Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli jesteś poważnie zainteresowany to lepiej kup sobie dobry raport bo jeszcze w tym roku sprzedawał go sprowadzający handlarz z nieco bardziej entuzjastycznym opisem.

Poza tym dane do sprawdzenia w CEP są niepoprawne... Ale to na pewno "przypadek". :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bezwypadkowych benzyn jest bardzo mało. 80% to diesle, a benzyny od 50k się zaczynają w automacie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witajcie po latach :)


Poszukiwany E84 18i


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-benzynaserwis-bmwmanualbi-xenon-ledy-wlasciciels-ID6Dr7tS.html#d7bf4e7c7a


czy coś możecie powiedzieć na temat tego egzemplarza?


z góry dziękuję

pozdrawiam, monq

Tej sztuki nie znam, nie dotyczy to tej sztuki, nie chcę jej krzywdzić.


Natomiast dotyczy KAŻDEJ beemki w wersji 150KM N46, tym bardziej Iksa z manualem i RWD.

I będę cholernie szczery.


1. Rzeczywiste osiągi nie przystają do marki BMW.

2. Problemy techniczne w eksploatacji miejskiej często szokują częstotliwością i kosztami.

3. Połączenie iksa ze słabiutką benzyną, tylnym napędem i manualną skrzynią - mnie śmieszy.

4. Spalanie paliwa - wiadomo - w katalogu małe, przy wolnej jeździe można jeszcze przeżyć, przy szybszej - zaskakujące.

5. Rzeczywiste spalanie oleju denerwuje (mnie przeraża).


Jak ktoś potrzebuje niespiesznego auta z logiem BMW do jeżdżenia na trasach i akceptuje oprócz powolnego charakteru także kilka grubych wad tego silnika czemu nie. :cry2: :oops:

Natomiast dla mnie X1 w silniku N46 150KM z manualem i RWD? - to moim zdaniem auto DLA NIKOGO. :|

To moje zdanie, wiem że przykre, nie chcę nikogo obrażać, ale szczere. :oops:


Z ta pieniądze można kupić dużo lepsze auto.

A jak ma być koniecznie BMW X1 w tym budżecie (w tych rocznikach) - to diesel w automacie. :shock:

W mieście będzie się sprawował dużo lepiej, będzie bardziej trwały, dużo mniej problemów sprawi, sporo mniej pali, i oleju, i paliwa. :cry:

Przez grzeczność nie wspomnę, że przy silniku N46 150km każdy diesel BMW to niemal armata... :mrgreen:

PS.

Tak - wiemy, że w gazetach i w internetach mówią, że diesel jest aktualnie JAKOBY zły, a benzyna WPROST idealna... :duh:

Faktycznie w Lexusie tak jest.

Ale nie w BMW z tamtych lat...


Zdekodowany VIN: WBAVL31030VP00690

Type VL31

Model X1 Sdrive18i

Market Europe

Development Code E84

Chassis Sports Activity Vehicle

Steering left

Doors 5

Engine N46T

Displacement 2.00 l

Power 110 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Schwarz 2 - 668

Upholstery Stoff "median/anthrazit" Silbereffekt - AXDN

Manufacturer BMW AG

Production Plant Leipzig, Germany

Production Date 2010-06-15


Options

161 Eu5 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu5

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

2S7 Lt/aly Wheels Starspoke 317 Lm Raeder Sternspeiche 317

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

3AP Windscreen With Grey Shade Band Graukeil-frontscheibe

3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert

3XL Exterior Design Contents X Line Exterieurdesignumfaenge X Line

420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

698 Area-code 2 Area-code 2

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

8TK Passive Protection For Pedestrians Passiver Fussgaengerschutz

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap


5rn93mk.jpg

a40Ztvt.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Miczek nie zgodzę się, sam szukałem e84 do miasta. Z wymagań: benzyna, automat i nie chciałem xDrive. Pozostaje n46b20, przynajmniej nie ma bezpośredniego wtrysku.

n52b30 tego w ogóle nie ma nic a nic.

Jedyna opcja to n20b20, który jest bardziej awaryjny jeśli mowa o 8-10 letnim wozie. Znalazłem furę z Niemiec; bezwypadkowy, bezkolizyjny i pełna historia serwisowa do końca. Na otomoto.pl może 20 modeli w całej Polsce po moich wytycznych.

