Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień Dobry wszystkim. Chciałbym się na wstępie przywitać. Jestem w trakcie poszukiwań BMW E61. Znalazłem interesujący mnie egzemplarz lecz iż jest to moje pierwsze auto tej marki nie posiadam wystarczającej wiedzy aby określić czy dany egzemplarz jest warty uwagi. Jest to E61 530D 235KM Xdrive 2008 produkcja pierwsza rejestracja 2009. Przebieg niby 316.000KM. Auto pomierzyłem jedyny problem blacharski to szpachla przy tylnym prawym nadkolu ale widziałem zdjęcia przed malowaniem jest pełna dokumentacja więc przyjmuję to do wiadomości.

Bardziej martwią mnie problemy takie jak:

-Dzisiaj podczas wracania ze stacji diagnostycznej liczniki przestały działać(obrotomierz, prędkościomierz) reszta multimediów w tym radio działała normalnie. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy

-Temp. zewnętrzna pokazuje -40 stopni między zegarami oraz brak ustawionej godziny wyłącznie cztery kreski.

-Delikatne zapocenie od spodu olejem wiem, że to dość ogólnikowe lecz może jest to normalne.

-Nie działa tylna wycieraczka

Sprzedająca to osoba prywatna jeździ tym autkiem 2 lata. Naprawa blacharska wydarzyła się podczas jej użytkowania.

Poza tym silnik pracuje według mnie normalnie bez zauważalnych podejrzanych dźwięków. Zdaję sobie sprawę, że auto jest używane i musi posiadać pewne mankamenty leczy czy te, które podałem dyskwalifikują pojazd dany pojazd? Autko poza tymi problemami sprawia wrażenie na bardzo zadbane nie zniszczone. Dziękuję z góry za wszelką pomoc i wyrozumiałość za mój brak elementarnej wiedzy.

Opublikowano
Po pierwsze do wymiany będzie czujnik temperatury zewnętrznej, znajduje się w zderzaku. Jeśli cały czas pokazuje -40 stopni to napewno jest uszkodzony, ewentualnie sprawdzić połączenia. Brak daty godziny- albo właściciel odpinał akumulator i nie ustawił daty i godz, albo akumulator kończy swój żywot. U mnie ori aku mając 11 lat dawał takie oznaki po kilku dniach postoju zimą samochód odpalał bez problemu, ale napięcie spadało na tyle, że kasowała się data, godzina, oraz wskazania komputera pokładowego. Na nowym aku jak ręką odjął. Co do liczników przyczyn może być wiele. Wycieki, zapocenia warto przyjrzeć się bliżej. Jeśli w okolicach intercoolera są zapocenia to wystarczy wymienić oringi w dolocie (zazwyczaj pomaga). Jeśli z intercoolera olej nie wylewa się w większych ilościach, powiedzmy literatka oleju to turbo powinno być okej. Śladowe ilości oleju zawsze tam będą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.