Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Udało się obudzić Champ2. Był zamieniony światłowód miejscami. Czekam jeszcze za pętlą do kombi i dam znać co i jak poszło
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

po dodaniu światłowodu do KOMBI, zegary też ożyły. Czyli wszystko już działa.


Teraz jak najprościej zasymulować mój VIN? Ręcznie edytować plik z FA?


W inpie sobie sprawdziłem działanie zegarów i jakieś duperele typu wskazówki. Problem mam natomiast z Tool32. Z inpy wziąłem SGBD komb01.prg wiec w tool32 wybieram ecu komb01.prg i w okienku result niestety nic mi się nie pojawia a zamiast myszki jest to kręcidełko jakby coś wczytywalo. Można tak czekać godzinami i niestety nic. Żadnych errorów nie wywala. Poprzez esys connect zmieniłem ustawienia na enet i w ustawieniach tool32 pokazuje enet. Jakaś sugestia?

Opublikowano

udało się już wszystko uruchomić. Mam dostęp rzez Esys jak i tool32.


Zastanawiam się teraz jak wyedytować VO wraz z VIN czy edytować plik i ładowaćgo do esys? W Tool32 nie widziałem możliwości zmiany VIN dla zgw

Opublikowano

teraz jak już udało się wszystko podpiąć to mam problem w esys. Chciałem sobie podnieść ilvl zgw natomiast jak odczytuje z esys ilevel shippment 10.03.503 to wyskakuje błąd numer częśći. Wyższy jaki bierze bez errora to 10.09.500.


Robie kalkulacje tal, wszystko sobie zapisuje jak na screenach ale jak już przechodzę do tal processing to jedyne aktywne pole to swDeploy a reszta jest cała wyszarzona, Koniec końców na ostatnim screenie wyskakuje error. Cokolwiek bym nie zrobił czy Champ czy Kombi zawsze efekt jest podobny


Łączę się za pomocą adresu url


Przechwytywanie.png

Przechwytywanie2.png

Przechwytywanie3.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgw masz tylko soft do podniesienia jak widać,co chcesz więcej?

HWEL musi być zawsze czarny nie może być nieb.lub czerwony bo nigdy ci nie puści flash.

Musisz się jeszcze wiele nauczyć.

Opublikowano
Ok będę dalej próbować. Dla tego właśnie sobie działam na stole niż na swoim aucie. Wole na stole coś popsuć
Opublikowano

czy macie jakiś generator XML na podstawie VIN?


w esys sobie stworzyłem nowe VO podając ręcznie wszystkie dane ale troche to zajmuje chociaż nie ma dramatu. Wczytałem utworzone VO, póki co zakodowałem i przy odczycie FDL niby parametry się zmieniają czyli chyba to jest to co chciałem.


Flashowania jeszcze nie mogę rozgryźć

Opublikowano

udało mi się zmienić VIN w ZGW aby nie edytować na nowo pliku z VO. Udało mi się zakodować zegary na stole pod moje auto ale teraz się zastanawiam jak zresetować CBS Service.


W tool32 jest funkcja CBS_Reset ale nie ogarniam za bardzo jak jej użyć. Chodzi mi o to aby nie wyświetlało się po podpięciu zegarów pod auto, że serwis minął 01/2000. ISta D niestety nie ogarnia bo nie ma połączenia z DME oraz DSC

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Koledzy, pomocy. Zakupiłem zegary 6wa, wyczyszczone, zakodowane pod mój vin, jak twierdzi sprzedawana. Po podłączeniu wszystko działa lecz przebieg jest nie poprawny. Zamiast 250kk, jest 50kk. Dodam tylko że po podłączeniu ponownym akumulatora język wskoczył włoski, czyli fabryczny. Wcześniej gdy odłączalne akumulator nie kojarzę aby tak było. Ale do meritum, czy taka sytuacja może oznaczać że licznik nie był jednak wyzerowany?
Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy, pomocy. Zakupiłem zegary 6wa, wyczyszczone, zakodowane pod mój vin, jak twierdzi sprzedawana. Po podłączeniu wszystko działa lecz przebieg jest nie poprawny. Zamiast 250kk, jest 50kk. Dodam tylko że po podłączeniu ponownym akumulatora język wskoczył włoski, czyli fabryczny. Wcześniej gdy odłączalne akumulator nie kojarzę aby tak było. Ale do meritum, czy taka sytuacja może oznaczać że licznik nie był jednak wyzerowany?

