Skocz do zawartości

E36 323i Sedan, prawie GT


DyTyr

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc i czolem. Pora na mnie i tutaj.


BMW e36 323i z 96' roku. Rok przejsciowy, stad duzo elementow przedlifta, mimo ze juz katalogowo polift- bo poduszka, bo ASC, bo m52, bo 3 swiatlo stop itp. itd.


Wiec tak. W skrocie. Auto ze mna od 2016 roku. Od daily przeksztalcil sie w projekt. Skusily mnie przede wszystkim wlasciwosci jezdne i fakt, ze blacha jest zdrowa- co jest podobno calkiem niezlym wyjatkiem. Bardzo, bardzo mocno podoba mi sie wersja M3 GT. Wiec luzno nawioazujac, bo moje to zielone, ale bostonskie, tamto zielone, ale szybkie i brytyjskie to... Luzno staram sie nawiazac do wersji GT. Mimo, ze nie coupe, mimo ze sedan i mimo, ze zwykle 2,5 pod maska.


W skrocie, na poczatku fabryczne 323i, z typowymi dla tego modelu usterkami- vanos, uklad chlodzenia, wspomaganie, odma. Niestety na poczatku wierzylem mechanikom na slowo i auto okazalo sie polapane na trytytki. No nic to.


W koncu pol roku temu trafilem na ogarnietego mechanika. Przeprowadzil kompletny serwis pod maska i w koncu jest dosc czysto ;)


Co zrobilem? Jak wiadomo, prawdziwe BMW ma wszystko z VINu, moje juz dawno takim przestalo byc. Z winu zostalo:


przednie fotele,

klimatyzacja,

silnik,

m-technikowe zawieszenie


:D


Co zrobilem? Oj. Wszystko inne.

Mpakiet zewnetrzny i wewnetrzny,

listwy boczne ze znaczkiem BMW Mtechnic

tylna kanapa skorzana z cupholderem,

boczki z individuala z poduszkami pod lokcie,

OBC18,

radio CD 43,

pakiet rozszerzonego oswietlenia,

elementy z wlokna weglowego z M3 GT (czekam na popielniczki, ktore ida oraz szukam listw progowych z pakietu)

cupholder,

lusterko fotochromatyczne, zewnetrzne sa podgrzewane,

pakiet rozszerzonej skory- poluje nadal na pelne skorzane wnetrze- razem z boczkami, tunelem, schowkiem itp.,

zmiana blotnikow na polifty,

zmiana noska na polift,

zmiana lamp na soczewki ZKW,

zmiana kierunkow na biale,

xbrace na dole,

wydech z m50b25 z oryginalnymi katalizatorami,

dolot z m50b25,

wystrojenie pod Pb98,

hamowanie, serwisowanie, dopieszczanie,

heble z e46 330 na przodzie oraz z e46 328 na tyle,

regeneracja recznego,

stylingi 24 (jeden z lepszych zakupow EVER!)

harman- kardon, caly po pinach z sedana,

alarm,

otwieranie z pilota,

grzane dupcie,

PDC na tyle,

hak westfalia,

oryginalny, sedanowy GT class II,

szyby tyl,

przycisk ryglowania drzwi z wersji juesandej,


I to wszystko wyzej na OEMowych czesciach.

Z nieoemu to dodalem zmieniarke cyfrowa,

w poleczce jest tez ladowanie bezprzewodowe- iphona klade i sie laduje.


W planach:

bilstein b12,

vadery,

kilka pierdol w srodku:monetniki, telefon, cd box,

stylingi 39 tak zeby sie nie nudzilo auto,

przeszczep szyyberdachu,

szpera 25%

chuchanie, pielegnowanie,

gt schwert z m3 GT


Mam swiadomosc, ze ten model to e3smiec w sumie. Opinie w naszym kraju ma, jaka ma. Nie jest to M3, dlatego nigdy nie bedzie to eksponat kolekcjonerski. Ale nie o to chodzi. To auto na podlubanie po pracy dla relaksu. Jak cos sie polamie, to nie szkoda, bo to e36. Sami rozumiecie ;)


