Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Auto wersja USA . Nawiew działa tylko cały czas zimny. Odpowietrzany zgodnie z dostępnym na forum opisem. Wąż zasilający idzie od góry chłodnicy i wchodzi bezpośrednio przez ścianę grodziową do kabiny. Powrotny gdzieś pod silnik. Wg realoem wygląda że wraca do zbiorniczka wyrównawczego. Czy elektrozawory (jeżeli są ) mogą być przy nagrzewnicy? Wąż zasilający gorący a powrót niestety zimny i miękki jakby bez płynu. Wygląda na problem z nagrzewnicą lub elektrozaworem jeżeli tam jest. Miał ktoś podobną sytuację?
Opublikowano
Z tego co widać na rysunkach przez nagrzewnicę cały czas przepływa płyn, nie ma tam żadnych zaworów, a nawiew ciepło zimno jest realizowany przez klapki w nagrzewnicy. Tak podejrzewam, nigdy tam nie zaglądałem i nie rozbierałem tego. U mnie jeden z przewodów jest podłączony do góry chłodnicy, a drugi do zbiorniczka wyrównawczego. Tak na logikę to masz coś zapchane w tym obwodzie. Ale jeżeli gdzieś tam jednak jest jakiś zworek to wygląda, że jest cały czas zamknięty, skoro przewód powrotny masz całkiem zimy.
Opublikowano
Sprawdź właśnie klapę od mieszacza powietrza. Często podobno to siada
Opublikowano
Do tego mieszacza dobrać się można z której strony? Trzeba rozbierać konsolę czy bardziej gdzieś od dołu ? Wyjęcie schowka przed pasażerem coś da?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.