Kodowane na stole przez sprzedawcę czy w aucie u Ciebie? Jak to pierwsze, to spróbowałbym dokodować jeszcze raz u Ciebie w aucie

Opublikowano
Niestety, poziom ilevel ten sam, nadal lipa. Ponownie kodowanie nic nie pomogło. Licznik nadal swoje, przebieg nie wiadomo skąd, brak odczytu terminów serwisowych, olej, płyny itp. Czy problemem może być fakt że to zegary z lce a auto pre-lce?
Paweł.
Opublikowano

Przegląd skazujesz ISTA lub sam z poziomu zegarów. Często się to zdarza po dokładaniu zegarów. Reset CBS


Zegary Flashowałeś pod auto czy tylko kodowałeś? Należałoby zrobić flash zegarów.


Liczniki z końca produkcji mają upierdliwe pamięci jeśli chodzi o przebieg.

Opublikowano

1)Jak wygląda procedura flashowania zegarów?

2) Mam zrobić reset CBS, czy przez zegary ustawić datę serwisu płynów?

Ja osobiście nie mam sprzętu do kodowania, posiadam tylko btool. Ale zegary same ogarniam(kasowanie błędów itd)

Może znajomy który dziś próbował to ogarnąć czegoś nie wie lub źle przeprowadził flashowanie. Wiem że przypisał 6wa do pojazdu, wgrał ilevel taki sam jak w aucie, i zakodował. Lecz jak pisałem, bez skutku.

Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie przejął kilometrów to nadal jest niezakodowany pod auto.Ilevel nie ma tu nic do przebiegu.Jak licznik poliftowy i ktoś nieumiejętnie próbował zmienić przebieg to będzie lipa.
Opublikowano

Flash robisz przez esys, jeśli podniósł ilvl auta to pytanie czy zrobił też flash zegarów.


Reset serwisu bez problemu zrobisz z pozycji zegarów z nową datą. Na YT są instrukcje jak to zrobić


Przebieg powinien sam automatycznie nadpisać się ten wiekszy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro nie masz odczytów serwisów w I-drive to masz źle przygotowane zegary.


Jeśli zegary są z polifta, to nr VIN masz w dwóch układach na płycie. W każdym scalaku w dwóch miejscach. Widocznie osoba, która przygotowywała licznik, nie zmieniła(lub wyczyściła) któregoś numeru VIN, którego nie ruszysz po złączu OBD, a tylko programatorem na stole.



Masz kropkę między przebiegiem głównym i dziennym?

Opublikowano
Jeśli nie ma odczytów serwisów to ISTA przez CBS reset sobie z tym zawsze poradzi. Miałem już jeden taki przypadek po zakodowaniu wyskakiwał serwis na 01/2000.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie ma odczytów serwisów to ISTA przez CBS reset sobie z tym zawsze poradzi. Miałem już jeden taki przypadek po zakodowaniu wyskakiwał serwis na 01/2000.

Co innego mocno przedawniony serwis, a co innego wszystkie serwisy na żółto i brak wskazań ile zostało. To drugie występuje przy niezgodności VIN

Opublikowano
Nic nie pomogło. Albo druga kość nie została wyczyszczona albo inny problem systemowy, zegary sprzedawca wymienia na przed liftowe. Powinno być git, dam znać, dzięki za wszelkie wskazówki :cool2:
Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cursor a jak jest w przypadku F3x. VIN w liczniku z 2018 r. też jest w dwóch miejscach?

Chyba 3x krótki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cursor a jak jest w przypadku F3x. VIN w liczniku z 2018 r. też jest w dwóch miejscach?

Chyba 3x krótki

 

A wiesz może gdzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.