Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wymieniałem wtrysk na 1 cylindrze ponieważ zrobiłem test przelewowy i 3 wtryski przelały równo a jeden prawie połowę więcej .Korekty nie przekraczały +1. -1.40 kupiłem używke sprawdzoną z wydrukiem nadany nowykod IMA ,dzisiaj go zamontowałem i teraz korekcja na tym wtrysku jest ponad -3 w inpie na czerwony pasek wchodzi ,zrobiłem test przelewowy ponownie i teraz przelewy równo wszystkie 4 tylko martwi mnie ta korekcja na 1 cylindrze na poprzednim wtrysku było +0.30 Co o tym myślicieli ?Auto chodzi równo nie falują obroty.Oczywiście IMA wprowadziłem nowe tak jak na wydruku.Wtrysk nie jest regenerowany.
Opublikowano
Oczywiście na rozgrzanym.Dzisiaj rano odpalił bardzo ładnie bez szarpnięć silnika jak przedtem i od strzała. Podłączyłem tym razem ISTE i w iście dopuszczalna tolerancja korekt jest do -5 i do +4 .A to wynik testu z listy cylinder 1. -3,1/0.0. cylinder 3. 0,0/2.3. Cylinder 4. 0.0/1.6. Cylinder 2. -0,3/0,2. Jak interpretować te wyniki ktoś pomoże
Opublikowano
Kompresji nie sprawdzałem ale tak jak pisałem w pierwszym poście wtrysk który wymieniałem przelewał za dużo ,korekta na nim była 0,30 ,teraz przelewy są takie same na wszystkich 4 tylko ta wysoka korekta na minusie na nowym wtrysku.Chyba kupię jeszcze jeden i wymienieni na tym gdzie największy plus i wtedy się zobaczy.Dobrze rozumuje.Acha jeszcze jedno wtrysk ma nadany nowy kod który wprowadziłem i na tym kodzie jest to -3 a jak na próbę wklepałem kod z wtrysku spadło do -2.50 czyli trochę lepiej ale tylko na próbę tak miałem wprowadziłem spowrotem ten nowy co o tym myślicie?
Opublikowano

powiem Ci tak, jeśli NIC SIĘ NIE DZIEJE Z AUTEM, nie szarpie, ma moc, nie kopci, itp itdddd to nie ma co sobie głowy zawracać tymi korektami, korekcje wtrysków zależy od tak dużo czynników że głowa puchnie, u mnie raz są piękne, raz +4 wyskakuje, i zaraz spadają do 0.


w zimie zauważyłem że silnik chodzi głośniej, niż w lecie jak jest +20, bo jak jest teraz +1/0C, to strasznie klepią te wtryski, i korekcje są rózne.... w lecie zawsze miałem prawie idealne


widzę że idziesz w używki z wyrdukami.... to najgorsza z opcji, albo nowe albo regeneracja w dobrym zakładzie i to najlepiej wszystkie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widzę że idziesz w używki z wyrdukami.... to najgorsza z opcji, albo nowe albo regeneracja w dobrym zakładzie i to najlepiej wszystkie...

pełna zgoda :cool2:

Opublikowano
Dzwoniłem do serwisu od którego kupiłem wtrysk gości mówił że wtrysk na pewno jest ok ale może wysłać mi inny na podmiane i wysłał wczoraj znowu zakasałem rękawy i do roboty.Nie wymieniałem tego pierwszego wtrysku tylko wyjąłem jeden ze starych i zamieniłem go z tym nowym i teraz korekcję wyglądają tak cyl.1-1.8 to jest ten nowy cyl2 +2.7 cyl3 +1.2 cyl4 -1.9 to jest ten pierwszy co go kupiłem .
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiem Ci tak, jeśli NIC SIĘ NIE DZIEJE Z AUTEM, nie szarpie, ma moc, nie kopci, itp itdddd to nie ma co sobie głowy zawracać tymi korektami, korekcje wtrysków zależy od tak dużo czynników że głowa puchnie, u mnie raz są piękne, raz +4 wyskakuje, i zaraz spadają do 0.


w zimie zauważyłem że silnik chodzi głośniej, niż w lecie jak jest +20, bo jak jest teraz +1/0C, to strasznie klepią te wtryski, i korekcje są rózne.... w lecie zawsze miałem prawie idealne


widzę że idziesz w używki z wyrdukami.... to najgorsza z opcji, albo nowe albo regeneracja w dobrym zakładzie i to najlepiej wszystkie...

