Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jakei są objawy uszkodzonej klemy minusowej z tym ibs czy jakoś tak. Wyskakuje kontrolka ładowania od czasu do czasu po mimo tego że alternator jest dobry? I cczy działa to na zamienniki no hella kosztuje 400 zł czy musi być oryginał. Bo nie wiem czy pchać się w uzywke bo nie wiem na co trafię.. Wyskakuje co jakiś czas kontrolka akumulatora i błędy są też od skrzyni 5014 napięcie zasilania. Dodam że miałem spokój jakiś czas. Trochę chłodniej się zrobiło i auto zaczyna wariować to kontrolka od aku to błędy od skrzyni. Czy to wszystko ma, związek z, ta klema bo już nie wiem gdzie jest problem. Alternator był u diagnosty mówi że ładuje wszystko jest ok
Opublikowano
Przy uszkodzonej klemie miałem błędy z klemy. Tak działa Hella, tylko musisz zobaczyć, czy masz już w nowej wersju, czy jeszcze starej, Do starej trzeba dokupić jak dobrze pametam dwie czy trzy dodatkowe częsci. Można podbno przeobić, ale mi sie nie chciało bawić, więc kupiłe wszystko nowe.
Opublikowano
Słowo klucz "rzekomo" działa może miec znaczenie. Wydaje mi się, że przy uszkodzeniu klemy błąd musi być. Możesz spróbowac odłączyć wtyczkę od klemy i zobaczyć, co się będzie działo. Wtedy alternator działa jak zwykły bez regulacji zależnych od temperatury, stanu naładowania, obciązenia itd. Gdzies jest dokładnie opisane jak się zmienia ładowanie i w jakich warunkach.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jakei są objawy uszkodzonej klemy minusowej z tym ibs czy jakoś tak. Wyskakuje kontrolka ładowania od czasu do czasu po mimo tego że alternator jest dobry? I cczy działa to na zamienniki no hella kosztuje 400 zł czy musi być oryginał. Bo nie wiem czy pchać się w uzywke bo nie wiem na co trafię.. Wyskakuje co jakiś czas kontrolka akumulatora i błędy są też od skrzyni 5014 napięcie zasilania. Dodam że miałem spokój jakiś czas. Trochę chłodniej się zrobiło i auto zaczyna wariować to kontrolka od aku to błędy od skrzyni. Czy to wszystko ma, związek z, ta klema bo już nie wiem gdzie jest problem. Alternator był u diagnosty mówi że ładuje wszystko jest ok

Po pierwsze musisz wykluczyć koło pasowe. Jak się rozwulkanizuje wewnętrzna guma to w zależności od tego jak załapie potrafi kręcić paskiem z dużo mniejszą siłą lub prawie wcale i będzie można zatrzymać go bez żadnego wysiłku np.: gumową rączką grzechotki. W pierwszej kolejności będzie wyrzucało błąd ładowania, a następnie odbiorników, które potrzebują stabilne wysokie napięcie jak active steering, skrzynia itp...

Początki problemów z IBS to zazwyczaj wyrzucanie losowanych błędów przez gwałtowne skoki napięcia i problemy z odpalaniem. Może też ugotować akumulator przez podawanie cały czas maksymalnego ładowania lub w drugą stronę czyli nie doładowywać i bardzo szybko ubić akumulator zarówno w jednym jak i drugim przypadku. Na próbę radzę odłączyć IBS i zobaczyć co będzie się działo, ale nie na długo, bo wtedy akumulator nie będzie w 100% doładowywany i może paść.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.