Tak wyglada wykres z hamowni:

120841570_1112943295767142_5945671693387481025_o.png.5aa6e185e2f6144fb56af7ed624639da.png


Kilka zdjec. PIerwsze, porownujace to co bylo oryginalnie z tym co jest obecnie:

02eb6f7de039.png

IMG_8355.jpeg.a6d5072ca1c4309aac67f77a67283d0a.jpeg

IMG_8534.jpeg.621ef80c748ca3032a85a410a343e58c.jpeg

d3bb70c33b0a.jpg

120234166_3332362220187059_6120978912179088144_n.jpg.a48ee884948e85c671c67335c32c7859.jpg

e5f4fd1cd152.jpg

IMG_0064.jpeg.67b8834af5f3e8efa4c31115db39669d.jpeg


Troche szczegolow. Stan na wakacje 2020:

IMG_8149.jpeg.3aa82d6dac8ff7ef9827952f897b2faa.jpeg


IMG_8154.jpeg.3f1d503313fd1b49ce847f06e7b905d0.jpeg


Najbardziej aktualne zdjecia:

IMG_0105.jpeg.212389420e408a0189a02823857bec3f.jpeg


IMG_0130.jpeg.6a3b53e01fccc67ebd45f530ba36d000.jpeg


b661719ee92a.jpg


01f244cbf09a.jpg


e47da8a20a26.jpg


IMG_0084.jpeg.8ee738e2eaa50eef04d0538cf0d5c1bb.jpeg


Kilka zdjec pseudoartystycnzych zrobionych na przestrzeni modyfikowania:

2d1c5e9c12e1.jpg


236609acfe53.jpg


f4c584fdc240.jpg


Oprocz lakierowania i typowo silnikowych rzeczy, wszystko robie sam. Z wiekszym lub mniejszym skutkiem pozytywnym, ale ile sie nauyczylem to moje.

Takze dzien dobry, witam, mam nadzieje, ze wstydu tej spolecznosci nie przyniose.


Piona!


P.S. potrzebuje profesjonalnej sesji...


P.S. 2 nie bedzie gwintu. Jestem juz za stary na to. W moim zamarzeniu robie OEM+ i wpadnie moznliwy do kupienia dzisiaj zamiennik mtechnicowego zawiasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super projekt. I ten karbon w środku! To oryginał czy na zamówienie robiony?

 

Karbon jest oryginalny. Niestety pogrzalo mnie z doposazaniem tego auta mocno. Karbon dorabiany niestety nie umywa sie do tego z epoki. Splot jest na dzien dzisiejszy nie do zastapienia. Do 2007 roku byl mozliwy do kupienia i to na m2, ale wtedy jeszcze nie wiedzialem, ze cos takiego jest. Zeby czlowiek wiedzial, ze upadnie to by usiadl ;)


Nie chce w niego wsadzac niczego bez znaczka BMW. Staram sie utrzymac to auto w mozliwie nowo-fabrycznym stanie. Oczywiscie stan licznika wskazuje wprost ile juz ma lat na karku, ale wizualnie i mechanicznie, nie moge sie czepiac. Oprocz zawieszenia, ktore jest jeszcze z I montazu.


c0d075faed39.jpg


bieliq89- rowniez pozdrawiam. Wbrew pozorom w Bialymstoku kilka e36 jezdzi, ktore z dresowozami na szczescie maja malo wspolnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obserwowałem projekt na inny forum.

Bardzo podoba mi się to co robisz. Styl OEM + w takim aucie najlepiej pasuje.

Samo (wiadomo, luźne nawiązywanie ) do legendarnej M3 GT to bardzo dobrze obrana droga, bo wszystko fajnie pasuje i koresponduje ze sobą.

Duży plus za oryginalne części :cool2:

Auto bardzo mi się podoba i z przyjemnością będę obserwował, co dalej dzieje się w temacie.

Na bieżąco wklejaj kolejne zdjęcia z dodatkami GT.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.