Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

chciałem Was zapytać co sądzicie o tym samochodzie.

Nie mam żadnego doświadczenia z BMW...

Nie wiem na co zwrócić szczególnie uwagę, itd...

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-business-line-skory-nawigacja-tempomat-bezwypadek-gwarancja-piekny-ID6DuXCj.html?fbclid=IwAR3ZmRI6XjSPGPEnA7SEp3pb0rntsy-lgUAKzCFB3LzhjIY_6dmAW6EPVXY#map

  • Moderatorzy
Opublikowano

za 16 tys. to e46 nie idzie kupić.

Silnik n46b20.

Odpal niech chodzi 10-15 min na jałowym potem gazu daj 5k obrotów i patrz czy jest niebieska chmura dymu - wtedy uszczelniacze do roboty. Jak już one do roboty to koniecznie rozrząd, bo dochodzi robocizny 100 zł zaledwie. Głupotą jest tego nie zrobić. Oczywiście koszt rozrządu dodatkowo.

Najlepiej weź do kalkulacji 3k zł dodaj na tę przypadłość. Opony hamulce ubezp. i już masz 5-6k na start.

Wykup raport historii serwisowej, bo jak co 30k km to będzie ciągnął olej jak wściekły.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To coś na siedzeniach to nie jest skóra jak deklaruje handlarz. Dodatkowo kraj pochodzenia to nie są Niemcy. A już to, że handlarz robi zdjęcia mokrego samochodu to nawet nie wiem jak skomentować...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie kupuj trójki z tym silnikiem. :duh:

Nie dość, że osiągi tej wersji nie korespondują z marką, a taki Auris 1.6 przy tym to prawdziwa torpeda, to jeszcze będzie drogo - ta wersja to jeżdżąca skarbonka, której raczej na dłuższą metę nie ogarniesz... :nienie:

PS.

No i golas taki, że nie ma nawet uchwytów na kubki... :mad2:


BTW.

Na ogłoszeniu się napisze "skóry pięknie utrzymane", a nóż trafi się jakiś jeleń, który nie będzie umiał odróżnić plastiku (pardon ta derma to się w BMW sensatec nazywa) od skóry.

Od tego sensatecu to hemoroidy nawet na kolanach i czole wychodzą...


Zdekodowany VIN: WBAVR51090K050131

Type VR51

Model 318i

Market Europe

Development Code E91

Chassis Touring

Steering left

Doors 5

Engine N46

Displacement 2.00 l

Power 95 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission manual

Color Black-sapphire Metallic - 475

Upholstery Sensatec/beige - KAB4

Manufacturer BMW AG

Production Plant Munich, Germany

Production Date 2007-07-09


Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

2BH Lt/aly Wheels Double Spoke 156 Lm Raeder Doppelspeiche 156

302 Alarm System Alarmanlage

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

386 Roof Rail Dachreling

3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung

441 Smokers Package Raucherpaket

4AG Interior Strip Titan. Dull Interieurleisten Titan Matt

520 Foglights Nebelscheinwerfer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

606 Navigation System Business Navigationssystem Business

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratur

8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal

8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren

8SP Cop Control Cop Steuerung


x0Xs5DS.jpg

jju7cDw.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

dzięki za info i opinię.

korzystając okazji - jakiej wersji e90 mam poszukać ?

dotychczas byłem (czy właściwie jestem) VAGiniarzem, ale chciałbym się przesiąść do BMW.

to będzie 3 samochód, więc nie chciałbym wydawać na ten akurat egzemplarz nie wiadomo jakiej kasy, stąd ustaliłem sobie budżet na około 20 tysi. chciałbym benzynkę, nie ma znaczenia czy sedan, czy kombi, ale zależy mi na wersji silnikowej przy której nie będę musiał ciągle grzebać i się wkurzać na siebie co kupiłem. czytałem, że N46 są całkiem sensowne...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Są sensowne jak są dobrze serwisowane co 10k km na 5W50. Inaczej wymiana uszczelniaczy i rozrządu koszt 3k zł łącznie i masz spokój.

Wycieki spod podstawy filtra oleju to jakieś grosze.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Auto całe życie jeździło po Holandii, a nie po Niemczech.
Opublikowano

mam na oku koło siebie jeszcze e90 z dwulitrową benzyną 170 koni i automatem.

warto zainteresować się takim zestawem ?

Opublikowano

ok, ale w takim razie lepiej poszukać sobie N46 i powiedzmy mocy 150 koni, czy pobawić się w N43 ?

ryzyko występuje zawsze, w końcu to samochody które mają już kilkanaście lat...

wiem, że pewnie można by poszukać wersji E90 z 3 litrowym dieslem, ale - pomijając gang silnika - będę nim jeździł w większości po mieście i nie chciałbym go po pół roku zarżnąć... dlatego nastawiłem się na benzynę.

a jak z automatem ? miałem dotychczas kilka takich wynalazków, zarżnąłem jakiegoś hydraulika w Audi, inny zrobił ze mną 100 tys. km i żadnych uwag nie miałem, teraz mam kolejnego już DSG w VW i jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.