Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich coraz poważniej myślę nad przejściem z ccc na cic Professional z polifta i w związku z tym mam kilka pytań do osób które to montowały lub również mają zamiar. Mój samochód to m5 e60 wersja usa z ccc professional, nagłośnieniem logic7, modułem bluetooth. Chce założyć najwyższy możliwy pakiet cic z comboxem Internetem bluetooth i USB.


Czy są różne rodzaje stacji CIC Professional do e60? Czy prof.. to prof..?

Czy comboxa również są różne wersje ? Jeśli tak to jakich szukać? Czy oprócz e60, e90 pasuje z f10/11?

Zamiast którego modułu obecnie jest montowany combox ?

Jest możliwość doposażenia odrazu w kamerę cofania?

Czy do cic jeat potrzebny emulator can jak do nbt?

Czy konieczna jest wymiana klimatronika czy tylko chodzi o dekor który ma inne otwory na pokrętła?

Jeśli ktoś ma jakiekolwiek informację, schematy instalacji oraz montażu i kodowania byłbym wdzięczny za pomoc

Również potrzebuje listę części które są potrzebne budowy całokształtu .

Z góry dziękuję za pomoc i jeśli wszytko pójdzie zgodnie z planem zamieszczę poradnik ze zdjęciami od A-Z

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Było kilka rodzai CIC.

Najgorzej z Japońską wersją, bo ponoć nie da się przerobić jej na europę(w serii Fxx już tak).


Wersje na USA mają tuner radia satelitarnego(u nas to nie działa). Był też wersje z DAB.


Wersję USA i wszystkie europejskie możesz spokojnie wykorzystać.



Comboxa były różne wersje, bo był zwykły media(usb, bluetooth audio, bluetooth do rozmów) oraz telematic(to samo co media plus obsługa telematyki, m.in SOS)

Internetu nie będziesz mieć na żadnym z nich. To działa dopiero z NBT i modułem TCB. Zmienił się sposób komunikacji


Combox media zastąpił MULF2 HIGH. Combox Media zastępuje jednocześnie MULF 2 High i TCUM

Comboxa nigdy nie było w E60. Tak więc samo kodowanie to nie jest plug&play. Trzeba posiłkować się ręcznie, najpierw przekodować CIC i COMBOX poprzez E90 lub E70, a później ręcznie zmienić kilka opcji, żeby wszystko poprawnie działało


W kwestii aktywacji mapy są różne rozwiazania. Możesz użyć emulatora i bazować na nr VIN dawcy. Możesz użyć skryptu do aktywacji. A najlepsza metoda to kody FSC pod swój nr VIN. Wtedy niepotrzebny jest emulator.


Dekor z polifta ma większe otwory na klimatronic niż ten przedliftowy. Słabo to wygląda jak zostawisz panel z przedlfitu




Co do potrzebnych części:

- jednostka CIC

- kabel usb od CIC do schowka

- kabel video od CIC do CID

- wyświetlacz CID pod CIC

- wtyk zasilający do CID

- piny do obd i iso żeby dołożyć Ethernet

- wtyk do combox, nie pamiętam czy piny też, ale chyba pasują z tyczki z TCUM i Mulf\

- kontroler I-drive + wtyk do niego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.