Skocz do zawartości

Błąd pompy paliwa - brak objawów


Lukasina83

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanie - raz na jakiś czas podłączam komputer u znajomego, by zobaczyć czy pojawiają się jakieś błędy i otóż od jakiegoś czasu stale wyskakują dwa:

1) 279100/TRYB PRZERYWANY - Przepustnica turbulencyjna wiarygodności : wirowe mechanicznie uszkodzony podczas nauki poza ustawieniem

2)CD953F/ TRYP Przerywany - Bak komunikatu (stan elektryczna pompa paliwa 0x335) otrzymano DME/DDE EKP nadajnika


Dwa powyższe komunikaty cały czas pojawiają się w silniku mimo kasowania. Różnicy w jeździe nie ma żadnej. Mój mechanik jest po przejściach covidowych i na razie nie może zając sie powyższymi błędami. Podejrzewacie może w czym jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie mam pytanie - raz na jakiś czas podłączam komputer u znajomego, by zobaczyć czy pojawiają się jakieś błędy i otóż od jakiegoś czasu stale wyskakują dwa:

1) 279100/TRYB PRZERYWANY - Przepustnica turbulencyjna wiarygodności : wirowe mechanicznie uszkodzony podczas nauki poza ustawieniem

2)CD953F/ TRYP Przerywany - Bak komunikatu (stan elektryczna pompa paliwa 0x335) otrzymano DME/DDE EKP nadajnika


Dwa powyższe komunikaty cały czas pojawiają się w silniku mimo kasowania. Różnicy w jeździe nie ma żadnej. Mój mechanik jest po przejściach covidowych i na razie nie może zając sie powyższymi błędami. Podejrzewacie może w czym jest problem?

 


279100

Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Gdy regulator klapy wirowej nie jest w stanie w fazie adaptacji wyregulować pozycji w czasie odbicia, wykrywana jest mechanicznie uszkodzona klapa wirująca i usterka jest ustawiana.

Czas odbicia podczas otwierania: od 3000 ms do 6500 ms (w zależności od wersji).

Czas odbicia podczas zamykania: 6250 ms

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Monitorowanie odbywa się w fazie adaptacji siłownika klapy wirowej.

Napięcie sterownika: od 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Bez odbicia.


Plan serwisowy

Sprawdź mechanikę klap wirowych i wyczyść je, jeśli to konieczne (usterka może być spowodowana osadzaniem się sadzy).

Jeśli klapy wirowe są mechanicznie w porządku:

1. Sprawdź połączenia przewodów i wtyków

(przewody uruchamiające)

2. Jeśli przewody i połączenia wtykowe są w porządku:

Wymień klapy wirowe.


Wpływ na błąd

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Komunikaty w Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany klap wirowych należy wykonać następującą funkcję serwisową: Usunąć adaptacje, system przepływu powietrza.

© 2020 - BMWFaultCodes





CD953F

Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Jednostka sterująca odbierająca rejestruje błąd, gdy oczekiwany komunikat z jednostki sterującej nadawczej nie jest odbierany.

Tego typu usterki są zwykle powodowane przez zakłócenia na połączeniu magistrali między odnośnymi jednostkami sterującymi (łącze fizyczne).


Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16 V.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Stan terminala Status PWF: jazda


Stan terminala Status PWF: Zamieszkały


Warunki jazdy Uwaga: Oznaczenia statusu terminala lub statusu PWF mają zastosowanie w zależności od instalacji elektrycznej pojazdu.


Stan czasu uszkodzenia

Kod błędu jest wprowadzany po uruchomieniu centrali po maksymalnie 10 sekundach.


Plan serwisowy

Uruchom moduł testowy „Brak komunikatu analizy systemu”. W tym module testowym analizowane są wszystkie wpisy kodów błędów „Brak komunikatu” ze wszystkich jednostek sterujących. Pozwala to zlokalizować usterkę w określonym obszarze (najprawdopodobniej przyczyna usterki) W wielu przypadkach usterki występują sporadycznie. Aby precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia, należy przeprowadzić dodatkowe pomiary na podstawie wyników analizy (napięcie zasilania, zwarcie, problemy ze stykami).

Jeśli nie można zidentyfikować wyraźnej i jednoznacznej przyczyny usterki, a schemat usterki nadal się powtarza (powtórzenie naprawy), może być konieczna wymiana odpowiedniego okablowania, połączeń wtykowych lub jednostki sterującej.

Uwaga:

Jeśli usterka pojawia się sporadycznie (brak ponownej naprawy) i nie otrzymano żadnych reklamacji klientów dotyczących problemu, wówczas wymiana powiązanej jednostki sterującej nie jest ani zatwierdzona, ani logiczna.

Uwaga:

te usterki pojawiają się zwykle w dużych ilościach. Jeżeli wprowadzono tylko jedną usterkę związaną z brakującym komunikatem i nie występują żadne problemy związane z działaniem jednostki sterującej, to usterkę można zignorować.

Wpływ na błąd



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Komunikaty w Centrum sterowania

Uwagi serwisowe


© 2020 - BMWFaultCodes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.