które pozwalają na wpięcie się w linie, ale moje pytanie brzmi czy coś na podobnej zasadzie (zaciśnięcia się) istnieje jeśli chodzi o zaizolowanie poprzez zaciśnięcie na kablu który nie jest przerwany i nie chce go przerywać.


Taśma Samowulkanizujaca, Taśma Izolacyjna, Taśma Materiałowa raczej mi odpada, jeśli już będę pod ściana to na takich rozwiązaniach się zakończy, aczkolwiek nie ufam temu wszystkiemu do końca stąd pytanie o coś bardziej profesjonalnego, pomijając to że jedyne profesjonalne rozwiązanie to wymiana przewodu w całości jak mniemam. Przetrzepałem sporo sklepów internetowych z elektryka samochodową, ale nic z tego... Liczę na to że po prostu "źle" szukam. Fajnym tematem jest termokurcz z cyna, ale niestety odpada gdyż musiałbym "całkowicie przerwać" przewód. Może jakieś inne pomysły?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jak daleko jest ten niezaizolowany przewód od kości,?

Jeśli jest blisko to wypnij kość i wyjmij z niej pin czy konektor , który cię interesuje. Przełóż koszulkę termokurczliwą ,ale taką do stosowania na zewnątrz , czyli z klejem w środku. Zgrzej/skórcz ją i po sprawie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A jak daleko jest ten niezaizolowany przewód od kości,?

Jeśli jest blisko to wypnij kość i wyjmij z niej pin czy konektor , który cię interesuje. Przełóż koszulkę termokurczliwą ,ale taką do stosowania na zewnątrz , czyli z klejem w środku. Zgrzej/skórcz ją i po sprawie.

 

Szybko się ocknąłem, praca praca, czasu brak na wszystko.


Dość blisko wtyczki jak próbuje sobie to zwizualizować, to myślę że max 5cm, nie ma w ogóle co trzeba robić żeby obrać kabelek w ten sposób, bo nie wygląda na pęknięte tylko równo ścięte i przewód na wierzchu.


Jest jakiś patent na wyjęcie pojedynczego pinu z wtyczki? Czy jest to zależne od jej rodzaju? Pytam bo czeka mnie najprawdopodobniej poprowadzenie nowego przewodu z FRM do Grounda pod pedałem sprzęgła. ISTA krzyczy o zbyt niskim napięciu.

Opublikowano
Nie zagłębiałem się dlatego stwierdziłem że przy okazji dopytam, wsio jasne, dzięki za szybką odpowiedź! :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.