Skocz do zawartości

E46 zwiekszenie wydajnosci pompy wody kolo POMOC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcialbym miec ogrzewanie na wolnych obrotach m54b30 przy 1500obr grzeje pieklo a na duzym nawiewie na postoju zanika dodatkowej pompki obiegowej ogrzewania przy elektrozaworze brak pompa wody nowa.

Czy z jakiegos innego bmw to kolo pasowe co montuje sie do pompy wody bylo by mniejsze i by pasowalo?? Wtedy sama pompa krecila by sie troszke szybciej i ogrzewanko by bylo lux i chlodzenie lepsze i wogole przerobione wszystkie rzeczy od gazu po dlawiki nagrzewnice i inne duperele. Wiec postanowilem to jakos w ten sposob zmodyfikowac. Elektrozawor ogrzewania z pompką obiegową nic nie da bo nie ma wtyczki :D

Opublikowano

Przez 3 lata wymieniłem w tym aucie wszystko wlacznie z remontem silnika wiec raczej jakby bylo źle odpowietrzone to bym wiedzial jak jest dobrze dogrzana to stoje w miejscu i na wolnych ogrzewanie jest. Wiec na krotszych odcinkach typu 15 20 km przy temp. - 5 -10 chcialbym zeby bylo bardziej wydajne to ogrzewanie na wolnych obrotach bo jak jade to grzeje a jak rano odpale jak np zostawie ja gdzies na dworze i na 5 min zeby troche odtajalo to nic to nie daje a ino przejade 10m 2 tys obr to juz mom cieplo bo pompa wody sie kreci szybciej. Aaaaaa z resztą

Za bardzo chce dbać i mieć idealne ale do mercedesow są do kompresorow tuningi mniejsze kolka pasowe zwiekszajace jego wydajnosc

Czyli po prostu takiego kola pasowego nie dostane tak

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowa pompa wody nowa nagrzewnica nowy termostat nowa chlodnica nowy zbiorniczek nowy elektrozawór i ostatnio jeszcze nowa uszczelka pod glowica i nowa zregenerowana glowica a także jeż 2 tygodnie temu bo papał prąd w nocy wiec chyba wystaczy ogrzewanie np na -5 na pelnym gazie wiatraka na postoju jest ale jak przyjade do roboty ale na tyle znam tak dobrze ten samochod ze chcialbym to usprawnić. Ogrzewanie dziala poprawnie tylko chcialem zapytac czy mozna zwiekszyc wydajnosc pompy wody w jakis taki prosty sposob jeśli nie to trudno

Może ten jeż mial na to wplyw ze wiatrak za duzą mocą szedl sprawdzę to jeszcze raz rano

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ewidentnie problemem był jeż wiatrak nawiewu rozwijał jakieś kosmiczne prędkości i dlatego skutecznie na postoju na pelnej jego mocy chlodził nagrzewnice teraz przy - 10 juz po odpaleniu samochodu rano w środku jest cieplo

Ciekawe że jak sie zamklem w aucie i słuchalem co sie dzieje to dzialal caly czas myslalem ze to ma tak byc przez chwile jak wylacze zaplon ze ma dzialac jednak okazało sie ze nawiew nawet w nocy chodził :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.