Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem , poza klimatyzacją , elektryczne szyby i radio z głośnikami , wszystko jest zbędne -a te rzeczy akurat są w standardzie- , natomiast czy te opcje dodatkowe kosztujące miliony są przydatne i umilą życia ? , odpowiedź brzmi tak i jeszcze jak ! , ale pod warunkiem że każdy wybiera to co jest dla niego i tylko dla niego przydatne - a każdy z nas to indywidualny przypadek pomimo że mamy 2 uszu , 2 oczy , jeden nos i jedna wątroba ,a ta indywidualność tez między innymi polega na wysokości dochodu miesięcznego netto , oj to całkiem zmienia punkt widzenia jeśli chodzi o wybór dodatkowych opcji :wink: :lol:

 

Dokładnie....jest hajs, człowiek wybiera kolejne bajery bo go poprostu stać! Jesli brak funduszy zadowala sie tym na co może sobie pozwolić...tak to mniej więcej działa...wiec punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i nie ma na złotego środka :wink:

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja żałuję tylko jednego - że nie mam adaptacyjnego zawieszenia. Bo czasem na dołach i dziurach jest po prostu za twardo 18,19 RFT)
Opublikowano

Dla mnie koniecznym wyborem było ogrzewanie postojowe, w każdym z aut które miałem, była to opcja której zawsze mi brakowało, mieszam w bloku więc nie było możliwości odpalenia wcześniej auta i wrócenia na kawę, nie nawidzę wsiadać do zimnego auta i przez pierwsze 10 minut marznąć. Ogrzewanie foteli / podgrzewana kierownica nigdy nie zastąpi tej wygody gdy wsiadasz do w pełni nagrzanego (w zimę odmrożonego) auta :D

Z rzeczy które jak dla mnie są zbędne to:

wyświetlacz HUD - miałem w poprzednich autach i nigdy z tego nie korzystałem (było bo było)

szyberdach - chętnie bym wziął gdyby to była panorama, coś w stylu w Audi czy Mercedesie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja żałuję tylko jednego - że nie mam adaptacyjnego zawieszenia. Bo czasem na dołach i dziurach jest po prostu za twardo 18,19 RFT)

 

Kiedy bedzie galeria?? :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dla mnie koniecznym wyborem było ogrzewanie postojowe, w każdym z aut które miałem, była to opcja której zawsze mi brakowało, mieszam w bloku więc nie było możliwości odpalenia wcześniej auta i wrócenia na kawę, nie nawidzę wsiadać do zimnego auta i przez pierwsze 10 minut marznąć. Ogrzewanie foteli / podgrzewana kierownica nigdy nie zastąpi tej wygody gdy wsiadasz do w pełni nagrzanego (w zimę odmrożonego) auta :D

Z rzeczy które jak dla mnie są zbędne to:

wyświetlacz HUD - miałem w poprzednich autach i nigdy z tego nie korzystałem (było bo było)

szyberdach - chętnie bym wziął gdyby to była panorama, coś w stylu w Audi czy Mercedesie

 

szyberdach G20 sedan ma ujowy - nie dość że jest mały, otwiera sie do "środka" i ogranicza miejsce nad głowami to jeszcze wygląda jak ten wycinany w Golfie II w latach 90. - mogliby sie bardziej postarać - coś co zawsze miałem i chciałem mieć tez tu ale nie w takim wydaniu

Sprzedam Alufelgi BMW M791 Double Spoke '19 5x112 https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=383676
Opublikowano
Dla mnie koniecznym wyborem było ogrzewanie postojowe, w każdym z aut które miałem, była to opcja której zawsze mi brakowało, mieszam w bloku więc nie było możliwości odpalenia wcześniej auta i wrócenia na kawę, nie nawidzę wsiadać do zimnego auta i przez pierwsze 10 minut marznąć. Ogrzewanie foteli / podgrzewana kierownica nigdy nie zastąpi tej wygody gdy wsiadasz do w pełni nagrzanego (w zimę odmrożonego) auta :D

Z rzeczy które jak dla mnie są zbędne to:

wyświetlacz HUD - miałem w poprzednich autach i nigdy z tego nie korzystałem (było bo było)

szyberdach - chętnie bym wziął gdyby to była panorama, coś w stylu w Audi czy Mercedesie

 


