Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w swojej e61 mam problem z nawiewem gdy ustawie go w pozycji auto (panel klimatyzacji high), mianowicie teraz gdy zrobilo sie zimniej gdy wlaczam go w pozycje auto ( temperatura na obu pokrętłach np 19) zaczyna dmuchać z pełną siłą i praktycznie nie przestaje, (gdy juz sie nagrzeje to moc nawiewu powinna spadac u mnie nie spada ) czasami moc nawiewu spadnie tak do 20/30% i z powrotem wraca na full. Zauważyłem ze w kratkach w desce moc nawiewu jest mniejsza lecz pełna moc idzie na przednią szybe (na przednia szybe leci cały czas cieple powietrze z kratek w desce chlodniejsze )
Opublikowano
u mnie jest to samo i rowniez wydaje mi sie to dziwne, gdy wlaczam tryb auto to nadmuch działa z pełną siła czasami tylko zwolni na jakas minute dwie i znowu wraca na 100% siły i to z kratki na przednią szybe tak mocno wieje cieplym powietrzem, jak by byl była dodatkowo włączona opcja nadmuchu na przednią szybę, może jest to spowodowane niską temperaturą na zewnątrz ? ogarnia ktoś temat ? jak jest u was ?
Opublikowano
Może masz jakis problem z czujnikiem temperatury w panelu klimatronikka?

albo wilgotności/zaparowania, wtedy też klima próbuje osuszyć szybko powietrze i wentylator działa z dużą prędkością

Opublikowano
W ustawieniach nawiewu jest ustawione na średni, poczytałem jeszcze trochę i objawy by się zgadzały z problemem z czujnikiem zaparkowania, jutro to rozbiorę i zobaczę czy jest, jeśli jest czy nie jest uszkodzony, ma ktoś jakiś namiar na instrukcje jak się do niego dostać jak go wymienić w razie czego i jak on ma wgl w ogóle wyglądać? Bo nigdzie nie mogę znalesc zdjęcia jak jest przyklejony do szyby wszędzie tylko zdjęcie zdemontowanego czujnika
Opublikowano
W ustawieniach nawiewu jest ustawione na średni, poczytałem jeszcze trochę i objawy by się zgadzały z problemem z czujnikiem zaparkowania, jutro to rozbiorę i zobaczę czy jest, jeśli jest czy nie jest uszkodzony, ma ktoś jakiś namiar na instrukcje jak się do niego dostać jak go wymienić w razie czego i jak on ma wgl w ogóle wyglądać? Bo nigdzie nie mogę znalesc zdjęcia jak jest przyklejony do szyby wszędzie tylko zdjęcie zdemontowanego czujnika

 

Tu masz link: https://tis.bmwcats.com/doc1088697/

Opublikowano
A jeżeli stary czujnik będzie po prostu odklejony od szyby to mogę go normalnie przykleić taśma 2 stronna czy ma on specjalny klej który trzyma go na szybie? Nie za bardzo znam zasadę działania takiego czujnika tzn czy może się trzymać do szyby na taśmę czy jest specjalnie klejony?
Opublikowano

Jeśli czujnik jest zepsuty to powinien występować błąd.

Ale to sprawdzić można tylko podłączając samochód pod komputer.

Opublikowano
Podłączałem pod komputer wcześniej i żadnego błędu nie było, przednia szyba była wymieniana przez poprzedniego właściciela, więc przypuszczam że czujnik może być nie przyklejony do szyby, wrócę z pracy to się za to wezmę i dam znać
Opublikowano
Jakim kompem podłączasz się pod samochód? Najlepiej ista, wtedy na pewno wyjdzie błąd tego czujnika o ile coś z nim nie tak.
Opublikowano
Z Delphi parę razy miałem do czynienia i można powiedzeić że jest to udane urządzenie, moi znajomi mający warsztaty tez tego używają i chwalą. Ja osobiścię mam ISTĘ i INPĘ, w sumie klikadziesiąt PLN na interfejs, zainstalować programy i działa :D
Opublikowano
Zdjąłem plastik od lusterka i kostka do czujnika byla nie wpięta do końca z 1/2mm docisnalem ja umylem jeszcze dokładnie szybę w okół czujnika, przeczyściłem kratki w tym plastik i narazie wszystko jest okej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.