Skocz do zawartości

Z jakiego wyposażenia zrezygnować a co wybrać koniecznie ?


Piotrek_Staś

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Ja bym dostępu komfortowego nie brał to na to się łatwo kradnie auta. Ale co kto woli – może komfort jest dla Ciebie ważniejsze a może ja jestem niepotrzebnie spanikowany ;)

 

Też tego nigdy nie brałem i nie boję się panów z walizkami haha, tak naprawdę to gadżet dla dziadków i tatusiow z brzuszkami

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z akcelerometrem w kluczyku już jest bezpieczniej tj nie nadaje kiedy leży sobie na półce. Ale jako że nigdy nie miałem CA to łatwo mi bez niego przeżyć :)

 

Wychodzisz z auta i Idziesz do sklepu, za Tobą idzie gość z plecaczkiem i wzmacnia sygnał. Przy Twoim aucie stoi jego koleżka i odjeżdża bo auto zostało otwarte. Tutaj akcelerometr nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to od lipca jest Car Key. Kluczyk zostawiasz w domu a uzywasz telefonu, ktory ma lepsze szyfrowanie po NFC w porownaniu do kluczyka z keyless.

Przy okazji zapowiadane bylo, ze produkcja z 2021 powinna obslugiwac standard ultra-wide band, gdzie samochod podczas podchodzenia rozpozna nadchodzacego wlasciciela (nie trzeba bedzie wyciagac telefonu i przykladac do klamek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to od lipca jest Car Key. Kluczyk zostawiasz w domu a uzywasz telefonu, ktory ma lepsze szyfrowanie po NFC w porownaniu do kluczyka z keyless.

Przy okazji zapowiadane bylo, ze produkcja z 2021 powinna obslugiwac standard ultra-wide band, gdzie samochod podczas podchodzenia rozpozna nadchodzacego wlasciciela (nie trzeba bedzie wyciagac telefonu i przykladac do klamek).

 

Gorzej jak bateria padnie w iPhonie :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń przy konfiguracji samochodów:


MUST:

- szyby akustyczne

- podparcie lędźwiowe

- aktywny tempomat

- kamera cofania

- Harman, o ile cokolwiek lubisz muzę, Hi-Fi to minimum socjalne i aż szkoda za to dopłacać

- zawieszenie M lub adaptive (nigdy stnd :) )

- hamulce M


NICE TO HAVE:

- ogrzewanie kiery, stołków

- lepsza navi


Co do foteli, wykończeń itd. kwestia indywidualna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gorzej jak bateria padnie w iPhonie :lol: :lol: :lol:

przynajmniej w smartfonie widzisz ile zostało baterii i się organizujesz , duuużo gorzej jak padnie w pilocie , bo skąd masz to widzieć ? rok temu jak teraz padła bateria w kluczyku od Tiguana - oczywiście ze system TEORETYCZNIE miał informować o tym że bateria słaba, ale nie informował - godzina 20:00 temp -5 a ja noszę na dodatek klatkę z chorym chomikiem , no i 30 min. czekania w mrozie na przyjazd żonki.. chomik przeżył , ja ledwo :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z moich doświadczeń przy konfiguracji samochodów:


MUST:

- szyby akustyczne

- podparcie lędźwiowe

- aktywny tempomat

- kamera cofania

- Harman, o ile cokolwiek lubisz muzę, Hi-Fi to minimum socjalne i aż szkoda za to dopłacać

- zawieszenie M lub adaptive (nigdy stnd :) )

- hamulce M


NICE TO HAVE:

- ogrzewanie kiery, stołków

- lepsza navi


Co do foteli, wykończeń itd. kwestia indywidualna

 