Zadowolony jesteś z postojowego? Mam zamiar sobie na 30 minut przed wyjściem z roboty puszczać i nagrzewać albo chłodzić latem. To będzie moje pierwsze auto z postojowym, jak zasmakuje to zostanie stałą opcją na przyszłość:)

Opublikowano

Nie polecam ładowarki indukcyjnej


Problemy z nią są dwa. Po pierwsze wielkość. Np. z najnowszych Samsungów zmieści się tylko najmniejszy Galaxy S20 (S20+ i S20 Ultra są za duże). Wybierając nowy telefon będziesz musiał najpierw sprawdzić czy się zmieści. Jeśli wymiary telefonów będą dalej rosnąć to za kilka lat może nie być na rynku telefonów, które zmieszczą się do ładowarki. Po drugie przegrzewanie się telefonu. Galaxy S20 po naładowaniu kilku max kilkunastu procent baterii tak się rozgrzewa, że ładowarka przerywa ładowanie. Co ciekawe problem ten nie dotyczy starszych telefonów (Glaxy S7 edge łąduje się bez problemu).

Opublikowano

Nie prawda, mam S20+ i mieści się nawet w sporym etui. Ale to jest max, odrobinę większy telefon na pewo nie wiejdzie.


Natomiast zgadzam się że ładuje żałośnie słabo. Jeśli u siebie włączę max oszczędzanie baterii, to z włączonym android auto i google maps jest w stanie utrzymać mi baterię na poziomie 30 %.


Tzn nie naładuje ale też nie pozwoli do końca się rozładować. Koniec końców i tak z tego korzystam bo jednak najwygodnie tel po prostu odłożyć na półkę. Na dłuższe trasy pewnie bym podpinał kablem w schowku i trzymał naładowany.


Jak dla mnie można wyrzucić.


Jeśli chodzi o opcje których ja żałuję że nie wziąłem to: adaptacyjne zawieszenie, w M-sprot jest jednak dosyć twardo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po co komu wielkości tableta??

Niedługo będziecie chodzić z tel wielkości walizki bo to najnowszy i największy model, na szczęście dla normalnych ludzi wielkość ladowarki jest ok

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Po roku udręki z 11 pro max z wielką radością zmieniłem na 12pro, telefon ma idealne rozmiary. 12 Pro max to jakiś ponury żart i faktycznie chyba już nie wejdzie do tej ładowarki :roll: Taki mały off topic :)
Opublikowano

W kwestii ładowarki bezprzewodowej weźcie pod uwagę, że wraz z nią w aucie montowane jest:


"Połączenie z anteną dachową zapewnia optymalną łączność z siecią komórkową, a drugi mikrofon zapewnia lepszą słyszalność kierowcy i pasażera. Ponadto drugi mikrofon efektywnie eliminuje inne dźwięki ze strefy pasażera lub tylnej części kabiny.


Złącze Bluetooth umożliwia jednoczesne podłączenie dwóch telefonów komórkowych i jednego odtwarzacza audio. Zdjęcia kontaktowe z książki adresowej telefonu oraz wiadomości SMS (w zależności od urządzenia) można przesyłać do samochodu i wyświetlać na monitorze."


Dodatkowo, zwróćcie uwagę, ładowarka jest częścią pakietu z dużą nawigacją, więc jej koszt w takiej sytuacji jest pomijalny, a korzyści dość znaczące dla kogoś kto, tak jak ja jest gadżeciarzem ;)

Opublikowano
Przepraszam, może nie byłem wystarczająco precyzyjny. Chodziło mi o pakiet Pakiet ConnectedDrive Plus za 13 310PLN w skład którego wchodzi Live Cockpit Professional, Pakiet Connected Profesional (m.in. Carplay i AA) oraz ładowarka indukcyjna. Sam LCP (zawiera jedynie Pakiet Connected Professional) kosztuje 12 620 PLN. W związku z czym przy wzięciu Pakietu Connected Drive Plus, ładowarka wychodzi 690 PLN.
Opublikowano

sportowa kierownica,sportowe fotele,hifi,podgrzewane fotele.


nic mi wiecej do szczescia nie jest potrzebne


oczywiscie mam inne dodatki,ale to tylko dodatki mniej znaczace.