Ale trzeba rzucić 50k PLN, diesle może i za 35k się sprzedają. A co masz innego do wyboru, jak szukasz SUVa? X3 trzeba mieć 60-70k.

Niestety nie zawsze można kupić BMW z R6, bo n52b30 by mnie wyniósł pewnie z 70k zł. Za X1 :mad2:

Ja polecam, jeździ to normalnie. Nie będę tego porównywał do swojego 3.0 blisko 300 KM, ale nic temu auto nie brakuje.

A spalanie, spalanie... To jest SUV z aerodynamiką lodówki plus automat, kogo tu obchodzi 10 czy 11l?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ponta... :cool2: , każdy ma swoje zdanie. :norty:

I ma prawo wybrać co tam mu pasuje... :norty:

Jeden lubi córkę :cool2: , drugi teściową :cry2: , a trzeci sąsiada... :mad2:

To dlatego rynek motoryzacyjny jest tak barwny... :twisted:


Za najlepszy wybór do miasta w klasie powyżej aut miejskich i segmentu "B" - uważam Lexusa CT200h... :cool2:

Jak budżet mocno ogranicza to Toyota Auris hybrid. :oops:

Lub Corolla hybrid jak mamy mocniejszy budżet, ewentualnie jak ma być coś z większym oporem aerodynamicznym - to Toyota C-HR hybrid.

Kupimy takie cóś i... ... i za różnicę w niższym spalaniu, niższych kosztach napraw i małym spadku wartości w stosunku do małego benzynowego iksa jest duża szansa, że zapłacimy ratę... :cry2:

Mimo, że BMW uwielbiam, to przepraszam Cię Ponta - ale AKURAT o trwałości i bezkłopotliwości w/w aut versus X1 z N46 raczej trudno polemizować.. :oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Jeśli jesteś poważnie zainteresowany to lepiej kup sobie dobry raport bo jeszcze w tym roku sprzedawał go sprowadzający handlarz z nieco bardziej entuzjastycznym opisem.

Poza tym dane do sprawdzenia w CEP są niepoprawne... Ale to na pewno "przypadek". :duh:

 

Ookm dzięki za info, możesz powiedzieć co oznacza bardziej entuzjastyczny opis? Chciałbym skorzystać z Twojej pomocy, ale narazie nie wiem jak.

w historii serwisowej jest ostatni wpis 30.01.2019 na 154 531 KM


dzięki

Opublikowano
Bezwypadkowych benzyn jest bardzo mało. 80% to diesle, a benzyny od 50k się zaczynają w automacie.

Ponta, dzięki za odzew.

od 50k w automacie, jak się domyślam xdrive

a w manualu sdrive za ile?

Opublikowano

Tej sztuki nie znam, nie dotyczy to tej sztuki, nie chcę jej krzywdzić.


Natomiast dotyczy KAŻDEJ beemki w wersji 150KM N46, tym bardziej Iksa z manualem i RWD.

I będę cholernie szczery.


1. Rzeczywiste osiągi nie przystają do marki BMW.

2. Problemy techniczne w eksploatacji miejskiej często szokują częstotliwością i kosztami.

3. Połączenie iksa ze słabiutką benzyną, tylnym napędem i manualną skrzynią - mnie śmieszy.

4. Spalanie paliwa - wiadomo - w katalogu małe, przy wolnej jeździe można jeszcze przeżyć, przy szybszej - zaskakujące.

5. Rzeczywiste spalanie oleju denerwuje (mnie przeraża).


Jak ktoś potrzebuje niespiesznego auta z logiem BMW do jeżdżenia na trasach i akceptuje oprócz powolnego charakteru także kilka grubych wad tego silnika czemu nie. :cry2: :oops:

Natomiast dla mnie X1 w silniku N46 150KM z manualem i RWD? - to moim zdaniem auto DLA NIKOGO. :|

To moje zdanie, wiem że przykre, nie chcę nikogo obrażać, ale szczere. :oops:


Z ta pieniądze można kupić dużo lepsze auto.

