Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Konto mam u Was od kilku lat, ale dziś pisze pierwszy raz. Otóż znalazłem BMW F10 528i n53. Auto jest wystawione w Holandii za 11900€. Sprzedający powiedział ze nie oryginalny m pakiet. Samochód został sprowadzony z niemiec. W 2014r był wypadek w Niemczech a jakieś 2 miesiące później został sprowadzony do Holandii. Wg carvertical naprawa wyniosła między 20-30 tys €. Dziś byłem oglądać to auto i stad moje pytanie: czy warto się takim autem zainteresować? Od 6 lat przechodzi przegląd w Holandii, a tutaj patrzą trochę bardziej na stan techniczny. Autem się przejechałem i nic nie ściąga na boki, silnik pracuje równo, a skrzynia zmienia biegi płynnie. Jedynie można doczepić się do czujnika parkowania z przodu gdyż cały czas pokazuje przeszkodę. Książki serwisowej nie ma, jedynie faktury za naprawy. Nr vin: wbafs51090c274700

Poniżej podaje link do ogłoszenia.



https://link.marktplaats.nl/m1619448104?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Edytowane przez Dar0717
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN: wbafs51090c274700 nr rej. NL: 9-XNV-60

Sprowadzone z DE do NL w 2014, auto po 4 właścicielach w NL.

Chcesz to przywieźć do PL, czy tam jeździsz?


VIN wstaw do tytułu.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko zależy od tego, jakie są Twoje priorytety i sytuacja finansowa w NL.

Ja raczej nie pchałbym się w takie auto. :oops: - podkreślam - piszę o SOBIE, u mnie w swoim czasie też tak było...

Wracając - wersja silnikowa fajna, ale ma sporo grzechów za uszami, powypadkowa przeszłość może w końcu się odezwać, a samo auto ma swoje lata..., i swoje kilometry... :oops:

Mieszkając tam wziąłbym o wiele świeższe auto, lub wprost nowe. :oops:

Tak - wiem, że będzie smutniejsze, ale cóż - pasuje francuskie powiedzenie "c'est la vie". :|

Poczekaj, zaoszczędź, dozbierasz i w końcu zrealizujesz swoje plany. :cool2:

Bo koszty utrzymania takiej beemki tam będą... oj będą... :|

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W przypadku tego auta kluczowym jest stan silnika, jego osprzętu, a przy tym przebiegu może być z tym róznie. Gdyby miał pełną historie serwisową, znałbyś interwały olejowe, to można by to przemyslec.

Ale jak na rynek holenderski to tani nie jest... wiec jest szansa ze dobry egzemplarz.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.