Skocz do zawartości

Re: E39 520i 1997r. (falujące obroty) ROZWIĄZANY.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam taki problem. Auto z dnia na dzień zaczęło ciężko palić, trzeba było dłużej kręcić w dodatek było zamulone oraz falowały obroty i gasło na biegu jałowym. Po podłączeniu komputera INPA pokazała błędy takie jak na zdjęciach. Wymieniłem czujnik wału na SIEMENS VDO, bo był pęknięty tak jak na zdjęciu. Auto teraz pali od strzała nie gaśnie i ma moc lecz obroty dalej falują. Moje pytanie brzmi czy to może być druga jakaś awaria czy ten czujnik może ni działać prawidłowo do końca ? błędy żadne po wymianie czujnika wału już nie występują. Gdzie szukać przyczyny ?


a1-1.jpg

IMG-20201110-153834.jpg

IMG-20201116-193827.jpg

IMG-20201116-193844.jpg

Edytowane przez vpzmln
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A krokowca kolega czyścił?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeplywka wyrzuca błąd ale raczej nie od tego falują obroty.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jutro wymontuje krokowca i zobaczę a co z czujnikiem który kupiłem , może on nie do końca działa prawidłowo ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak odpala bez problemu i na kompie go nie wyrzuca to jest ok.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Tak odpala bez problemu i błędu nie wywala. Właśnie wróciłem z garażu wymontowałem korkowca, potrząsałem nim i latał w środku więc chodził, ale na wszelki wypadek jeszcze go dobrze wymyłem. Nic to niestety nie pomogło :( . Jedno mnie zastanawia, ktoś zamontował w przepławce mistrzowską śrubę mocującą :lol: :lol: :lol: , pewnie nasi tu byli. Może ktoś otwierał go i rozkalibrował ? lub coś innego ?


127031570-1084570938693696-2724755463541696665-n.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I tak jest błąd, więc raczej do wymiany. W parametrach coś się rusza?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jutro sprawdzę. Mam jeszcze jeden trop który wymyśliłem. Numer katalogowy mojego przepływomierza : 13621730033 na necie wszędzie mówi że ta przepływka jest do silnika 2.0 tylko. Możliwe że ktoś tam załadował wkład od większej pojemności ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W używanym aucie można spodziewać się wszystkiego :duh:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Udało się, auto chodzi prawidłowo. Powodem złej pracy był przepływomierz, który prawdopodobnie reperował prawdziwy fachowiec. W przepływomierzu prawdopodobnie został podmieniony wkład z silnika o innej pojemności co świadczy o tym profesjonalna śruba mocująca :lol: . Zostały również wyłamane plastiki, które prowadzą strumień powietrza. Wyciąganie tego wkładu powoduje rozkalibrowanie przepływomierza. Dla potomnych chciałbym napisać: podczas awarii przepływomierza lub wykrycia nieprawidłowej mieszanki zamiast check engine włącza się inspekcja, tak jest w przed liftach.


c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.