A jak ma być koniecznie BMW X1 w tym budżecie (w tych rocznikach) - to diesel w automacie. :shock:

W mieście będzie się sprawował dużo lepiej, będzie bardziej trwały, dużo mniej problemów sprawi, sporo mniej pali, i oleju, i paliwa. :cry:

Przez grzeczność nie wspomnę, że przy silniku N46 150km każdy diesel BMW to niemal armata... :mrgreen:

PS.

Tak - wiemy, że w gazetach i w internetach mówią, że diesel jest aktualnie JAKOBY zły, a benzyna WPROST idealna... :duh:

Faktycznie w Lexusie tak jest.

Ale nie w BMW z tamtych lat...

 

miczek.mk, dzięki za odzew. Prawdopodobnie mam takie zdanie jak Twoje jeśli chodzi o moc, liczbę cylindrów w BMW...dla siebie. Natomiast...tym samochodem ma jeździć kobieta z dwójką dzieci, która lubi BMW, niekoniecznie uwielbia klekot 4 cylindrowego diesla i rozrząd w N47, może nie przepadać za lexusem czy toyotą, większość czasu samochodem spędzi w mieście, zna poziom spalania i to akceptuje, sama nie jeździ super szybko i nie naciska gazu za każdym razem do oporu, bo by jej dzieci powypadały. To jak już zdefiniowaliśmy użytkownika docelowego, będę Ci ogromnie wdzięczny za rozwinięcie haseł "problemy techniczne w eksploatacji miejskiej", "grubych wadach tego silnika" i jak ten silnik jest gorszy od N47?


dziękuję

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ookm dzięki za info, możesz powiedzieć co oznacza bardziej entuzjastyczny opis? Chciałbym skorzystać z Twojej pomocy, ale narazie nie wiem jak.

w historii serwisowej jest ostatni wpis 30.01.2019 na 154 531 KM

Standardowe handlarskie kopiuj-wklej o tym jaki ten samochód jest wyjątkowy. Problem w tym że nic nie zostało powtórzone w aktualnym opisie. Czyli prawdopodobnie nie okazało się prawdą.

Wklej tu raport z CEP i historię jaką masz.

 

A spalanie, spalanie... To jest SUV z aerodynamiką lodówki plus automat, kogo tu obchodzi 10 czy 11l?
To jest SUV? :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Włożę kij w mrowisko - konkretnie to producent auta (BMW GMBH) zdecydowanie odciął się od produkowania jakiegokolwiek SUV'a :norty:

BMW twierdzi, że każdy iks (czyli auto do którego się łatwo wsiada, ale trudno jeździ) to SAV czyli Sports Activity Vehicle. :mrgreen:

A bez marketingu - X1 to SUV.

Także Ponta ma rację... :oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bezwypadkowych benzyn jest bardzo mało. 80% to diesle, a benzyny od 50k się zaczynają w automacie.

Ponta, dzięki za odzew.

od 50k w automacie, jak się domyślam xdrive

a w manualu sdrive za ile?

Właśnie szukałem sDrive, nie chciałem xDrive, tylko mógłbym mieć problemy z tym napędem a do niczego nie jest mi potrzebny w mieście. Droższe opony, lekko wyższe spalanie itd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie szukałem sDrive, nie chciałem xDrive, tylko mógłbym mieć problemy z tym napędem a do niczego nie jest mi potrzebny w mieście.

Może tak, a może nie. :twisted:

Spór długi jak historia motoryzacji, czy napęd potrzebny - czy nie, czy stać nas - czy nie, czy chcemy - czy nie chcemy... :cry2:

Obracam kota ogonem - bo temat wyboru: czy napęd "jest mi potrzebny w mieście" jest podobny jak wybór SUV'a (w BMW SAV'a) do miasta - czy SUV jest mi potrzebny w mieście... :mrgreen:

 

...lekko wyższe spalanie itd.

To prawda, skuteczność napędu i bezpieczeństwo trakcji trochę kosztuje przy tankowaniu.

Szczególnie widoczne podwyższone spalanie występuje w słabych benzynach.

No i przy zakupie też darmo x-drive nie dają...

Więc tu masz rację.

Droższe opony...

