Skocz do zawartości

[E91] Głębokie Rozkładownie + Zacisk 30B + Pominięcie Pano


BoczekZG

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego że nasze i zagraniczne fora orałem już na prawdę długi czas. W końcu nie wytrzymałem zmieniłem aku na 95ah AGM (wcześniej był ten sam, obylem się bez kodowania, ale z adaptacja nowego w ISTA).


Niestety brak innych rozwiązań i rozwiązanie ostateczne zmian nie przyniosło. Schematami TIS już zaczynam rzygać i myślę że w nocy jakby mnie ktoś obudzil to niektóre z nich recytowałbym bez zająknięcia. Prądu nie ubywa, żadnych skutków ubocznych ale szlag mnie trafia jak widzę po czytaniu błędów to:


9CB5 - Głębokie rozkładownie akumulatora błąd aktualnie NIE występuje (nie jest to Shadow, apki android i ISTA nie są w stanie go usunąć...)



9CAA - Zacisk 30B, błąd aktualnie występuje. Sygnał poniżej wartości progowej.


Nie mam pojęcia mimo rycia TISa czym jest gdzie jest i za co odpowiada 30B, nie wiem może już oślepłem od szukania tego i innych rozwiązań - będę wdzięczny za info o co tu kwa chodzi.


Temat podrzędny to to że "komputerowo" zamknąłem podsufitkę - wywołaniem funkcji. Szkła musiałem zamknąć ręcznie - tył się nie domyka mimo adaptacji jestem na etapie organizowania czasu na zabetonowanie tylnego szkła tak żeby mobilny był tylko przód, no ale że nie mogłem się powstrzymać musiałem spróbować adaptacji - wyniknął z tego błąd który pika mi przy każdym wejściu do auta i wyświetla się na zegarach - A0A2 i A092 mimo próby ich skasowania powracają. Czy jest jakaś możliwość odcięcia krzyku o adaptacje Pano?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

9CAA

FRM: Zacisk 30B podłączenie wadliwe


A092

CA: Zewnętrzna klamka drzwi, błąd pamięci ROM


A0A2

- CA: Zewnętrzna klamka z lewej po lewej stronie

- SHD: Inicjalizacja mocy zwrotnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9CAA

FRM: Zacisk 30B podłączenie wadliwe


A092

CA: Zewnętrzna klamka drzwi, błąd pamięci ROM


A0A2

- CA: Zewnętrzna klamka z lewej po lewej stronie

- SHD: Inicjalizacja mocy zwrotnej

 

Według Faulta A092 przy ECE i N47 też tyczy się modułu SHD nie klamki, więc sam już nie wiem.


Odnośnie zacisku to nie wiem czy przeczytałeś cały post, szukałem diagramów i schematów połączeń orałem tisa i nie mogłem znaleźć żadnego info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.