Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy macie jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego muszę dwukrotnie wciskać przycisk Start/Stop aby uruchomić silnik?

Nawet z wciśniętym sprzęgłem, pierwsze naciśnięcie uruchamia prąd,

A drugie dopiero samochód.

Proszę o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Było inaczej? Pytam bo teraz kiedy grzane są świece trzeba trochę poczekać po naciśnięciu przycisku.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Nie, od same początku dwa naciśnięcia uruchamiały silnik. Przy mrozach za

Drugim naciśnięciem startstopu samochód odpala z kilkusekundowym opóźnieniem, a na ekranie pokazuje się żółta spirala

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytałem, bo miałem podobny przypadek w E90 N46.

Problemu nie rozwiązałem, bo klient nie chciał generować kosztów.

Po przekodowaniu z wymogu wciśnięcia sprzęgła, na hamulec. Problem z rozruchem zniknął i odpalał za pierwszym razem.

Czujnik na próbę podstawiony inny. Odczyty z niego też prawidłowe. Nic nie sugerowało problemu. Błędów w sterowników brak. Tylko wspomniany trójkąt z wykrzyknikiem przy próbie rozruchu. Za drugim razem było już ok.

W ISTA jak sprawdziłem kody komunikatów check-control, bo sugerowało to problem z DSC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.