Tu PROSZĘ - nie powielaj stereotypów. :oops:

Bądźmy precyzyjni... :mrgreen:

W x-drive / quattro / 4matic-u wystarczy stosować 4 RÓWNE TAKIE SAME OPONY i 4 równe takie same felgi - wtedy nie trzeba ŻADNYCH droższych opon z gwiazdkami... :cool2:

Więc opony w 4x4 kosztują tyle samo co w RWD czy FWD. :cool2:


Tylko, że w napędzie 4x4 opony i felgi ZAWSZE muszą być takie same. :oops:

Opony do x-drive będą droższe, jeśli ktoś lubi dwie szerokości felg, co występuje w BMW przy stosowaniu dwóch RÓŻNYCH rozmiarów opon (często to przyzwyczajenie mają Ci co jeździli BMW RWD - z szerszymi kołami na tyle) - wtedy opony muszą być KONIECZNIE z gwiazdką - i wtedy są faktycznie droższe. :oops:

PS.

Najgorzej, jak ktoś lubi oszczędzać i wymienia opony tylko parami (czy nie daj Boże sztukami) - wtedy faktycznie nie może mieć napędu 4x4. :nienie:

Tylko, że ja uważam, że jak ktoś kupuje BMW za jakieś tam pieniądze, to zawsze powinno go być stać na 4 równe, nowe, porządne opony. :oops:

I to niezależnie, czy ma x-drive czy nie... :|

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

ciekawa dyskusja :D wtrące swoje 2 grosze, wiadomo ze o gustach sie nie dyskutuje ale kolego X1 to chyba najgorsze auto z całej floty BMW :mrgreen: do tego z najsłabszym silnikiem, zastanów sie czy za te kilkanaście lat wogole ktoś będzie chciał to kupić.

E84 jest małe, ma niepotrzebny naped na 4 koła, pali dużo, do tego jest wolne, ja nie widze poza wyglądem który płci pięknej może odpowiadać żadnych plusów tego modelu.


Chcesz fajne auto na miasto ? kup serie 1, auto z tym samym silnikiem będzie Ci paliło nawet 2 litry mniej, inna aerodynamika, inna waga, będzie szybsze do tego w podobnym budżecie kupisz jej serie F



a n47 to bardzo dobry silnik, robisz rozrząd, jedziesz na akcje z EGR i tyle problemów. Jak jeździ tylko po mieście to DPF kiepsko to może znosić.


Piszesz też o mocy bo to kobieta i jej nie potrzeba wiecej :mrgreen: wiesz wieksza moc to np w trasie wieksze bezpieczeństwo, łatwiej sie wyprzedza, można sie bardziej dynamicznie włączyć do ruchu itd. 150KM w X1 jest naprawdę bardzo powolne wg producenta ok 10s do setki o ile trzyma parametry. Dla porównania F20 118i masz 7.5


Rób jak uważasz ale może pokaż żonie serie 1 F20 :8) kobieta zmienna jest :mrgreen:

gm7CfMp.jpg?1
  • Moderatorzy
Opublikowano

W 6 lat sprzedano 820 tys. aut E84.

Dla porównania bmw e91 sprzedało się ok. 600 tys. :wink:

Żrodło wiki.

Ten mini SUV jest atrakcyjny, bo to SUV, a na takie obecnie moda. Kobiety czują się bezpieczniej w czymś wyższym i „większym". Zawsze ten sam powód jest podawany. Lepsza widoczność również.

Arolst, przecież byłą mowa, ze auto do miasta a ty o trasach i wyprzedzaniu.

10-15 lat temu auta miały po 90-120 KM i ludzie żyli, a dziś 150 nie nadaje się wyjazdu na Mazury? Błagam...

Ja mam 300 KM pod butem a jeżdżę 90-95 poza miastem, bo lubię kruzing :cool2:

Opublikowano

ok do miasta ale to na trasie nigdy tym autem nie wyjedzie bo to auto do miasta ? :mrgreen:

wiesz ja miałem w życiu z 15 różnych aut, najsłabsze ok 105KM najmocniejsze 280KM no i nie powiesz mi że słabym autem się dobrze wyprzedza. Jedziesz za ciągnikiem na ruchliwej drodze 30km/h i weś dynamicznie wyprzedź takim X1, kobieta bedzie 30min jechała zanim wyprzedzi. Do tego trafiają sie kierowcy którzy potrafią przyspieszać podczas wyprzedzania :|


wiesz a argument że kiedyś ludzei jeździli 90KM autami do mnie nie trafia, kiedyś jeździli też konno :mrgreen: 150KM jest ok ale nie w takim klocu, w trasie na mazury przy lekkiej nodze to auto spali 10litrów jak nic.