Przy korektach rozjeżdżających się powyżej 3.0, sterownik silnika komunikuje błędem za dużej korekcji. Paradoksem jest informacja w teście nierównomierności o dopuszczalnym zakresie -4.0 do +5.0




Przy montażu wtrysków wylądowały nowe podkładki?


W funkcjach serwisowych jest funkcja kasowania kasowania dawki(nie funkcja wpisywania korekt ima). Należy ją skasować i przewieźć się(tak normalnie, bez gonitwy), a następnie sprawdzić korekty

Opublikowano
Gdzie w inpiej jest ta funkcja?Odnośnie moje problemu z wtryskami to kupiłem 2 używki i zamieniłam z tymi co miały duże korekty na minusie były to te dwa co były sprawdzone i przypisane nowe ima Zrobiłem test przelewów i są ok a korekty na rozgrzanym nie wyjeżdżają ponad 1.Ale poranne uruchamianie nadal z chwilową nierówną pracą silnika
Opublikowano
powiem Ci tak, jeśli NIC SIĘ NIE DZIEJE Z AUTEM, nie szarpie, ma moc, nie kopci, itp itdddd to nie ma co sobie głowy zawracać tymi korektami, korekcje wtrysków zależy od tak dużo czynników że głowa puchnie, u mnie raz są piękne, raz +4 wyskakuje, i zaraz spadają do 0.


w zimie zauważyłem że silnik chodzi głośniej, niż w lecie jak jest +20, bo jak jest teraz +1/0C, to strasznie klepią te wtryski, i korekcje są rózne.... w lecie zawsze miałem prawie idealne


widzę że idziesz w używki z wyrdukami.... to najgorsza z opcji, albo nowe albo regeneracja w dobrym zakładzie i to najlepiej wszystkie...

Przy korektach rozjeżdżających się powyżej 3.0, sterownik silnika komunikuje błędem za dużej korekcji. Paradoksem jest informacja w teście nierównomierności o dopuszczalnym zakresie -4.0 do +5.0




Przy montażu wtrysków wylądowały nowe podkładki?


W funkcjach serwisowych jest funkcja kasowania kasowania dawki(nie funkcja wpisywania korekt ima). Należy ją skasować i przewieźć się(tak normalnie, bez gonitwy), a następnie sprawdzić korekty

 

czy można to wykasować nawet jeśli nie wymieniałem wtrysku? tylko czasami mi podbija wtrysk na +2?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiem Ci tak, jeśli NIC SIĘ NIE DZIEJE Z AUTEM, nie szarpie, ma moc, nie kopci, itp itdddd to nie ma co sobie głowy zawracać tymi korektami, korekcje wtrysków zależy od tak dużo czynników że głowa puchnie, u mnie raz są piękne, raz +4 wyskakuje, i zaraz spadają do 0.


w zimie zauważyłem że silnik chodzi głośniej, niż w lecie jak jest +20, bo jak jest teraz +1/0C, to strasznie klepią te wtryski, i korekcje są rózne.... w lecie zawsze miałem prawie idealne


widzę że idziesz w używki z wyrdukami.... to najgorsza z opcji, albo nowe albo regeneracja w dobrym zakładzie i to najlepiej wszystkie...

Przy korektach rozjeżdżających się powyżej 3.0, sterownik silnika komunikuje błędem za dużej korekcji. Paradoksem jest informacja w teście nierównomierności o dopuszczalnym zakresie -4.0 do +5.0




Przy montażu wtrysków wylądowały nowe podkładki?


W funkcjach serwisowych jest funkcja kasowania kasowania dawki(nie funkcja wpisywania korekt ima). Należy ją skasować i przewieźć się(tak normalnie, bez gonitwy), a następnie sprawdzić korekty

 

czy można to wykasować nawet jeśli nie wymieniałem wtrysku? tylko czasami mi podbija wtrysk na +2?

Możesz, ale nic nie zmieni, bo korekty za chwilę wrócę do tych wartości

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli paradoks jest taki że jak przelewy są równe, to zostawić i nie patrzeć się na korekty bo można ogłupieć :D

A dlaczego uważasz, że test przelewu mówi wszystko o wtrysku?

Czy uszkodzony wtryskiwacz to tylko taki, który wywala za dużo na przelewy?

Przecież wtrysk może też lać za dużo do cylindra. M.in. wtedy będziemy mieli korekty na minusie na tym cylindrze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj zastosować jakiś specyfik do wtrysków np tec2000.

przy już zawalonym wtrysku to wywalanie pieniędzy w błoto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.