Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
N62T lub N62B48B, też w końcu będzie cieknąć ale może trochę później :lol:

B48 też cieknie zgadzam się.


A co do uszczelniaczy to rozrząd w tym silniku jest banalnie prosty więc lepiej jest to rozpiac, wyjąć wałki i zrobić uszczelniacze co nie zmienia faktu że z cylindrami przy grodzi jest bardzo ciężko z miejscem. Robiłem u siebie więc pisze z własnego doświadczenia. Jakby ktoś potrzebował to mam blokady na zbyciu bo już mi nie potrzebne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest prosty ale, zdjęcie łańcucha wiąże się w 90% z ukruszeniem ślizgów

Dlatego lepiej to od razu zrobić niż czekać aż samo pęknie bo one od temperatury rozpadają się w rękach.

Opublikowano
No niby tak ale rozrząd był u mnie robiony przez poprzedniego wlwsciciela, dlatego nie chce go ruszać
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, jestem po wymianie uszczelniaczy, bez zdejmowania głowic i bez rozpinania rozrządu, koszt 3 tysiące, panowie znali się na rzeczy, olej przestał ubywać, nie dymi jestem zadowolony :)
Opublikowano

Ja to robiłem u siebie 2 lata temu narzedzia dorobilem:) jak ktos ma troche z mechanika stycznosci to to opanuje. Bez demontazu glowic itp.....na filmikach nie za duzo widac ale zawsze cos.



Opublikowano

No i na jednym filmie masz stwierdzenie trafiające w samo sedno - "nie wiem czy za drugim razem nie ściągałbym wałków".

Biorąc po uwagę czas jaki mi zszedł na tą robotę pracując oryginalnym AgaTOOL, gdzie te wszystkie "łyżki" masz dobrze dopasowane i przemyślane (a i tak tu się obkręci, tam zasłoni zamek, tu zeskoczy..., to przy pracy własnej roboty narzędziem... Podziwiam :-)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jestem w trakcie wymiany uszczelniaczy u siebie. silnik mam na wierzchu wiec decyzja jest taka ze sciagam wałki. Mam odnosnie tego takie pytanie. Czy walek ssacy demontuje razem z calym valvetronic? nic mi sie nie przestawi itp? (wiadomo ze przy montazu ustawiam walek ssacy i wydech na blokady chodzi mi tylko o sam valvetronic wzgledem walka ssacego oraz czy wyciagne to w calosci czy cos moze sie rozsypac ;) Vanos z tego co czytalem wkladam tylko na swoje miejsce nie ma znaczenia w jakim polozeniu? I czy faktycznie jest taki problem ze slizgami lancucha ktore mogą sie połamac? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostrożnie zdejmij, nic nie powinno się rozsypać.


Zauważcie, że o "konieczności" ściagania i regenerowania głowic N62 wspominają tylko ci mechanicy, którzy nie potrafią wymienić samych uszczelniaczy.


Niejednokrotnie ich agrumentacja jest uwłaczająca... :duh:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.