Kto co lubi, ja podtrzymuje swoją opinie, jak jak juz mały silnik benzynowy to w budzie do której będzie pasował np 118i

gm7CfMp.jpg?1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Przecież tym autem się normalnie wyprzedza, tak samo jak 120 konnym.

Jakie auta biorą firmy w leasing dla przedstawicieli handlowych? Skody 1.5 i wszyscy jeżdżą w trasy.

150 KM na trasę to mało? Gadasz takie dyrdymały, żeby wyprzedzić pojazd potrzeba 250 KM minimum? Naoglądałeś się clarksona chyba.

Jeździłeś tym? Bardzo fajne auto. Do miasta typowo jest smart, to się zgodzę, ale to jest pełnowymiarowe auto, którym można jeździć w trasy i na wakacje.

Opublikowano

Chyba nie do końca rozumiesz ze 150km w tej budzie to mało. Chcesz porównywać auta? X1 150KM przyspiesza tak samo Skoda rapid 1.2t 105KM.

105KM nadal jest spoko?

Handlowcy nie mają wyboru, kolega ma :)


Kolega sie zapytał co sądzimy o aucie z ogłoszenia, napisałem swoją opinie i nie wiem po co ta dyskusja. Chcesz kup sobie suva z najsłabszym silnikiem w tym modelu, nie widzę problemu, ja odradzam, Ty polecasz. Spoko ile ludzi tyle opinii :cool2:

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Wybór tego modelu to chyba nie jest tylko kwestia gustu (choć X1 jest po prostu ładne i proporcjonalne) ani ogólnych preferencji (które i tak różnią się indywidualnie, a nie co do płci).


Zwróciłabym przede wszystkim uwagę, że właścicielka będzie podróżować z dziećmi.

A skoro tak, to należy uwzględnić wygodę ich usadzania w fotelikach.

Mały SUV - czy jak tam jeszcze nazwiemy X1- wydaje się do tego idealny.

Nie wyobrażam sobie natomiast ciągłego pochylania nad fotelikami w 1-er.


To tyle damskim okiem ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

To teraz pod każdym postem o pytanie X1 będziesz odradzał ludziom i namawiał ich do 1er?

Chłop chce X1 to niech kupuje X1, to świetne auto, jeździłem 150 KM i nic mu nie brakuje. Nie jest to R6 i tak nie jedzie, ale to chyba jasne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BTW.

Nie chcę uczestniczyć w nerwowej debacie. :nienie:

Ogólnie Ponta jest naprawdę zorientowanym beemkowiczem. :cool2:

Więc trochę się dziwię. :evil:

Sorry Ponta. :oops:


Co myślę o X1 N46 150KM - napisałem powyżej.

Jednak wg mnie jest temat który w X1 N46 150KM mimo wszystko do marki BMW nie pasuje w żaden sposób. :cry2:

Pisałem - zacytuję jeszcze raz:

1. Rzeczywiste osiągi nie przystają do marki BMW.

 

I to jest prawda. :mad2:

Choćby tylko raz w życiu owy X1 150KM miałby "popisać" się swoim brakiem dynamiki w zwykłej prostej sytuacji drogowej, która może się zdarzyć każdemu - dla mnie to i tak o dużo za dużo.

Rzeczywiste osiągi tego BMW są na tyle śmieszne, żebym mógł w swoim czasie pozwolić mojej żonie na jeżdżenie z naszymi dziećmi taką nieruchomością... :duh: :cry2:

Bezpieczeństwo czynne w tej wersji na dwóję. :duh:

Moja żona jeździ ostrożnie, normalnie wykorzystuje ułamek osiągów auta, nie "ciśnie", ale dla mnie moja rodzina jest zbyt ważna, żeby to jej zrobić. :oops:

Może skrzynia automatyczna TROCHĘ zrekompensowałby grzechy tego napędu :oops: , ale X1 N46 150KM manual? :nienie:

Nigdy w życiu. :duh:

X1 jest modne, można się w nim pokazać, to fakt, ale w tym budżecie X1 N46 150KM to jeden z bardziej niemądrych wyborów na auto do wożenia dzieci do przedszkola. :oops:

W manualu szokuje. :mad2:


PS.