Opublikowano
Może ktoś mi powiedzieć, czy zawieszenie w M-paku jest dużo sztywniejsze od standardowego ??? Zastanawiam się nad rezygnacją na to w stnd , wydaje mi się że jest wystarczające.
Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za wszystkie cenne wskazówki i uwagi. Powoli kończę swój konfig (kombi w Sport Line) i teraz pytania o konkretne dodatkowe wyposażenie:

1. Zestaw Hi-fi (ale ten pośredni , nie Harman Kardon). Czy jest wyraźna różnica vs. wersja podstawowa ? Czy to co jest w standardzie jest akceptowalne czy od razu wrzucać wyższy model ?

2. Szyby akustyczne z przodu. Czy rzeczywiście dają wyraźną różnicę i poprawę komfortu ?

3. Czy do Apple Car Play potrzebny jest „Pakiet Connected Proffesional” za 1540 zł ? Jego wybór od razu wymusza dołożenie „BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym” za 5410 zł. Czy bez tego można jakoś zintegrować telefon z systemem samochodu tzn. zestaw głośnomówiący, obsługa z kierownicy, spotify itp.?

4. Systemy asystujące kierowcy. To tylko zbędne i nieskuteczne bajery i wystarcza to co jest w standardzie (chyba nazywa się to Active Guard) ?

Edytowane przez Piotrek_Staś
Opublikowano

1. Moim zdaniem tak- hi fi to minimum.

2. Must have.

3. Bez LCP nie ma Apple CarPlay. Nie da się tego chyba też zakodować poza fabryką.

4. Są pomocne (szczególnie ostrzeżenie o zbyt szybkim dojeżdżaniu do auta przed tobą -czasami się człowiek rozkojarzy) ale można się obejść bez.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po przeanalizowaniu budżetu vs. cennik urodziła się taka oto propozycja skromnej konfiguracji zakładając max. na poziomie cennikowym 179 000 brutto.:


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/z4l7g0n9


Do decyzji:

1. Czy brać zestaw głośnikowy hi-fi czy może zamiana na fotele podgrzewane ? Hi-fi używane codzienne, a grzane fotele w sumie kilka razy w roku (praktyka z obecnego samochodu). Pytanie czy podstawowe audio jest niezłej jakości czy jednak warto dołożyć do hi-fi ?

2. Dostęp komfortowy - raczej zostanie bo przyzwyczaiłem się do tego w aktualnym aucie.

3. Listwy alu mesheffect - trochę rozjaśniają wnętrze i są chyba bardziej praktyczne niż czarne na wysoki połysk



Dzięki za Wasze komentarze i wskazówki.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Podstawowe audio jest w BMW beznadziejne ale auto za 180 tysięcy bez podgrzewanych foteli to tez trochę kaszana :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wg. ZUSu podstawowe audio w G20 dostałoby pierwszą grupę niepełnosprawności , bo to nie chodzi o jakość tylko o braku fundamentalnego elementu funkcjonowania jakim są głośniczki wysokotonowe , także absolutny minimum powinien być HiFi moim zdaniem , natomiast jest chodzi o ogrzewanie foteli , przez 10 lat jeździłem autami z materiałową i welurowa tapicerkę i nigdy nie korzystałem z ogrzewania , bo nie było potrzeby , natomiast w przypadku skórzanej albo plastikowej - z ekologicznej skóry- tapicerki ,to absolutna konieczność
Opublikowano
Po przeanalizowaniu budżetu vs. cennik urodziła się taka oto propozycja skromnej konfiguracji zakładając max. na poziomie cennikowym 179 000 brutto.:


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/z4l7g0n9


Do decyzji:

1. Czy brać zestaw głośnikowy hi-fi czy może zamiana na fotele podgrzewane ? Hi-fi używane codzienne, a grzane fotele w sumie kilka razy w roku (praktyka z obecnego samochodu). Pytanie czy podstawowe audio jest niezłej jakości czy jednak warto dołożyć do hi-fi ?

2. Dostęp komfortowy - raczej zostanie bo przyzwyczaiłem się do tego w aktualnym aucie.

3. Listwy alu mesheffect - trochę rozjaśniają wnętrze i są chyba bardziej praktyczne niż czarne na wysoki połysk



Dzięki za Wasze komentarze i wskazówki.

 

1. Hifi must have. Harman Kardon nie jest niezbędny.

2. Dostęp komfortowy - zdecydowanie fajnie mieć

3. Z tego co jest do wyboru, to jedyna słuszna opcja w tej wersji. Natomiast pokminiłbym czy nie warto doinwestować do M Sport - sporo fajnych dodatków masz w cenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.