Skocz do zawartości

Nowe łożyska FAG i piasty meyle pomiar bicia 0.04 piasty...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc dokręciłem nakrętkę półosi na 210nm a resztę ciut rureczką dałem i tak wyniki wychodzą z dup... 0.04 na obu piastach z tyłu :cry:


tutaj filmik




co się ku.. dzieje.. łożyska nowe wciskane ściągaczem z allegro.Piasta też ładnie wciśnięta i skad te wyniki... :cry:


chciałem dzisiaj poskładać i ruszyć autem nie da się.Bo jakieś cuda wychodzą na obu czujnikach zegarowych to samo jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj zmierzyć bicie na tym środkowym kołnierzu centrującym felgę . Jedyny ratunek to zakładać tarczę tam aby bicie tarczy niwelowało bicie piasty . Jak to rozbierzesz to i tak łożysko się rozleci to nic z reklamacji .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytałem że ktoś tu na forum zakładał z tej samej firmy piasta ale na przod i była ona w gorszym stanie niż stara.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Panowie zmierzyłem i niestety lipa prawa tylna strona bicie po zamontowaniu tarczy 0.06 a lewa strona ponad 0.1 i tutaj gdzie na lewej stronie mam kosmiczny wynik piasta ma bicie 0.05 i tak jak wspomniałem na filmiku ta tarcza była zamontowana na starej piaście bmw i wynik tutaj był 0.02....





co mam robic? :cry: ludzie kupowali piasty meyle i oceny na allegro były 5/5 120 meyle febi 160 swag 200 oryginał 330.. gdzie do niego trzeba jeszcze łożysko pytanie winna piasta czy winny montaż? kupić używaną zwrotnicę i z niej pozyskać piaste? ale skąd wiedzieć ze ona będzie dobra i znów nie umocze kasy montując starą piastę w nowe łożysko żeby to można wyjąc piastę nie uszkadzając łożyska a tu kolejne 100zł do śmieci

Opublikowano

Panowie rzućcie okiem na filmik który nagrałem





chodzi mi czy wyciągając piastę w ten sposób co na filmie nasadka,przedłużka i bicie młotkiem i piasta wychodzi plusy takiej operacji to to,że nie niszczy się tarczy kotwicznej przez zgniatanie jej wkręcając śruby kół w piastę (taki sposób był na prętki blog e46 jaki ja wykorzystałem teraz)


czy takie łożysko po włożeniu w zwrotnicę i włożeniu piasty w nie bedzie ok? bo planuje zakup dwóch piast OE BMW ale wywalić znów 200złza dwa łożyska to już 3 faga nowe wyciągnięte będą w śmietniku leżeć... 300zł w śmietniku a nie chce kupować łożysk febi meyle po 45zł bo diabeł wie co to warte.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety nie możesz użyć tych łożysk , bo po pierwsze własnoręcznie je uszkodziłeś przy wprasowywaniu,a po drugie to jest towar jednorazowego montażu.Piasty masz nowe i wiesz już o co się zaprzeć,więc nowe łożyska i poprawny montaż powinny zaowocować sukcesem...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to tym łożyskom nic nie jest i bym je montował, ale każdy ma swoje zdanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.