Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,


Dzisiaj w trasie wyskoczyla (ponownie) usterka silnika i brak mocy. Moglem krecic max do troche ponad 2 tys obrotow i predkosc pomiedzy 90-100 km/h.

Po przejechaniu 150km i sprawdzeniu bledow pokazalo co ponizej.

(jednak najpierw wrzuce bledy, ktore pojawily sie przy podobnym zachowaniu kilka miesiecy temu)


27 lipca takie bledy:


429A - Regulacja cisnienia doladowania stopien niskocisnieniowy. Odchylka regulacji

4B93 - Uklad filtra czastek stalych. Blad

480A - Uklad filtra czastek stalych. Blad


Dzisiaj, 30 listopada znowu brak mocy i po podpieciu takie bledy:


2E3D - komunikacja pomiedzy sterownikiem silnika i blokada odjazdu

4530 - Regulacja cisnie. doladowania. Odchylka regulacji


Z tego wyczytalem na szybko w internetach to moze byc cos z czujnikiem w kolektorze ssacym, zle wyregulowana gruszka od sterowania turbina, nastawnik turbiny albo sama turbina, przeplywka (ale raczej na 99% to nie jest przyczyna), instalacja podcisnieniowa nieszczelna...


Moze ktos mial podobna sytuacje i podpowie od czego od razu zaczac, zeby nie sprawdzac wszystkiego...



A przy okazji, pokazalo mi bledy z akumulatorem, ktore wydaje sie, ze sa od poczatku, od zawsze:


4A27 - Inteligentny czujnik akumulatora. Blad

4A56 - system zarzadzania akumulatorem. Blad


Pozdrawiam!

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.