Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy wymieniał ktoś pompę wtryskową w BMW E91 2.0d 163KM? Jeżeli tak to czy trzeba w jakoś sposób blokować rozrząd przed wyjęciem pompy? Za wszelki wskazówki z góry dziękuję, na dniach zamierzam się za to zabrać.
Opublikowano
Pompa wymieniona przy użyciu blokady, jednak problem z dziwną pracą silnika nie rozwiązany, na kompie pokazuje błąd 4B10 Kontroler płynności jazdy, zbyt niska korekta dawki paliwa, nieciągły. Czy to może być problem z wtryskiwaczami, pompa wysokiego ciśnienia wymieniona, auto odpala jedna pracuje bardzo nie równo i głośno, tak jak by nie chodził ma wszystkie cylindry. Może ktoś coś podpowiedzieć w tej sprawie. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Opublikowano
Na komputerze pokazuje tylko bład 4B10 zbyt niska korekta dawki paliwa. Silnik pracuje jak 3 cylindrowy. Na moim programie nie mogę sprawdzić dokładnie wtryskiwaczy. Po zdjęciu kolektora i uruchomieniu silnika z pierwszego cylindra wyrzuca spaliny. Dołączam link do filmiku z uruchomionym silnikiem. https://www.youtube.com/channel/UCOzxKm6Izux10N-Kb9w-gKQ. Może ktoś coś podpowie.
Opublikowano
Zamierzam też sprawdzić ciśnienie na cylindrach przez gniazdo wtryskiwaczy ale sprzęt ma dopiero dzisiaj do mnie dotrzeć więc jutro będę się do tego zabierał.
Opublikowano
W kolektorze tragedia nie było, sprawdzałem kamerką zawory na wszystkich cylindrach, oczywiście tylko tyle ile byłem w stanie sprawdzić. Pierwszy zawór ma dość dużo nagaru i bardzo możliwe że jest tam nieszczelność, pozostałe były czyste bez zbytniego nagaru. Dzisiaj mam zamiar sprawdzić kompresję na cylindrach przez gniazdo wtryskiwaczy. Dodam że cały problem zaczął się od kontrolki filtra cząstek stałych. Kilka razy próbowałem osiągnąć odpowiednie warunki do wypalenia filtra, aż kontrolka zgasła. Następny dzień auto odpaliło normalnie ale po krótkim dystansie silnik zaczął nagle dziwnie pracować tak jak na filmiku. Udało mi się wrócić autem bo miałem blisko. Od jakiegoś czasu na kompie wywalało mi błąd 4B10 z niską korekta dawki paliwa i czasami obroty falowały na biegu jałowym, ale żadnych innych problemów nie było. Tak zaczęła się przygoda z naprawą. Podejrzewam że będzie konieczne rozbieranie silnika i ściąganie głowicy.
Opublikowano
Sprawdziłem ciśnienie w cylindrach i tak 2, 3, 4 ciśnienie ok. 20, a cylinder 1 praktycznie nie ma ciśnienia. Wygląda na to że będzie trzeba rozbierać silnik.
Opublikowano
U mnie raz padła pompa wysokiego ciśnienia, a po roku pompa wstępnego ciśnienia. Przed rozebraniem silnika sprawdź po kolei po wiązce paliwowej od baku, czyli wstępna pompa, która jest w baku, filtr paliwa, podgrzewacz, pompa wysokiego, listwa itp. czujniki. Ja po padnięciu pompy wysokiego ciśnienia musiałem wymienić również wtryski wszystkie, po pompa jest z aluminium i tyle opiłków miałem, że cała nitka do czyszczenia była i dopiero po tym wszystkim odpalałem auto.
Opublikowano
Serio plaga, przez ostatnie pol roku raz na miesiąc czy częściej pojawia się M47 bez kompresji. Jaki masz przebieg bo u mnie przy 300-310tys padł. Cały słupek 1000zl z gwarancja 30 dni. W remont mi powiedzieli 5.5-6tys
Opublikowano
U mnie wtryski są w porządku, ciśnienie na listwie jest, podejrzewam jakiś problem z zaworami, albo się zawiesił albo jest podparty, w każdym razie nie domyka. Auto odpala bez problemu problem pojawia się po odpaleniu. Naprawą zajmę się z teściem więc tylko koszt części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.