To mamy podobny konfig, tym razem mogłem sobie na ciut więcej pozwolić....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krakus3 .....Przecież w każdym aucie jest awaryjne - mechaniczne otwieranie VW też. Chyba któreś z kolej auto z tym systemem - nie miałem nigdy problemu. Nie potrzebnie męczyłeś tego chomika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się, że każdy wybiera to co akurat mu potrzebne i trzyma się budżetu. Ja już jakiś czas jeżdżę 540ix i powiem wam, że faktycznie trzeba przemyśleć co kto potrzebuje i co komu się podoba, by niepotrzebnie nie wydawać kasy. Dla mnie z perspektywy trzech lat must have to: grzana kierownica i fotele również elektryczne, kamera cofania, harman kardon, adaptacyjny tempomat, klima wystarczy moim zdaniem dwustrefowa, na cztero szkoda kasy, wentylacja siedzeń tylko hałasuje i za wiele nie daje grzana kanapa z tyłu też szkoda kasy, HUD jest bardzo drogi i też nie wiem, czy to jest aż tak bardzo potrzebne do życia, asystentów trzeba przemyśleć, z asystenta parkowania to skorzystałem może z 4 razy przez trzy lata, jeśli są wyciszone szyby to też warto, jeśli chodzi o adaptive drive, to ja różnicy między ustawieniami to nie odczuwam, może ustawienie sport daje jakąś różnice, ale jak kogoś stać to można to rozważyć. xdrive no nie wiem, ale ta wersja tylko z xdrive. Jak kogoś stać to jeszcze przyciemniane szyby, wygląd to rzecz subiektywna i indywidualna i tu już każdy wybiera według własnego uznania. Nie wiem jak działają światła laserowe, ale ja mam zwykły adaptive led i jestem zadowolony. I to tyle. Gdybym teraz konfigurował to nie brałbym aż tyle tych gadżetów. Dla mnie LC professional to masa kasy i nie wygląda tak jak czytelne zegary, więc rozważyłbym live cockpit plus. Ale dla mnie najważniejsze to jak samochód jeździ i komfort akustyczny. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

a ja z racji wzroku HUD traktuję jako "must have" - każdy ma inne preferencje...

mnie wystarcza zwykłe nagłośnienie ale żaden ze mnie audiofil...

z asystenta parkowania korzystałem tylko raz, w corsie, co by zobaczyć jak działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z racji wzroku HUD traktuję jako "must have" - każdy ma inne preferencje...

mnie wystarcza zwykłe nagłośnienie ale żaden ze mnie audiofil...

z asystenta parkowania korzystałem tylko raz, w corsie, co by zobaczyć jak działa :)

No i właśnie o tym mówię, wybór opcji i wyposażenia to rzecz tak subiektywna, że każdy dobiera to co potrzebuje. Świetnie, że w BMW można to tak dopasować, bo w innych markach to już nie do końca. Powiem tak, w tym wypadku najlepiej wyznaczyć sobie budżet nieprzekraczalny i dopasowywać, bo inaczej można odfrunąć i podwoić cenę samochodu albo i potroić. No chyba, że ktoś ma budżet nieograniczony, to niech bierze wszystko, z niektórych rzeczy w ogóle może nie skorzystać podczas użytkowania. Teraz konfiguruję 318i jako drugi samochód i mocno ograniczam się budżetem i uważam, że to jest najlepsze podejście, również jeśli chcecie wynegocjować mega rabat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Może niezręcznie napisałem ale czy opcje dodane w bogatszej wersji są użyteczne bo wychodzi drogo, w pakiecie First Class to ok 8500zł, w to miejsce dałbym dodatkowe schowki i inne drobiazgi. Tylko czy przy tym nie zgubię ważnej funkcjonalności (atrakcyjnej).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podepnę się pod temat.

Wiecie co się stało, że z konfiguratora G20/G21 usunięto możliwość dodania zestawów HiFi oraz HK?

Chyba, że to przejściowy update, ale to dziwne bo od pt nie ma już możliwości dodania HiFI oraz HK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat.

Wiecie co się stało, że z konfiguratora G20/G21 usunięto możliwość dodania zestawów HiFi oraz HK?

Chyba, że to przejściowy update, ale to dziwne bo od pt nie ma już możliwości dodania HiFI oraz HK.

 

Hmmm, u mnie są :) Wybierz "Pokaż wszystko" -> "Dla wybranego wariantu modelu"

Jak się kliknie bezpośrednio w "Systemy HiFi ... " w menu po lewej to wtedy nie ma. Wygląda na to, że jakiś programista dał d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.