Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, panowie mam problem ze sprzęgłem 3.0d (230km 500nm). Kiedyś był to automat teraz manual i poprzedni właściciel wsadził wszystko od 2.5 tds (skrzynia sprzęgło wał napędowy dyfer półosie). Założyłem nowe sprzęgło z 10tys temu i wczoraj rozpadło mi się łożysko oporowe. Pojawiał mi też się problem ze ślizgającym sprzęgłem na 4 i 5 biegu i za jednym razem chcę go wyeliminować i teraz pytanie do Was co zrobić żeby tarcza się nie ślizgała? I jaki powód mógł być rozpadnięcia się łożyska
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...co zrobić żeby tarcza się nie ślizgała? I jaki powód mógł być rozpadnięcia się łożyska

Po mojemu to wygląda jakby cały czas łożysko było podparte dlatego się posypało i tarcza się cały czas ślizga, no ale to tylko mój domysł...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz sam zobaczyć co tam się dzieje, ja napisałem co mi się wydaje. Jak nowe sprzęgło się ślizga to znaczy, że nie dociska dobrze do dwumasy co może oznaczać, że jest częściowo wciśnięte cały czas. Jak masz jakieś przeszczepy to może coś jest nie od kompletu. Ciężko ocenić po opisie co jest przyczyną. Wystarczy choćby, że łapa sprzęgła będzie krzywa, docisk nie był cofnięty przy montażu, odwrotnie założona tarcza, mnóstwo powodów... Ostatnio czytałem, że ktoś nawiercał otwór, żeby kamerę wpuścić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.