Oczywiście mówię o autach w tym budżecie. :evil:

Przy Fabii 1.2 12V - to ten iks1 też jest mocarzem. :mrgreen:

Tylko, że taka fabia kosztuje 3 razy mniej i jeżdżą nią tylko ludzie, którzy są do tego raczej zmuszani. :oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Nie wyobrażam sobie natomiast ciągłego pochylania nad fotelikami w 1-er.

To tyle damskim okiem ;)

Kassandra dokładnie w punkt! seria 1 odpadła ze względu na gorszą "obsługę" dzieci w fotelikach

 

Rób jak uważasz ale może pokaż żonie serie 1 F20 :8) kobieta zmienna jest :mrgreen:

arolst, pokazałem, odpadł z wyżej wymienionych powodów

 

Kolega sie zapytał co sądzimy o aucie z ogłoszenia, napisałem swoją opinie i nie wiem po co ta dyskusja. Chcesz kup sobie suva z najsłabszym silnikiem w tym modelu, nie widzę problemu, ja odradzam, Ty polecasz. Spoko ile ludzi tyle opinii :cool2:

był jeszcze 16d i 18d.

 

Chłop chce X1 to niech kupuje X1, to świetne auto, jeździłem 150 KM i nic mu nie brakuje. Nie jest to R6 i tak nie jedzie, ale to chyba jasne.

potwierdzam to co mówi Ponta, przejechałem się tym samochodem i przyspieszenie to nie jest tragedią dla samochodu, który ma spełnić role pojazdu do miasta, który transportuje dzieci do przedszkola i od czasu do czasu za miasto. A jak czasem trzeba będzie jechać na te wspomniane mazury to te 150KM go jakoś tam "dowlecze". Mam doświadczenia z R6 i też taki silnik siedzi w E84, ale to nie ten target.

 

Co myślę o X1 N46 150KM - napisałem powyżej.

pisałeś też o "problemach technicznych w eksploatacji miejskiej", "grubych wadach tego silnika" może przybliżysz? Ile to 150KM w tym aucie to wiem, bo jeździłem.

 

X1 jest modne, można się w nim pokazać, to fakt, ale w tym budżecie X1 N46 150KM to jeden z bardziej niemądrych wyborów na auto do wożenia dzieci do przedszkola. :oops:

W manualu szokuje. :mad2:

A jaki BMW do wożenia dzieci do przedszkola jest mądrym wyborem w tym budżecie, co dodatkowo nie jest dieslem?


dziękuję wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi.


przy okazji historia omawianego egzemplarza:


18.06.10 - 1 km - przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe kpl, kołpaki do felg stalowych kpl, zmiana kół, wyważenie kół

19.12.11 - 34 142 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

13.06.12 - 46 896 km - zmiana kół, wyważenie kół, płyn hamulcowy

12.03.13 - 61 500 km - uzupełnienie oleju

19.03.13 - 61 742 km - pompa vacum, uszczelka pokrywy głowicy, oring napinacza rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu

21.03.13 - 61 807 km - wizyta serwisowa bez opisu

18.07.13 - 69 500 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu, serwis olejowy, olej

24.01.17 - 121 873 km - wizyta serwisowa bez opisu

08.01.19 - wizyta serwisowa bez opisu

08.01.19 - 154 053 km - zestaw naprawczy klemy plus akumulatora

30.01.19 - 154 531 km - wizyta serwisowa bez opisu


Ostatni odczyt z kluczyka - 154 531 km


Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zobacz co ile miał olej wymianiany, po tych ikonach serwisowych dojdziesz czy na czas przeglądy przechodził i za ile kolejna wymiana.

A najlepiej po kupnie wymienić płyn hamulcowy, olej w silniku i komplet filtrów OE jest za 360 zł. Całość śmieszne pieniądze a jeździsz spokojniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.