Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,


Mam nietypowe BMW i nie bardzo wiem co z Nim zrobić. Nie miałem styczności z tą marką wvzesniej i zupełnie nie mam pojęcia jak się do niej odnieść. Zakupiłem za niedużo pieniądze BMW 320d 150km 2003 rok. Auto kupiłem od kumpla ojca. Jego syn., który jeździł tym sutem popełnił samobójstwo i ojciec nic nie wie o tym aucie, tylko tyle że pol roku temu kupił.je od handlarza, który sprowadził je z w Włoch. Dalem za nie 3500 zł, yn podobno dał 10000 zł,przebieg 275 tys. Auto blacharsko ładne, bez korozji, zadbane, środek czysty, bez wgniecien ani rys. Komputer wywala dwa błędy. Zbyt wysokie ciśnienie w turbinie i problem z egr. Auto chodzi dobrze, lecz turbina gwizdze dość głośno. Wyczuwalna turbo dziura między 2-3 tys obrotów, jak już się wkręci powyżej 3 tys to ciągnie ladnie.Powyżej 140 km/h komputer wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo całkowicie. Po wyłączeniu i włączeniu samochodu wraca do normy. Auto Pali w mieście OK 15 L,( krótkie odcinki OK 2-3 km, termostat walnięty), w trasie OK 5,5 l przy 140 km/h. Wymieniłem jak narazie olej, filtry i termostat bo były problemy z graniem.zauwazylem że kierownica najałowym biegu strasznie drży. Kilka razy mi nie odpalil, nawet nie krecil, tak jakby rozrusznik się zawiesił, ale po jakimś czasie ten problem zniknął. Auto nie było nigdzie sprawdzone oprócz podłączenia pod kompa. Kupilem z myślą, żeby zrobić i jeździć. Za te pieniądze myślę że warto trochę w niego włożyć. Moje pytanie brzmi co z takim autem zrobić? Co wymienić? Co sprawdzić? Prosze o radę, to moje pierwsze BMW i zupełnie nie wiem nic o tych samochodach szukałem na forum, ale dość trudno znaleźć adekwatne tematy. Nie jestem mechanikiem ani amatorem kanału, prosze o zrozumienie i rozsądne porady. Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak turbina jest sterowana podciśnieniowo to wymień przetwornik na oryginalnego pierburga (ok 300,-), co do egr może być to samo, na próbę możesz odpiąć podciśnienie od zaworu egr i zaślepić śrubką. Termostat główny musi być oryginalny, jak masz termostat egr to behr jest tym samym co oryginał, warto go wymienić.

Co do drgań przyczyną mogą być poduszki silnika/skrzyni i koło pasowe, je dobrze widać więc warto ocenić czy guma nie pęka (nowe tylko corteco, szkoda wyrzucać pieniądze na coś innego). Do oceny również korekcje na cylindrach, może być problem z wtryskiwaczem.

Jeżeli chodzi o brak rozruchu to faktycznie często jest to rozrusznik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.