Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, mam problem ponieważ kierownica przestała wracać do jazdy na wprost, wcześniej została nasmarowana listwa maglownicy pod gumowymi osłonami ponieważ wydobywały się z niej piski, wspomaganie zwykłe elektryczne, po jakiś 2 tygodniach pojawił się problem z wracaniem kierownicy do jazdy na wprost. Nie wiem czy to ma jakiś związek z nasmarowaniem listwy. Szukając usterki, pojechałem na diagnostykę: 0 luzów w zawieszeniu oraz na maglownicy, jedynie amortyzatory przód słabe 45 48%, ustawiłem zbieżność, nie było tragedii, ale poprosiłem o skorygowanie jednocześnie podłączając interfejs diagnostyczny, dzięki temu kierownicy nie ustawili mi na "oko" tylko na idealne 0 podane z czujnika. Proszę o pomoc jak usunąć ten problem. Edytowane przez enterjedlinsk
  • Moderatorzy
Opublikowano
Masakra, smar ten nie nadaje się. Zastosuj smar BMW 83239407857 lub inny do mechanizmów precyzyjnych.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Smar wymieniony kierownica nadal nie wraca do jazdy na wprost. Co można z tym zrobić? :mad2:


Problem się rozwiązał winne opony, na letnich jest ok. Poza tym kolegi f10 jedzie identycznie więc chyba zbyt mocno się przyzwyczaiłem do Mercedesa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.