Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Posiadam e60 z 2003 roku i mam lampy bez soczewki na standardowych żarówkach h7, fabryka. Lampy nie są w najlepszym stanie i zastanawiam się czy regenerować czy po prostu zmienić w związku z czym ma następujące pytanie.


Czy da radę w łatwy sposób wymienić lampy na polift? Bez żadnego kodowania i modułów? Bo chciałbym mieć lampy na żarówkach h7 z soczewką na światła mijania, a lampy poliftowe chyba dają taką możliwość, do tego lepiej świecą i ładniejsze są.


Bo z tego co czytałem to przy zmianie lamp trzeba dołożyć jakiś moduł i w ogóle, ale ja nie mam xenonu ani autopoziomowania i nie chcę mieć. Chyba że to nic nie zmienia.


Więc podsumowując, czy da się to zrobić w miarę łatwo? Jeśli nie to po prostu zregeneruje swoje.

Opublikowano
Z tego co się orientuje jest to bardzo czasochłonna praca, trzeba ciągnąć wiązkę z tyłu auta + kodowanie. Da się zrobić, ale cena chyba za wysoka.
Opublikowano

Kurcze to ciężka sprawa. Myślałem że może tylko przy zmianie z lamp nie Xenon na Xenon trzeba takie rzeczy.

A jak to jest z soczewką? Da radę do lamp z xenonem na światłach mijania włożyć zwykłą H7? Czy soczewka musi być inna? Wychodziły takie lampy z soczewką pod H7? Idzie taką dorwać?


Dzięki za odpowiedź :)

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokup zestaw doposażenia w światła lift.

W komplecie są przejściówki do tylnych lamp oraz dodatkowe przewody(trzeba dołożyć po jednym kabelku na lampę), oraz najważniejsze, wtyczki do przednich lamp.

Nawet jak zamierzasz tylko zmienić tylko lampy przód, to i tak taniej kupić wspomniany zestaw doposażenia niż dwie wtyczki do przednich lamp.


W twoim przypadku wiąże się to ze zmianą przednich wtyczek i drobne kodowanie(wyłączyć jedną parę pozycyjnych w przednich lampach).


Gdybyś chciał także zmienić tył, to trzeba zmienić moduł świateł na LM2 oraz użyć wspomnianych adapterów i dołożyć instalację

Opublikowano

Lampy poliftowe xenonowe maja inny sterownik reflektorów przednich, wiec nawet jak wstawisz cale poliftowe reflektory to jeszcze zakup sterownika za 350 z polifta cie czeka + przerabianie wiazki kabli, bo przedliftowe reflektory na h7 zwykle maja inna wiazke kabli, do tego dochodzi jeszcze kodowanie, za ktore tez z 200 zaplacisz jak nie lepiej, podsumowujac jest to kompletnie nieoplacalna misja.


Kup sobie DEPO reflektory na wzor polifta na zwykle H7 zarowki i bedziesz mial swiety spokoj podejda pod twoj sterownik i dzialaja na zasadzie plug and play. Jak ci sie spali zarowka to 50 pln i nowa ,a xenony zarniki maja ceny z dupy a i tak po czasie sie tez przepalaja lekko i przykladowo prawy swieci mocniej niz lewy - zuzycie xenonow nie jest rownomierne nawet jak kupiles komplet nowy 2 zarniki ze sklepu. Zawsze jeden zacznie slabiej swiecic szybciej.


Te Depo super wygladaja i maja ladne ringi ale popytaj ludzi o to czy one czasem nie maja kiepskiej szczelnosci i systemu odprowadzania pary, bo seryjne odprowadzaja pare z reflektora dobrze i sa solidne na maxa.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.