Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od paru dni nie pracuje i przeglądam fora aukcje itd szukam a to silnika a to całego auta , Mam silnik za 2000zł ale cholera wie ile taka głowica w takim silniku pochodzi... podobno te nowe głowice są wzmocnione może ktoś słyszał coś na ten temat może ktoś montował nową w serwisie ? szykuje sie spory wydatek i chce już go solidnie zrealizować... m20b25 2500zł głowcia nett wyjdzie mi 2000zł wiec tyle samo co cały silnik ... ale chyba lepiej mieć ulepszonagłowice niż cały stary silnik ?

 

Prosze o informacje

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
używana 1100zł :) załatw mi za 600 zł to wezme z miejsca ;) ale zazwyczaj jest tak ,zę sie kupuje z allegro sprawdza szczelnosć i kicha... a sprzedawca potem umiera ;) no zobaczymy może ktoś montował w aucie nowe głowice .. wiesz 900zł moge dopłacić o ile ona faktycznie jest ulepszona...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
miałem dwie takie głowice ostatnią sprzedalem za 6 stów i hulają aż huczy jedna już dwa lata drugaz 3 miechy i bez problemu ale sam zakładalem i oczywiscie nie spawane ale moge ci cos miedzy nami doradzic z 2,0 tez pasuje jak ją troche szlifniesz hłop jeździ na takiej kupe czasu i sie cieszy bo nie wiem czemu ale na niej wykreca RPM poza zakres. obrotomieża brakuje na benzynie
BMW sie nie psuje
Opublikowano
myślałem nad tym tylko zastanawiałem się czy przyciac tłok czy przyciąc głowice jest to troche hardcore:) miał bym po kłopocie :) ale to chyba nie jest takie proste... to jest najlepsza opcja :) zastanawiałem sie jak tłok będzie działał jak zeszlifuje te wypustki :)... generalnie jest większe spręzanie na głowicy od 2 litry trzeba lać wysokie oktany :) ale to nei problem ...troche mniejsze zawory i to wszystko ...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
ja szlifowałem głowice tłoka nie ruszaj bo moze kiedy trafi sie fajna czapa i sie zmieni a tak [BAD] smiało szifuj czape i zgłówki to idzie elegoncko tylko nie przedobrzyć kilka razy zmierzyć i zakrecaj tam jest z czego zbierac a ja jutro popytam moze gdzie ktos ma orginał to by było po kłopocie
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Chyba sie skusze i ci zaufam :) szlifowałes tylko do okoła czy tam gdzie te dziwne wypustki wystają...?

dzięki i pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img473.imageshack.us/img473/945/g322owica20lpi3.jpg[/img]

 

 

 

Głowica 2 litry ta u góry

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img218.imageshack.us/img218/8468/g322owica25ldg2.jpg

 

głowica 2,5 ta na dole

 

jak możesz to wytłumacz mi jak to szlifowałeś z tego co widać faktycznie jest zapas miejsca :) martwiamnie te otwory małe w 2,5 litra są a w 2 litry nie ma .czym to zapchać rozumiem ,że są to kanały wodne?

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
samą ta płaszczyzne o kturą udeża tłok. pod katem trzeba szlifnąć ja to robiłem kamieniem na takiej pneumatycznej szlifierce coś jak u dentysty ona kreciła 25000 obrotów a kanały wodne same sie zatkają o uszczelke
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Moje zdanie jest takie:

- zakup nowej glowicy to fajna sprawa, masz pewnosc ze bedzie OK, jednak bez sensu jest wstawiac do niej stare czesci (walek, zawory itp), a to podniesie znaczaco wartosc inwestycji

- kombinowanie ze szlifowaniem glowicy tez mi sie wydaje niezbyt uzasadnione, skoro mozna znalezc glowice oryginalna, w ktorej trzeba tylko sprawdzic szczelnosc i ewentualnie ja splanowac.

Opublikowano
miałem dwie takie głowice ostatnią sprzedalem za 6 stów i hulają aż huczy jedna już dwa lata drugaz 3 miechy i bez problemu ale sam zakładalem i oczywiscie nie spawane ale moge ci cos miedzy nami doradzic z 2,0 tez pasuje jak ją troche szlifniesz hłop jeździ na takiej kupe czasu i sie cieszy bo nie wiem czemu ale na niej wykreca RPM poza zakres. obrotomieża brakuje na benzynie

 

 

Autko chodzi przepięknie :) mruczy jak mało jaka E34 :) wrrrrrrrrrummmmm

Jedzie przepiknie silnik pracuje równiutko :) jutro będe robił testy do 100 km na godzine zobaczymy... mysle ,żę na gaźie powinno sie kręcić koło 10,5 miałem 12 sek ale zobaczymy jeszcze trzeba gaz wyrególować ...:) czuć większą moc :) oj czuć :)

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.