Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent BMW e87 2007 rok 2.0 d N47

Auto nie chce odpalić z rozrusznika , przy pomocy samostartu , odpala i działa normalnie . Po zgaszeniu i natychmiastowej próbie odpalenia .. niestety nie odpali .. znowu trzeba pomóc samostartem

Stało sie to podczas jazdy , zgasło , nie wiem czy ma to znaczenie , ale wcześniej dość szybko jechałem przez długi czas 180-240 , zapaliła sie kontrolka od paliwa i zwolniłem do 100 , ujechałem jakieś 3 km i auto zgasło .

Przyjechało ADAC błędy co wyskoczyły to 4185 , 4560 , 4590 , 41AA , 5470 . Główny to zawór ciśnienia .

Już mam auto w garażu i zaczynam szukać ,

odpiąłem przelewy i podpiąłem rurki . Podczas kręcenia około 5 sekund 2 pierwsze cylindry zapełniły sie paliwem na długości 20 cm , 2 tylne niecałe 10 cm

Niestety nie posiadam komputera , tylko Torque , który w tej chwili nie pokazuje żadnego błędu .


Moje pytanie czy podczas kręcenia powinno pojawiać się tyle paliwa w powrocie ??


gdzieś gubi ciśnienie do samego odpalenia . czy to wina wtrysków , czy jakiegoś zaworu ciśnienia ??

nie chce w ciemno robić wtrysków , bo padło podejrzenie na nie .


Dodam że samo auto po modach - Stag 2 , duze turbo , program , jeżdżę już tak od maja .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sporo przelewa . nie jest wstanie przy rozruchu ciśnienia zrobić i dlatego . z plaka jak ruszy to już wyrabia się pompa .jak ktoś potwierdzi to szukaj wtrysków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.