Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc mam układ wydajności w moim ECU / DME od około 7-8 miesięcy, a ze względu na trudną pracę na biegu jałowym i kilka innych problemów postanowiłem dzisiaj spróbować przełączyć się z powrotem na oryginalny układ. Tylko po to, aby stwierdzić, że samochód już się nie uruchomi.


Obraca, ale nie uruchamia się, a po przytrzymaniu rozrusznika przez około 5-10 sekund rozlega się głośny jęk / warkot. Dźwięk w końcu ustaje i wydaje się, że coś wirującego traci rozpęd i powoli przestaje się obracać.


Próbowałem zamienić z powrotem na układ wydajności, ten sam problem.




Jakieś pomysły? Bardzo ostrożnie obchodziłem się z chipami przy wymianie i akumulator oczywiście był odłączony.


Z góry dziękuję!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piszesz przez tłumacz google czy jak? Nikt nie używa w języku polskim takiego określenia dla chipa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.