Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , po ostatnim powrocie do domu z samochodem było wszystko dobrze (3 dni temu , przez ten czas pojazd był nie używany ) . Dzisiaj rano auto odpaliło tak jak zawsze , nie było żadnych niepokojących objawów , po chwili usłyszałem wycie z pomiędzy tylnych kół . Zostawiłem samochód kilka minut na chodzie , po przyjściu z powrotem silnik był wyłączony przy próbie odpalenia działo się to co ukazane na filmie :




f3708890e37b.jpg


Tydzień temu będąc w serwisie po wymianie oleju i filtrów przez pewien czas silnik nie chciał odpalić wyświetlając ten sam błąd (check engine ) , po pół godziny udało się uruchomić silnik , ale mechanik sam nie wiedział co dokładnie było tego przyczyną .


Błąd kóry wyskoczył po podpięciu do komputera (tydzień temu )


72cebf9c72db.jpg


Sprawdzany był również akumulator okazało się , że jest w bardzo dobrym stanie , ale niestety wyskakuje kod błędu :


f3708890e37b.jpg


Pojazd posiadam od 2016 roku nigdy do tej pory nie było żadnych awarii


Z góry dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cos ty? A co ma dpf do odpalania? Przeciez ten silnik nie kreci. Rozrzad sie zerwal?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, na zalaczonym filmiku wal luzno sobie lata, jest odczyt z czujnika predkosci walu ale silnik nie odpala.
Opublikowano

Co Wy piszecie to oczy az pieka z czytania....


Blad ktory masz 452A nie ma nic wspolego z odpalaniem ani zatkaniem filtra - to info o niskiej wartosci pozostalych kilometrow "do wyminay" filtra dpf,nie ma wplywu na nic.


Jesli cos buczalo z tylu i na fimie slychac jak wyje to stawiam na pompe paliwa w zbiorniku - dobry komputer i diagnoza podstawa.


N47 tak samo reaguje na uszkodzony czujnik cisnieina doladowania,ale gasnie wtedy gladko jedwabiscie odcina,u Ciebie obstawiam brak paliwa.


Odnosnie : "Tydzień temu będąc w serwisie po wymianie oleju i filtrów przez pewien czas silnik nie chciał odpalić wyświetlając ten sam błąd (check engine ) , po pół godziny udało się uruchomić silnik , ale mechanik sam nie wiedział co dokładnie było tego przyczyną . "


jak bedziesz w n47 zmienial filtr paliwa bez procedury odpowietrzania po wymianie to padnie Ci pompa i wtryski - o ile juz nie jest za pozno.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki maly offtopic, wielokrotnie sie z tym spotkalem, my sie tu zastanawiamy co z autem..... gdzie jest autor tego zapytania? :duh:
Opublikowano
A jak zrobić proceduje odpowietrzania? Da rde carly lub Bimmer Tool? Czy tylko Inpa?

 

Carly i Bimmer to apki do kodowania,nie maja takich polecen jak odpowietrzanie czy innych..


Inpa tez nie,wszystkie te auto-com,delphi maja mozliwosc wlaczenia pompy paliwa na 60 lub 120l/h,ale to nie jest odpowietrzanie bo trzyma zawor w pompie CR i paliwo "stoi" w miejscu. Pelna procedura dostepna tylko w ISTA (tzn ja uzywam isty i tam jest,moze jest jeszcze gdzies - nie wiem ) i cale paliwo idzie przez filtr,pompe i wraca przelewem do zbiornika,trwa ono kilka minut i jest oceniane cisnienie osiganiete. ISTA informuje,ze zle odpowietrzanie prowadzi do uszkodzenia pompy.

Opublikowano
Następnego dnia po tym zdarzeniu auto odpaliło jakby nigdy nic , bez żadnych kontrolek przejechałem się około 10 km było okey , niestety z autkiem nic nie robię przez to , że pracuję jako kierowca i nie ma mnie w domu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.